Potwierdzane NATO.

Data: 2017-06-28 14:39:00
Autor: Michał Szatański
Potwierdzane NATO.
  Potwierdzają wkółko to NATO tylko nie wiem po co. Daje to efekt wg mnie przeciwny, jakby podważali ten pakt.

Data: 2017-06-28 14:44:40
Autor: A. Filip
Potwierdzane NATO [JESZCZE się nie rozpadło ;-)]
Michał Szatański <micszat@gmail.com> pisze:
 Potwierdzają wkółko to NATO tylko nie wiem po co. Daje to efekt wg
mnie przeciwny, jakby podważali ten pakt.

A potwierdzają ci co wydają 4% *wielkiego* PKB na zbrojenia (USA)
czy ci co wydają 1% dużego PKB (Niemcy) na zbrojenia?
Kto bardziej chce potwierdzania: USA czy "Niemcy"? :-)

--
A. Filip
| Śmiejący się tygrys nie pokazuje zębów.  (Przysłowie chińskie)

Potwierdzane NATO.