Potwierdzenie przelewu z Polbanku

Data: 2009-11-19 22:55:18
Autor: zlotowinfo
Potwierdzenie przelewu z Polbanku
Użytkownik "Jacek Midura" <jacek@m.krakow.pl> napisał w wiadomości news:s2ogt6xo7n.ln2m.krakow.pl...
Cześć,

czy da się jakoś wydrukować potwierdzenie przelewu z Polbanku? Jedyne co
udało mi się znaleźć to zestawienie transakcji oraz podgląd szczegółów
pojedynczej transakcji. Czy wydrukowanie tego podglądu może być uznane
za potwierdzenie przelewu? (np. dla urzędu skarbowego do odliczenia VAT
za materiały budowlane)
Czy w oddziałach wydają takie potwierdzenia? Pozycję w cenniku znalazłem
(10zł), natomiast googlanie naprowadziło mnie na jakieś dyskusje z
zeszłego roku w których ludzie narzekali, że w oddziałach też nie chcą
bądź nie potrafią drukować takich potwierdzeń. Jak to jest teraz?

nie potrafią, generuje centrala, oni drukują
polbank tylko karty i konto mocno oszczędzające
po za tymi wyjątkami unikać ich jak ognia

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Potwierdzenie przelewu z Polbanku