Potrzebuje wyjasnienia co do tej platformy Intela pod I7 i socket ?

Data: 2011-09-06 16:59:56
Autor: divek
Potrzebuje wyjasnienia co do tej platformy Intela pod I7 i socket ?
W dniu 2011-09-06 15:25, Roger(OS) pisze:

Czy powie mi ktos co teraz ? W jaka platforme teraz/juz jeszcze inwestowac
pod nowe pudlo?

Kilka razy już zadawałem sobie to pytanie. Wybierałem X, po czym niemal zawsze po jakimś czasie miałem wątpliwości i sam w sumie nie wiem dlaczego :-)
IMHO zainwestuj w to co Ci się podoba i na co możesz sobie pozwolić :-)

--
Pozdrowienia,
divek

Potrzebuje wyjasnienia co do tej platformy Intela pod I7 i socket ?