Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014

Data: 2013-07-11 17:49:55
Autor: Qlfon
Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014
W dniu 2013-07-10 10:37, dendix pisze:
Zepsuł mi się expres, posiadam gwarancję lecz zgubiłem paragon. Czy ktoś
posiada takowy expres i paragon sprzed max 2 lat?

Proszę o kontakt

Na szczęście są firmy, którym ani paragon ani nawet karta gwarancyjna nie są potrzebne by uznać gwarancję i wymienić sprzęt na nowy. W moim przypadku mysz logitecha - pojedynczy klik zamieniał się losowo w dwuklik w pierwszym przypadku a w drugim awaria rolki srcrolla - wystarczył telefon, podanie numeru seryjnego i wiadomo czy mysz jest na gwarancji czy nie, potem tylko mail ze zdjęciem myszy z widocznym numerem seryjnym i kilka dni później kurier z nową myszą w domu. Można? Można ale łatwiej mieć klienta w d**** i robić mu pod górkę ściemniając o paragonach, kartach itp.

--
Qlfon, Lublin

Data: 2013-07-12 10:01:16
Autor: Jan Koval

Użytkownik "Qlfon" <rav@life.pl> napisał w wiadomości news:krmkqq$dh$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ale chyba jednak jest różnica: gwarancja dwa lata od daty wyprodukowania
i gwarancja dwa lata od daty zakupu. Bo w tym wypadku z numeru seryjnego
nie da się wyczytać kiedy mysz została zakupiona...

J.

Data: 2013-07-12 11:37:37
Autor: Qlfon
W dniu 2013-07-12 10:01, Jan Koval pisze:

[...]

Koleś z serwisu dokładnie wiedział gdzie i kiedy była pierwsza mysz kupiona. Logistykę mają zorganizowaną na 5:)Okazało się, że ta pierwsza i ta którą dostałem gdy pierwsza padła były z tego samego tygodnia.

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2013-07-12 10:59:07
Autor: Paweł Muszyński
W dniu 2013-07-11 17:49, Qlfon pisze:
[...]

Za co zapłaciłeś płacąc za Logitecha więcej niż za konkurencję :-)

Paweł

Data: 2013-07-12 11:35:56
Autor: Qlfon
W dniu 2013-07-12 10:59, Paweł Muszyński pisze:
[...]

Pewnie tak, ale od 10 minut cieszy mnie nowiutka G700s zamiast G700:)
Dzięki temu mam wysoki model myszy co niecałe dwa lata wymieniany na nowy. Płacąc za pierwszą mysz ok. 4 lat temu niemałe pieniądze nawet mi się nie śniło takie rozwiązanie.
--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2013-07-14 09:13:18
Autor: Ghost

Użytkownik "Paweł Muszyński" <pmuch.nospam@bolinko-wytnijto.org> napisał w wiadomości news:51dfc565$0$1224$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Feel and look? W przypadku myszy sprawa zdecydowanie podstawowa.

Tak, znam kolesi siedzacych na fotelu obrotowym z urwanym oparciem (z kikutem jego mocowania), ktorzy twierdza, ze im nie przeszkadza.

Potrzebuję (xero) paragonu dla Expresu do kawy Zelmer Piano 13Z014