Potwierdzanie telefoniczne transakcji kartowej przez bank...

Data: 2009-09-27 09:46:32
Autor: Tomasz [Bubon]
Potwierdzanie telefoniczne transakcji kartowej przez bank...
W moim przypadku (Eurobank) zaraz po transakcji  w Czechach zadzwoniła
konsultantka i upewniła się, że to ja dokonałem transakcji.
Kwadrans przed płatnością za granicą wybierałem gotówkę w polskim
bankomacie więc pewnie gdzieś w ich systemach zapaliła się czerwona
lampka.

Potwierdzanie telefoniczne transakcji kartowej przez bank...