Potwierdzenie przelewu z Polbanku

Data: 2009-11-19 21:58:08
Autor: Jacek Midura
Potwierdzenie przelewu z Polbanku
Cześć,

czy da się jakoś wydrukować potwierdzenie przelewu z Polbanku? Jedyne co udało mi się znaleźć to zestawienie transakcji oraz podgląd szczegółów pojedynczej transakcji. Czy wydrukowanie tego podglądu może być uznane za potwierdzenie przelewu? (np. dla urzędu skarbowego do odliczenia VAT za materiały budowlane)
Czy w oddziałach wydają takie potwierdzenia? Pozycję w cenniku znalazłem (10zł), natomiast googlanie naprowadziło mnie na jakieś dyskusje z zeszłego roku w których ludzie narzekali, że w oddziałach też nie chcą bądź nie potrafią drukować takich potwierdzeń. Jak to jest teraz?

Dzięki za pomoc.

--
Jacek Midura

Data: 2009-11-19 22:55:18
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Jacek Midura" <jacek@m.krakow.pl> napisał w wiadomości news:s2ogt6xo7n.ln2m.krakow.pl...
[...]

nie potrafią, generuje centrala, oni drukują
polbank tylko karty i konto mocno oszczędzające
po za tymi wyjątkami unikać ich jak ognia

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-11-20 09:38:46
Autor: Tomek
Potwierdzenie przelewu z Polbanku
Użytkownik "Jacek Midura" <jacek@m.krakow.pl> napisał w wiadomości news:s2ogt6xo7n.ln2m.krakow.pl...
czy da się jakoś wydrukować potwierdzenie przelewu z Polbanku?

Z listy przelewów po wybraniu konkretnego można go wydrukować.

Tomek

Data: 2009-11-20 23:23:55
Autor: Jacek Midura
Tomek pisze:
[...]

No właśnie, teraz dopiero odkryłem "Listę przelewów" - dotąd wiedziałem tylko o "Liście transakcji na rachunku" i tam wydruku szczegółów nie ma (jedno jest w zakładce "Przelewy i zlecenia" a drugie w zakładce "Informacje" - jakby ktoś szukał). Jakaś tęga głowa musiała to tak zorganizować.

Wprawdzie wydruk jest zatytułowany "Przelew na konto krajowe - weryfikacja danych" i nie ma na nim danych nadawcy przelewu, ale mam zamiar przetestować reakcję US na takie potwierdzenie. Jak nie zapomnę to dam znać co wyszło.

--
Jacek Midura

Data: 2009-11-21 07:18:35
Autor: Jacek Erazmus
On 20 Lis, 23:23, Jacek Midura <ja...@m.krakow.pl> wrote:
Tomek pisze:

> [...]

weryfikacja danych" i nie ma na nim danych nadawcy przelewu, ale mam
zamiar przetestować reakcję US na takie potwierdzenie. Jak nie zapomnę

Polbank jeśli chodzi o bankowość elektroniczną wyznacza "nowe"
standardy :)

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-11-21 21:27:09
Autor: Wojciech Nawara
Jacek Midura pisze:

[...]

A ja dodam, że na "liście przelewów" przelewy wyszukujemy po... uwaga... dacie złożenia zlecenia, a nie po dacie samego przelewu.

Tzn. jeśli 1.11.2009 zleciłeś przelew przyszły, z datą realizacji 10.11.2009, to jeśli wyszukasz przelewy z datą 10.11.2009 to... przelewu   nie znajdziesz. W wyszukiwarkę musisz wpisać 1.11.2009. Zdziwiony? :-)

Ergo - jeśli chcesz drukować potwierdzenia z listy przelewów, to musisz się zaopatrzyć w kajecik i notować.

Jak to było - po prostu, po ludzku? :-)

WN

Data: 2009-11-22 19:24:52
Autor: Wojciech Nawara
Jacek Midura pisze:
Cześć,

czy da się jakoś wydrukować potwierdzenie przelewu z Polbanku? Jedyne co

O, już się da, z historii rachunku. Jest generowanie PDFów. :-)

Data: 2009-11-22 21:01:42
Autor: Jacek Midura
Wojciech Nawara pisze:
Jacek Midura pisze:
Cześć,

czy da się jakoś wydrukować potwierdzenie przelewu z Polbanku? Jedyne co

O, już się da, z historii rachunku. Jest generowanie PDFów. :-)

Po prostu nieprawdopodobne! Więc po to była ta przerwa w działaniu systemu wczoraj. Czyli nawet w Polbanku się da "po prostu, po ludzku" :)

Dzięki że dałeś znać, bo nawet logowałem się dzisiaj ale tego nie zauważyłem. Pędzę drukować zanim się rozmyślą :)

--
Jacek Midura

Data: 2010-03-06 15:31:29
Autor: dystyngowany
Potwierdzenie przelewu z Polbanku

Mam takie pytanie - a właściwie dwa
czy Polbank zabezpiecza takie PDFy za pomocą podpisu elektronicznego? (czy można sprawdzić certyfikat po otrzymaniu dokumentu)
oraz
czy na przelewie podane są wszystkie dane - a\'propo tego co pisał Jacek
\"Przelew na konto krajowe -  weryfikacja danych\" i nie ma na nim danych nadawcy przelewu\"
to są dane nadawcy i czy z PEŁNYM numerem konta? czy też nie?

Potwierdzenie przelewu z Polbanku