Data: 2013-07-10 10:37:17 | |
Autor: dendix | |
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014 | |
Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy ktoś posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?
Proszę o kontakt |
|
Data: 2013-07-11 00:41:36 | |
Autor: Marek Dyjor | |
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014 | |
dendix wrote:
Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy a masz podbitą tę gwarancję? jeśli masz podbitą to spróbuj sie zapytać w punkcie napraw... |
|
Data: 2013-07-11 09:02:57 | |
Autor: dendix | |
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014 | |
pytałem Zelmera (w głównej siedzibie w Rzeszowie) i odpowiedzieli że podbita gwarancja wystarczy, ale wtedy, bez dowodu zakupu traktowany jest jako zakup przez firmę czyli 1 rok gwarancji. A ekspres zakupiłem w V.2012r. więc nie satysfakcjinuje mnie to :(
Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:krknv2$2br$1news.task.gda.pl... dendix wrote: |
|
Data: 2013-07-11 09:51:55 | |
Autor: Marek Dyjor | |
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014 | |
dendix wrote:
pytałem Zelmera (w głównej siedzibie w Rzeszowie) i odpowiedzieli że a czy coś na ten temat jest napisane w warunkach gwarancji? |
|
Data: 2013-07-12 15:53:15 | |
Autor: krak | |
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014 | |
W dniu 2013-07-11 09:51, Marek Dyjor pisze:
więc nie satysfakcjinuje mnie to :( a czy coś na ten temat jest napisane w warunkach gwarancji? I tak serwis idzie na rękę, bo najczęstszą jest sentencja "karta gwarancyjna ważna z dowodem zakupu" Pozdr. |
|
Data: 2013-07-14 11:25:35 | |
Autor: Kris | |
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014 | |
W dniu czwartek, 11 lipca 2013 09:51:55 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:
a czy coś na ten temat jest napisane w warunkach gwarancji? Jest: http://www.zelmer.pl/centrum-pomocy/warunki-gwarancji patrz pkt 9 |
|
Data: 2013-07-17 08:09:54 | |
Autor: dendix | |
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014 | |
a czy coś na ten temat jest napisane w warunkach gwarancji? w warunkach gwarancji napisane jest że gwarancja jest ważna tylko z dowodem zakupu |
|
Data: 2013-07-11 12:08:36 | |
Autor: Paweł Muszyński | |
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014 | |
W dniu 2013-07-11 09:02, dendix pisze: pytałem Zelmera (w głównej siedzibie w Rzeszowie) i odpowiedzieli że podbitaI co - chcesz im dać gwarancję podbitą w innej dacie niż data paragonu? Bo jak nie, to musisz szukać paragonu z tego samego dnia :-) Paweł |
|
Data: 2013-07-11 04:51:22 | |
Autor: Kris | |
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014 | |
W dniu czwartek, 11 lipca 2013 12:08:36 UTC+2 użytkownik Paweł Muszyński napisał:
I co - chcesz im dać gwarancję podbitą w innej dacie niż data paragonu? Bo jak nie, to musisz szukać paragonu z tego samego dnia :-)Jak będzie miał paragon nie musi im dawac karty gwarancyjnej. Jak ma podbita kartę gwarancyjna to powinna mu wystarczyć i paragon zbyteczny |
|
Data: 2013-07-11 13:54:43 | |
Autor: wolim | |
Potrzebujďż˝ (xero) paragonu dla Expre su do kawy Zelmer Piano 13Z014 | |
W dniu 2013-07-11 09:02, dendix pisze:
pytaďż˝em Zelmera (w g��wnej siedzibie w Rzeszowie) i odpowiedzieli ďż˝e podbita Bezedury opowiadajÄ . Karta gwarancyjna, to karta gwarancyjna. Na jakiej podstawie mogÄ sÄ dziÄ, Ĺźe sprzÄt byĹ kupowany na firmÄ? ProponujÄ zwrĂłciÄ siÄ do rzecznika praw konsumenta. Pozdrawiam, MW |
|
Data: 2013-07-11 14:32:43 | |
Autor: Ikselka | |
Potrzebujďż˝ (xero) paragonu dla Expre su do kawy Zelmer Piano 13Z014 | |
Dnia Thu, 11 Jul 2013 13:54:43 +0200, wolim napisaĹ(a):
W dniu 2013-07-11 09:02, dendix pisze: DokĹadnie! -- XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska, Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, JaĹowiecki, Lewandowski, Olbrycht, Protasiewicz, Saryusz-Wolski, Siekierski, Zaleski, Zwiefka, Geringer de Oedenberg, Grabowska, Liberadzki, Masiel, Sonik, Gierek" http://www.bibula.com/?p=8428 |
|
Data: 2013-07-12 10:03:12 | |
Autor: Jan Koval | |
Potrzebujďż˝ (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014 | |
UĹźytkownik "wolim" <nie@pisz.tu> napisaĹ w wiadomoĹci news:51de9d06$0$1222$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2013-07-11 09:02, dendix pisze: MoĹźe na podstawie warunkĂłw gwarancji, zamieszczonej na zgubionym egzemplarzu? J. |
|
Data: 2013-07-17 09:36:32 | |
Autor: m4rkiz | |
Potrzebujďż˝ (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014 | |
"wolim" <nie@pisz.tu> wrote in message news:51de9d06$0$1222$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-07-11 09:02, dendix pisze: Udziela siÄ 2-letniej gwarancji na wyroboy Firmy Zelmer Market Sp. z o.o. Okres gwarancji zmniejsza siÄ do 1 roku w przypadku zakupu przed przedsiÄbiorcÄ oraz w przypadku nie przedstawienia wraz z KartÄ GwarancyjnÄ paragonu fiskalnego. Sprzedawaca ma obowiÄ zek wypeĹniÄ KartÄ GwarancyjnÄ w dniu wydania towaru. Karta gwarancyjna jest waĹźna ĹÄ cznie z dowodem zakupu. |
|
Data: 2013-07-11 01:01:16 | |
Autor: Ikselka | |
PotrzebujÄ (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014 | |
Dnia Wed, 10 Jul 2013 10:37:17 +0200, dendix napisaĹ(a):
ZepsuĹ mi siÄ expres, posiadam gwarancjÄ lecz zgubiĹem paragon. Czy ktoĹ posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat? JeĹli masz podstemplowanÄ gwarancjÄ, to masz na niej datÄ zakupu - stÄ d Ĺatwa droga do odnalezienia kopii paragonu, ktĂłra musi byÄ przechowywana w sklepie przez 5 lat: http://buchcom.pl/aktualnosci/345-kopie-paragonow-przechowujemy-przez-5-lat.html A jeĹli sklep odmĂłwi wspĂłĹpracy, to: http://www.bankier.pl/wiadomosc/Reklamacja-bez-paragonu-1597627.html -- XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska, Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, JaĹowiecki, Lewandowski, Olbrycht, Protasiewicz, Saryusz-Wolski, Siekierski, Zaleski, Zwiefka, Geringer de Oedenberg, Grabowska, Liberadzki, Masiel, Sonik, Gierek" http://www.bibula.com/?p=8428 |
|
Data: 2013-07-11 08:03:30 | |
Autor: chochlik_drukarski | |
PotrzebujÄ (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014 | |
UĹźytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisaĹ w wiadomoĹci news:kjm81f3bj2lg.1f2yseg2jgq5h.dlg40tude.net... Dnia Wed, 10 Jul 2013 10:37:17 +0200, dendix napisaĹ(a): Jak odmĂłwi wspĂłĹpracy to lepiej zaczÄ Ä godziÄ siÄ ze stratÄ bo w praktyce zwykle nie moĹźna zrobiÄ nic. |
|
Data: 2013-07-11 13:50:54 | |
Autor: wolim | |
Potrzebujďż˝ (xero) paragonu dla Expre su do kawy Zelmer Piano 13Z014 | |
W dniu 2013-07-10 10:37, dendix pisze:
Zepsu� mi si� expres, posiadam gwarancj� lecz zgubi�em paragon. Czy kto� Kup drugi, taki sam. Weź paragon, a nowy pogoŠna allegro. Pozdrawiam, MW |
|
Data: 2013-07-11 17:49:55 | |
Autor: Qlfon | |
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014 | |
W dniu 2013-07-10 10:37, dendix pisze:
Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy ktoś Na szczęście są firmy, którym ani paragon ani nawet karta gwarancyjna nie są potrzebne by uznać gwarancję i wymienić sprzęt na nowy. W moim przypadku mysz logitecha - pojedynczy klik zamieniał się losowo w dwuklik w pierwszym przypadku a w drugim awaria rolki srcrolla - wystarczył telefon, podanie numeru seryjnego i wiadomo czy mysz jest na gwarancji czy nie, potem tylko mail ze zdjęciem myszy z widocznym numerem seryjnym i kilka dni później kurier z nową myszą w domu. Można? Można ale łatwiej mieć klienta w d**** i robić mu pod górkę ściemniając o paragonach, kartach itp. -- Qlfon, Lublin |
|
Data: 2013-07-12 10:01:16 | |
Autor: Jan Koval | |
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014 | |
Użytkownik "Qlfon" <rav@life.pl> napisał w wiadomości news:krmkqq$dh$1mx1.internetia.pl... W dniu 2013-07-10 10:37, dendix pisze: Ale chyba jednak jest różnica: gwarancja dwa lata od daty wyprodukowania i gwarancja dwa lata od daty zakupu. Bo w tym wypadku z numeru seryjnego nie da się wyczytać kiedy mysz została zakupiona... J. |
|
Data: 2013-07-12 11:37:37 | |
Autor: Qlfon | |
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014 | |
W dniu 2013-07-12 10:01, Jan Koval pisze:
Koleś z serwisu dokładnie wiedział gdzie i kiedy była pierwsza mysz kupiona. Logistykę mają zorganizowaną na 5:)Okazało się, że ta pierwsza i ta którą dostałem gdy pierwsza padła były z tego samego tygodnia. -- Qlfon, Lublin Triumph Sprint ST 1050 |
|
Data: 2013-07-12 10:59:07 | |
Autor: Paweł Muszyński | |
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014 | |
W dniu 2013-07-11 17:49, Qlfon pisze:
W dniu 2013-07-10 10:37, dendix pisze:Za co zapłaciłeś płacąc za Logitecha więcej niż za konkurencję :-) Paweł |
|
Data: 2013-07-12 11:35:56 | |
Autor: Qlfon | |
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014 | |
W dniu 2013-07-12 10:59, Paweł Muszyński pisze:
W dniu 2013-07-11 17:49, Qlfon pisze: Pewnie tak, ale od 10 minut cieszy mnie nowiutka G700s zamiast G700:) Dzięki temu mam wysoki model myszy co niecałe dwa lata wymieniany na nowy. Płacąc za pierwszą mysz ok. 4 lat temu niemałe pieniądze nawet mi się nie śniło takie rozwiązanie. -- Qlfon, Lublin Triumph Sprint ST 1050 |
|
Data: 2013-07-14 09:13:18 | |
Autor: Ghost | |
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014 | |
Użytkownik "Paweł Muszyński" <pmuch.nospam@bolinko-wytnijto.org> napisał w wiadomości news:51dfc565$0$1224$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2013-07-11 17:49, Qlfon pisze: Feel and look? W przypadku myszy sprawa zdecydowanie podstawowa. Tak, znam kolesi siedzacych na fotelu obrotowym z urwanym oparciem (z kikutem jego mocowania), ktorzy twierdza, ze im nie przeszkadza. |
|
Data: 2013-07-12 23:05:15 | |
Autor: Jawi | |
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014 | |
W dniu 2013-07-10 10:37, dendix pisze:
Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy ktośjak płaciłes kartą to paragon niepotrzebny tylko dowód zakupu czyli wyciąg z karty |
|
Data: 2013-07-13 04:04:26 | |
Autor: Kris | |
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014 | |
W dniu piątek, 12 lipca 2013 23:05:15 UTC+2 użytkownik Jawi napisał:
jak pďż˝aciďż˝es kartďż˝ to paragon niepotrzebny tylko dowďż˝d zakupu czyli wyciďż˝g z karty Wyciąg to trochę słaby dowód zakupu gdyz nie ma tam nazwy kupowanego produktu np |
|
Data: 2013-07-28 20:43:00 | |
Autor: Jawi | |
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014 | |
W dniu 2013-07-13 13:04, Kris pisze:
W dniu piątek, 12 lipca 2013 23:05:15 UTC+2 użytkownik Jawi napisał:i nie musi być, jest numer transakcji i dokładna data z godziną i suma -- |
|
Data: 2013-07-29 08:42:51 | |
Autor: cef | |
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014 | |
Jawi wrote:
Wyciąg to trochę słaby dowód zakupu gdyz nie ma tam nazwy kupowanegoi nie musi być, jest numer transakcji i dokładna data z godziną i suma Mało wartościowy dowód, jeśli ktoś kupił coś jeszcze za jednym zamachem. |
|
Data: 2013-07-29 21:51:31 | |
Autor: Jawi | |
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014 | |
W dniu 2013-07-29 08:42, cef pisze:
Jawi wrote:Reszta jest na kasie. Reklamowałem już tak dwukrotnie. Raz dostałem zwrot na konto, a raz wymianę towaru. -- |
|
Data: 2013-07-29 22:18:07 | |
Autor: cef | |
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014 | |
Jawi wrote:
Reszta jest na kasie. Reklamowałem już tak dwukrotnie.Wyciąg to trochę słaby dowód zakupu gdyz nie ma tam nazwyi nie musi być, jest numer transakcji i dokładna data z godziną i Może i faktycznie. I juz zupełnie OT: Skąd jednak tyle reklamacji? Ja praktycznie nic nie reklamuję. Jedynie stale jedną świetlówkę, a tu kolega coś dwukrotnie bez paragonu, a ile razy z paragonem? |
|