Data: 2013-07-11 00:41:36 | |
Autor: Marek Dyjor | |
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014 | |
dendix wrote:
Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy a masz podbit± tę gwarancję? je¶li masz podbit± to spróbuj sie zapytać w punkcie napraw... |
|
Data: 2013-07-11 09:02:57 | |
Autor: dendix | |
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014 | |
pytałem Zelmera (w głównej siedzibie w Rzeszowie) i odpowiedzieli że podbita gwarancja wystarczy, ale wtedy, bez dowodu zakupu traktowany jest jako zakup przez firmę czyli 1 rok gwarancji. A ekspres zakupiłem w V.2012r. więc nie satysfakcjinuje mnie to :(
Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:krknv2$2br$1news.task.gda.pl... dendix wrote: |
|
Data: 2013-07-11 09:51:55 | |
Autor: Marek Dyjor | |
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014 | |
dendix wrote:
pytałem Zelmera (w głównej siedzibie w Rzeszowie) i odpowiedzieli że a czy co¶ na ten temat jest napisane w warunkach gwarancji? |
|
Data: 2013-07-12 15:53:15 | |
Autor: krak | |
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014 | |
W dniu 2013-07-11 09:51, Marek Dyjor pisze:
więc nie satysfakcjinuje mnie to :( a czy co¶ na ten temat jest napisane w warunkach gwarancji? I tak serwis idzie na rękę, bo najczęstsz± jest sentencja "karta gwarancyjna ważna z dowodem zakupu" Pozdr. |
|
Data: 2013-07-14 11:25:35 | |
Autor: Kris | |
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014 | |
W dniu czwartek, 11 lipca 2013 09:51:55 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:
a czy co¶ na ten temat jest napisane w warunkach gwarancji? Jest: http://www.zelmer.pl/centrum-pomocy/warunki-gwarancji patrz pkt 9 |
|
Data: 2013-07-17 08:09:54 | |
Autor: dendix | |
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014 | |
a czy co¶ na ten temat jest napisane w warunkach gwarancji? w warunkach gwarancji napisane jest że gwarancja jest ważna tylko z dowodem zakupu |
|
Data: 2013-07-11 12:08:36 | |
Autor: Paweł Muszyński | |
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014 | |
W dniu 2013-07-11 09:02, dendix pisze: pytałem Zelmera (w głównej siedzibie w Rzeszowie) i odpowiedzieli że podbitaI co - chcesz im dać gwarancję podbit± w innej dacie niż data paragonu? Bo jak nie, to musisz szukać paragonu z tego samego dnia :-) Paweł |
|
Data: 2013-07-11 04:51:22 | |
Autor: Kris | |
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014 | |
W dniu czwartek, 11 lipca 2013 12:08:36 UTC+2 użytkownik Paweł Muszyński napisał:
I co - chcesz im dać gwarancję podbit± w innej dacie niż data paragonu? Bo jak nie, to musisz szukać paragonu z tego samego dnia :-)Jak będzie miał paragon nie musi im dawac karty gwarancyjnej. Jak ma podbita kartę gwarancyjna to powinna mu wystarczyć i paragon zbyteczny |
|
Data: 2013-07-11 13:54:43 | |
Autor: wolim | |
Potrzebujďż˝ (xero) paragonu dla Expre su do kawy Zelmer Piano 13Z014 | |
W dniu 2013-07-11 09:02, dendix pisze:
pyta�em Zelmera (w g��wnej siedzibie w Rzeszowie) i odpowiedzieli �e podbita Bezedury opowiadają. Karta gwarancyjna, to karta gwarancyjna. Na jakiej podstawie mogą sądzić, że sprzęt był kupowany na firmę? Proponuję zwrócić się do rzecznika praw konsumenta. Pozdrawiam, MW |
|
Data: 2013-07-11 14:32:43 | |
Autor: Ikselka | |
Potrzebujďż˝ (xero) paragonu dla Expre su do kawy Zelmer Piano 13Z014 | |
Dnia Thu, 11 Jul 2013 13:54:43 +0200, wolim napisał(a):
W dniu 2013-07-11 09:02, dendix pisze: Dokładnie! -- XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska, Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht, Protasiewicz, Saryusz-Wolski, Siekierski, Zaleski, Zwiefka, Geringer de Oedenberg, Grabowska, Liberadzki, Masiel, Sonik, Gierek" http://www.bibula.com/?p=8428 |
|
Data: 2013-07-12 10:03:12 | |
Autor: Jan Koval | |
Potrzebujďż˝ (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014 | |
Użytkownik "wolim" <nie@pisz.tu> napisał w wiadomości news:51de9d06$0$1222$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2013-07-11 09:02, dendix pisze: Może na podstawie warunków gwarancji, zamieszczonej na zgubionym egzemplarzu? J. |
|
Data: 2013-07-17 09:36:32 | |
Autor: m4rkiz | |
Potrzebujďż˝ (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014 | |
"wolim" <nie@pisz.tu> wrote in message news:51de9d06$0$1222$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-07-11 09:02, dendix pisze: Udziela się 2-letniej gwarancji na wyroboy Firmy Zelmer Market Sp. z o.o. Okres gwarancji zmniejsza się do 1 roku w przypadku zakupu przed przedsiębiorcę oraz w przypadku nie przedstawienia wraz z Kartą Gwarancyjną paragonu fiskalnego. Sprzedawaca ma obowiązek wypełnić Kartę Gwarancyjną w dniu wydania towaru. Karta gwarancyjna jest ważna łącznie z dowodem zakupu. |