Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.dom   »   Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014

Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014

Data: 2013-07-10 10:37:17
Autor: dendix
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy ktoś posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?

Proszę o kontakt

Data: 2013-07-11 00:41:36
Autor: Marek Dyjor
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
dendix wrote:
Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy
ktoś posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?

a masz podbitą tę gwarancję?

jeśli masz podbitą to spróbuj sie zapytać w punkcie napraw...

Data: 2013-07-11 09:02:57
Autor: dendix
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
pytałem Zelmera (w głównej siedzibie w Rzeszowie) i odpowiedzieli że podbita gwarancja wystarczy, ale wtedy, bez dowodu zakupu traktowany jest jako zakup przez firmę czyli 1 rok gwarancji. A ekspres zakupiłem w V.2012r. więc nie satysfakcjinuje mnie to :(


Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:krknv2$2br$1news.task.gda.pl...
dendix wrote:
Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy
ktoś posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?

a masz podbitą tę gwarancję?

jeśli masz podbitą to spróbuj sie zapytać w punkcie napraw...

Data: 2013-07-11 09:51:55
Autor: Marek Dyjor
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
dendix wrote:
pytałem Zelmera (w głównej siedzibie w Rzeszowie) i odpowiedzieli że
podbita gwarancja wystarczy, ale wtedy, bez dowodu zakupu traktowany
jest jako zakup przez firmę czyli 1 rok gwarancji. A ekspres
zakupiłem w V.2012r. więc nie satysfakcjinuje mnie to :(

a czy coś na ten temat jest napisane w warunkach gwarancji?

Data: 2013-07-12 15:53:15
Autor: krak
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
W dniu 2013-07-11 09:51, Marek Dyjor pisze:
więc nie satysfakcjinuje mnie to :(

a czy coś na ten temat jest napisane w warunkach gwarancji?

I tak serwis idzie na rękę, bo najczęstszą jest sentencja "karta gwarancyjna ważna z dowodem zakupu"
Pozdr.

Data: 2013-07-14 11:25:35
Autor: Kris
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
W dniu czwartek, 11 lipca 2013 09:51:55 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

a czy coś na ten temat jest napisane w warunkach gwarancji?

Jest:
http://www.zelmer.pl/centrum-pomocy/warunki-gwarancji
patrz pkt 9

Data: 2013-07-17 08:09:54
Autor: dendix
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
a czy coś na ten temat jest napisane w warunkach gwarancji?

w warunkach gwarancji napisane jest że gwarancja jest ważna tylko z dowodem zakupu

Data: 2013-07-11 12:08:36
Autor: Paweł Muszyński
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014


W dniu 2013-07-11 09:02, dendix pisze:
pytałem Zelmera (w głównej siedzibie w Rzeszowie) i odpowiedzieli że podbita
gwarancja wystarczy, ale wtedy, bez dowodu zakupu traktowany jest jako zakup
przez firmę czyli 1 rok gwarancji. A ekspres zakupiłem w V.2012r. więc nie
satysfakcjinuje mnie to :(

I co - chcesz im dać gwarancję podbitą w innej dacie niż data paragonu? Bo jak nie, to musisz szukać paragonu z tego samego dnia :-)

Paweł

Data: 2013-07-11 04:51:22
Autor: Kris
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
W dniu czwartek, 11 lipca 2013 12:08:36 UTC+2 użytkownik Paweł Muszyński napisał:

I co - chcesz im dać gwarancję podbitą w innej dacie niż data paragonu? Bo jak nie, to musisz szukać paragonu z tego samego dnia :-)
Jak będzie miał paragon nie musi im dawac karty gwarancyjnej.
Jak ma podbita kartę gwarancyjna to powinna mu wystarczyć i paragon zbyteczny

Data: 2013-07-11 13:54:43
Autor: wolim
Potrzebujďż˝ (xero) paragonu dla Expre su do kawy Zelmer Piano 13Z014
W dniu 2013-07-11 09:02, dendix pisze:
pyta�em Zelmera (w g��wnej siedzibie w Rzeszowie) i odpowiedzieli �e podbita
gwarancja wystarczy, ale wtedy, bez dowodu zakupu traktowany jest jako zakup
przez firm� czyli 1 rok gwarancji. A ekspres zakupi�em w V.2012r. wi�c nie
satysfakcjinuje mnie to :(

Bezedury opowiadają. Karta gwarancyjna, to karta gwarancyjna. Na jakiej podstawie mogą sądzić, że sprzęt był kupowany na firmę?

Proponuję zwrócić się do rzecznika praw konsumenta.

Pozdrawiam,
MW

Data: 2013-07-11 14:32:43
Autor: Ikselka
Potrzebujďż˝ (xero) paragonu dla Expre su do kawy Zelmer Piano 13Z014
Dnia Thu, 11 Jul 2013 13:54:43 +0200, wolim napisał(a):

W dniu 2013-07-11 09:02, dendix pisze:
pyta�em Zelmera (w g��wnej siedzibie w Rzeszowie) i odpowiedzieli �e podbita
gwarancja wystarczy, ale wtedy, bez dowodu zakupu traktowany jest jako zakup
przez firm� czyli 1 rok gwarancji. A ekspres zakupi�em w V.2012r. wi�c nie
satysfakcjinuje mnie to :(

Bezedury opowiadają. Karta gwarancyjna, to karta gwarancyjna. Na jakiej podstawie mogą sądzić, że sprzęt był kupowany na firmę?

Proponuję zwrócić się do rzecznika praw konsumenta.



Dokładnie!
--
XL   "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,
Protasiewicz, Saryusz-Wolski, Siekierski, Zaleski, Zwiefka, Geringer de
Oedenberg, Grabowska, Liberadzki, Masiel, Sonik, Gierek"
http://www.bibula.com/?p=8428

Data: 2013-07-12 10:03:12
Autor: Jan Koval
Potrzebujďż˝ (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014

Użytkownik "wolim" <nie@pisz.tu> napisał w wiadomości news:51de9d06$0$1222$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-07-11 09:02, dendix pisze:
pyta�em Zelmera (w g��wnej siedzibie w Rzeszowie) i odpowiedzieli �e podbita
gwarancja wystarczy, ale wtedy, bez dowodu zakupu traktowany jest jako zakup
przez firm� czyli 1 rok gwarancji. A ekspres zakupi�em w V.2012r. wi�c nie
satysfakcjinuje mnie to :(

Bezedury opowiadają. Karta gwarancyjna, to karta gwarancyjna. Na jakiej
podstawie mogą sądzić, że sprzęt był kupowany na firmę?

MoĹźe na podstawie warunkĂłw gwarancji, zamieszczonej na zgubionym egzemplarzu?

J.

Data: 2013-07-17 09:36:32
Autor: m4rkiz
Potrzebujďż˝ (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
"wolim" <nie@pisz.tu> wrote in message news:51de9d06$0$1222$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-07-11 09:02, dendix pisze:
pyta�em Zelmera (w g��wnej siedzibie w Rzeszowie) i odpowiedzieli �e podbita
gwarancja wystarczy, ale wtedy, bez dowodu zakupu traktowany jest jako zakup
przez firm� czyli 1 rok gwarancji. A ekspres zakupi�em w V.2012r. wi�c nie
satysfakcjinuje mnie to :(
Bezedury opowiadają. Karta gwarancyjna, to karta gwarancyjna. Na jakiej podstawie mogą sądzić, że sprzęt był kupowany na firmę?
Proponuję zwrócić się do rzecznika praw konsumenta.


Udziela się 2-letniej gwarancji na wyroboy Firmy Zelmer Market Sp. z o.o.
Okres gwarancji zmniejsza się do 1 roku w przypadku zakupu przed przedsiębiorcę oraz w przypadku nie przedstawienia wraz z Kartą Gwarancyjną paragonu fiskalnego.
Sprzedawaca ma obowiązek wypełnić Kartę Gwarancyjną w dniu wydania towaru. Karta gwarancyjna jest ważna łącznie z dowodem zakupu.

Data: 2013-07-11 01:01:16
Autor: Ikselka
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
Dnia Wed, 10 Jul 2013 10:37:17 +0200, dendix napisał(a):

Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy ktoś posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?

Proszę o kontakt

Jeśli masz podstemplowaną gwarancję, to masz na niej datę zakupu - stąd
łatwa droga do odnalezienia kopii paragonu, która musi być przechowywana w
sklepie przez 5 lat:
http://buchcom.pl/aktualnosci/345-kopie-paragonow-przechowujemy-przez-5-lat.html
A jeśli sklep odmówi współpracy, to:
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Reklamacja-bez-paragonu-1597627.html  --
XL   "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,
Protasiewicz, Saryusz-Wolski, Siekierski, Zaleski, Zwiefka, Geringer de
Oedenberg, Grabowska, Liberadzki, Masiel, Sonik, Gierek"
http://www.bibula.com/?p=8428

Data: 2013-07-11 08:03:30
Autor: chochlik_drukarski
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kjm81f3bj2lg.1f2yseg2jgq5h.dlg40tude.net...
Dnia Wed, 10 Jul 2013 10:37:17 +0200, dendix napisał(a):

A jeśli sklep odmówi współpracy, to:
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Reklamacja-bez-paragonu-1597627.html

Jak odmówi współpracy to lepiej zacząć godzić się ze stratą bo w praktyce
zwykle nie można zrobić nic.

Data: 2013-07-11 13:50:54
Autor: wolim
Potrzebujďż˝ (xero) paragonu dla Expre su do kawy Zelmer Piano 13Z014
W dniu 2013-07-10 10:37, dendix pisze:
Zepsu� mi si� expres, posiadam gwarancj� lecz zgubi�em paragon. Czy kto�
posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?

Kup drugi, taki sam.
Weź paragon, a nowy pogoń na allegro.

Pozdrawiam,
MW

Data: 2013-07-11 17:49:55
Autor: Qlfon
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
W dniu 2013-07-10 10:37, dendix pisze:
Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy ktoś
posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?

Proszę o kontakt

Na szczęście są firmy, którym ani paragon ani nawet karta gwarancyjna nie są potrzebne by uznać gwarancję i wymienić sprzęt na nowy. W moim przypadku mysz logitecha - pojedynczy klik zamieniał się losowo w dwuklik w pierwszym przypadku a w drugim awaria rolki srcrolla - wystarczył telefon, podanie numeru seryjnego i wiadomo czy mysz jest na gwarancji czy nie, potem tylko mail ze zdjęciem myszy z widocznym numerem seryjnym i kilka dni później kurier z nową myszą w domu. Można? Można ale łatwiej mieć klienta w d**** i robić mu pod górkę ściemniając o paragonach, kartach itp.


--
Qlfon, Lublin

Data: 2013-07-12 10:01:16
Autor: Jan Koval
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014

Użytkownik "Qlfon" <rav@life.pl> napisał w wiadomości news:krmkqq$dh$1mx1.internetia.pl...
W dniu 2013-07-10 10:37, dendix pisze:
Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy ktoś
posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?

Proszę o kontakt

Na szczęście są firmy, którym ani paragon ani nawet karta gwarancyjna
nie są potrzebne by uznać gwarancję i wymienić sprzęt na nowy. W moim
przypadku mysz logitecha - pojedynczy klik zamieniał się losowo w

Ale chyba jednak jest różnica: gwarancja dwa lata od daty wyprodukowania
i gwarancja dwa lata od daty zakupu. Bo w tym wypadku z numeru seryjnego
nie da się wyczytać kiedy mysz została zakupiona...

J.

Data: 2013-07-12 11:37:37
Autor: Qlfon
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
W dniu 2013-07-12 10:01, Jan Koval pisze:

Użytkownik "Qlfon" <rav@life.pl> napisał w wiadomości news:krmkqq$dh$1mx1.internetia.pl...
W dniu 2013-07-10 10:37, dendix pisze:
Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy ktoś
posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?

Proszę o kontakt

Na szczęście są firmy, którym ani paragon ani nawet karta gwarancyjna
nie są potrzebne by uznać gwarancję i wymienić sprzęt na nowy. W moim
przypadku mysz logitecha - pojedynczy klik zamieniał się losowo w

Ale chyba jednak jest różnica: gwarancja dwa lata od daty wyprodukowania
i gwarancja dwa lata od daty zakupu. Bo w tym wypadku z numeru seryjnego
nie da się wyczytać kiedy mysz została zakupiona...

J.

Koleś z serwisu dokładnie wiedział gdzie i kiedy była pierwsza mysz kupiona. Logistykę mają zorganizowaną na 5:)Okazało się, że ta pierwsza i ta którą dostałem gdy pierwsza padła były z tego samego tygodnia.

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2013-07-12 10:59:07
Autor: Paweł Muszyński
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
W dniu 2013-07-11 17:49, Qlfon pisze:
W dniu 2013-07-10 10:37, dendix pisze:
Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy ktoś
posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?

Proszę o kontakt

Na szczęście są firmy, którym ani paragon ani nawet karta gwarancyjna
nie są potrzebne by uznać gwarancję i wymienić sprzęt na nowy. W moim
przypadku mysz logitecha - pojedynczy klik zamieniał się losowo w
dwuklik w pierwszym przypadku a w drugim awaria rolki srcrolla -
wystarczył telefon, podanie numeru seryjnego i wiadomo czy mysz jest na
gwarancji czy nie, potem tylko mail ze zdjęciem myszy z widocznym
numerem seryjnym i kilka dni później kurier z nową myszą w domu. Można?
Można ale łatwiej mieć klienta w d**** i robić mu pod górkę ściemniając
o paragonach, kartach itp.


Za co zapłaciłeś płacąc za Logitecha więcej niż za konkurencję :-)


Paweł

Data: 2013-07-12 11:35:56
Autor: Qlfon
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
W dniu 2013-07-12 10:59, Paweł Muszyński pisze:
W dniu 2013-07-11 17:49, Qlfon pisze:
W dniu 2013-07-10 10:37, dendix pisze:
Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy ktoś
posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?

Proszę o kontakt

Na szczęście są firmy, którym ani paragon ani nawet karta gwarancyjna
nie są potrzebne by uznać gwarancję i wymienić sprzęt na nowy. W moim
przypadku mysz logitecha - pojedynczy klik zamieniał się losowo w
dwuklik w pierwszym przypadku a w drugim awaria rolki srcrolla -
wystarczył telefon, podanie numeru seryjnego i wiadomo czy mysz jest na
gwarancji czy nie, potem tylko mail ze zdjęciem myszy z widocznym
numerem seryjnym i kilka dni później kurier z nową myszą w domu. Można?
Można ale łatwiej mieć klienta w d**** i robić mu pod górkę ściemniając
o paragonach, kartach itp.


Za co zapłaciłeś płacąc za Logitecha więcej niż za konkurencję :-)


Pewnie tak, ale od 10 minut cieszy mnie nowiutka G700s zamiast G700:)
Dzięki temu mam wysoki model myszy co niecałe dwa lata wymieniany na nowy. Płacąc za pierwszą mysz ok. 4 lat temu niemałe pieniądze nawet mi się nie śniło takie rozwiązanie.
--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2013-07-14 09:13:18
Autor: Ghost
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014

Użytkownik "Paweł Muszyński" <pmuch.nospam@bolinko-wytnijto.org> napisał w wiadomości news:51dfc565$0$1224$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-07-11 17:49, Qlfon pisze:
W dniu 2013-07-10 10:37, dendix pisze:
Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy ktoś
posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?

Proszę o kontakt

Na szczęście są firmy, którym ani paragon ani nawet karta gwarancyjna
nie są potrzebne by uznać gwarancję i wymienić sprzęt na nowy. W moim
przypadku mysz logitecha - pojedynczy klik zamieniał się losowo w
dwuklik w pierwszym przypadku a w drugim awaria rolki srcrolla -
wystarczył telefon, podanie numeru seryjnego i wiadomo czy mysz jest na
gwarancji czy nie, potem tylko mail ze zdjęciem myszy z widocznym
numerem seryjnym i kilka dni później kurier z nową myszą w domu. Można?
Można ale łatwiej mieć klienta w d**** i robić mu pod górkę ściemniając
o paragonach, kartach itp.


Za co zapłaciłeś płacąc za Logitecha więcej niż za konkurencję :-)

Feel and look? W przypadku myszy sprawa zdecydowanie podstawowa.

Tak, znam kolesi siedzacych na fotelu obrotowym z urwanym oparciem (z kikutem jego mocowania), ktorzy twierdza, ze im nie przeszkadza.

Data: 2013-07-12 23:05:15
Autor: Jawi
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
W dniu 2013-07-10 10:37, dendix pisze:
Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy ktoś
posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?
jak płaciłes kartą to paragon niepotrzebny tylko dowód zakupu czyli wyciąg z karty

Data: 2013-07-13 04:04:26
Autor: Kris
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
W dniu piątek, 12 lipca 2013 23:05:15 UTC+2 użytkownik Jawi napisał:
jak p�aci�es kart� to paragon niepotrzebny tylko dow�d zakupu czyli wyci�g z karty

Wyciąg to trochę słaby dowód zakupu gdyz nie ma tam nazwy kupowanego produktu np

Data: 2013-07-28 20:43:00
Autor: Jawi
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
W dniu 2013-07-13 13:04, Kris pisze:
W dniu piątek, 12 lipca 2013 23:05:15 UTC+2 użytkownik Jawi napisał:
jak p�aci�es kart� to paragon niepotrzebny tylko dow�d zakupu czyli

wyci�g z karty

Wyciąg to trochę słaby dowód zakupu gdyz nie ma tam nazwy kupowanego produktu np

i nie musi być, jest numer transakcji i dokładna data z godziną i suma

--

Data: 2013-07-29 08:42:51
Autor: cef
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
Jawi wrote:

Wyciąg to trochę słaby dowód zakupu gdyz nie ma tam nazwy kupowanego
produktu np
i nie musi być, jest numer transakcji i dokładna data z godziną i suma

Mało wartościowy dowód, jeśli ktoś kupił coś jeszcze za jednym zamachem.

Data: 2013-07-29 21:51:31
Autor: Jawi
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
W dniu 2013-07-29 08:42, cef pisze:
Jawi wrote:

Wyciąg to trochę słaby dowód zakupu gdyz nie ma tam nazwy kupowanego
produktu np
i nie musi być, jest numer transakcji i dokładna data z godziną i suma

Mało wartościowy dowód, jeśli ktoś kupił coś jeszcze za jednym zamachem.

Reszta jest na kasie. Reklamowałem już tak dwukrotnie.
Raz dostałem zwrot na konto, a raz wymianę towaru.



--

Data: 2013-07-29 22:18:07
Autor: cef
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
Jawi wrote:

Wyciąg to trochę słaby dowód zakupu gdyz nie ma tam nazwy
kupowanego produktu np
i nie musi być, jest numer transakcji i dokładna data z godziną i
suma

Mało wartościowy dowód, jeśli ktoś kupił coś jeszcze za jednym
zamachem.
Reszta jest na kasie. Reklamowałem już tak dwukrotnie.
Raz dostałem zwrot na konto, a raz wymianę towaru.

Może i faktycznie.

I juz zupełnie OT:
Skąd jednak tyle reklamacji?
Ja praktycznie nic nie reklamuję.
Jedynie stale jedną świetlówkę, a tu kolega coś dwukrotnie
bez paragonu, a ile razy z paragonem?

Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona