Potwierdzenie odbioru

Data: 2011-08-25 23:38:01
Autor: Liwiusz
Potwierdzenie odbioru
W dniu 2011-08-25 23:34, Veronika pisze:
Wysłałam do firmy pismo reklamacyjne.
Listem poleconym, za potwierdzeniem odbioru.
Oczywiście firma nie pofatygowała się aby potwierdzić odbiór listu.
Potwierdzenia nie otrzymałam.
Czy to może oznaczać, że pismo nie dotarło? I nie ma podstaw do reklamacji?

Jeśli nie dostałaś zwrotki, to pewnie zaginęła w drodze powrotnej. Złóż reklamację na poczcie.

--
Liwiusz

Data: 2011-08-26 00:32:01
Autor: Veronika
Potwierdzenie odbioru

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j36fbr$q3r$1news.onet.pl...
[...]

Chodziło mi raczej o to, czy firma może przyjąć pismo i nie podpisać potwierdzenia odbioru.

Data: 2011-08-26 00:48:11
Autor: Bydlę
Potwierdzenie odbioru
On 2011-08-25 22:32:01 +0000, "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> said:

Chodziło mi raczej o to, czy firma może przyjąć pismo i nie podpisać potwierdzenia odbioru.

Pytasz o przepis, czy możliwość wystąpienia zdarzenia?

Bo przepis mówi, że nie, a życie, że tak.
:-)

Więc złóż reklamację...

--
Bydlę

Data: 2011-08-26 09:26:37
Autor: Veronika
Potwierdzenie odbioru

On 2011-08-25 22:32:01 +0000, "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> said:

[...]

No tak, ale co poczta zrobi w przypadku reklamacji?
Przecież to świstek jedynie, a nie wartościowa paczka.

On 2011-08-25 22:32:01 +0000, "Veronika"
<veronika_veronika@spam_op.pl> said:

[...]

To jest list polecony, a jeśli zaginęła sama zwrotka, to zostanie sporządzony duplikat.

--
Liwiusz

Data: 2011-08-26 10:57:12
Autor: Bydlę
Potwierdzenie odbioru
On 2011-08-26 07:26:37 +0000, "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> said:

No tak, ale co poczta zrobi w przypadku reklamacji?

Sprawdzi.
I dowie się autorka, czy przesyłka:
-czeka na odbiór
-została zagubiona
-wraca
-...

Przecież to świstek jedynie, a nie wartościowa paczka.

A kto mówi o pieniądzach?

--
Bydlę

Potwierdzenie odbioru