Potrzeby fizjologiczne w trasie

Data: 2014-08-09 08:59:35
Autor: Budzik
Potrzeby fizjologiczne w trasie
Użytkownik uzytkownik adres@serwer.pl ...

Ostatnio byłem świadkiem jak młody gnojek, który jechał autem wraz z jakąś lalunią zatrzymał się w celu oddania moczu.
Nie jest w tym nic nadzwyczajnego.W około spora ilość krzaków, ale nie dość, że idiota zatrzymał się na skrzyżowaniu, tym samym utrudniając ruch to poszedł odlać się do budki przystanku autobusowego, choć mógł po porostu iść obok w krzaki.
Niestety nie mogłem się tam zatrzymać, aby mu dać zjebkę, bo jest to dość ruchliwa droga, którą akurat jechały samochody, a ja wyjechałem z podporządkowanej i tych co jechali tą drogą (zazwyczaj poniżej 80-tki nikt tam nie jedzie) zmusiłbym do ostrego hamowania.
Ponieważ dość często tamtędy przejeżdżam to rzuciłem okiem na tę budkę autobusową i wreszcie zrozumiałem dlaczego ludzie oczekujący na autobus nie czekają wewnątrz budki tylko z dala od niej. Cała budka zasrana.
Kur...... nie rozumiem jak można być takim skończonym debilem, żeby załatwiać potrzeby fizjologiczne na przystanku autobusowym, a przecież obok są krzaki.

Mysle, ze to po rodzicach... :(

Potrzeby fizjologiczne w trasie