Potwierdzenie przelewu z Polbanku

Data: 2009-11-20 09:38:46
Autor: Tomek
Potwierdzenie przelewu z Polbanku
Użytkownik "Jacek Midura" <jacek@m.krakow.pl> napisał w wiadomości news:s2ogt6xo7n.ln2m.krakow.pl...
czy da się jakoś wydrukować potwierdzenie przelewu z Polbanku?

Z listy przelewów po wybraniu konkretnego można go wydrukować.

Tomek

Data: 2009-11-20 23:23:55
Autor: Jacek Midura
Tomek pisze:
[...]

No właśnie, teraz dopiero odkryłem "Listę przelewów" - dotąd wiedziałem tylko o "Liście transakcji na rachunku" i tam wydruku szczegółów nie ma (jedno jest w zakładce "Przelewy i zlecenia" a drugie w zakładce "Informacje" - jakby ktoś szukał). Jakaś tęga głowa musiała to tak zorganizować.

Wprawdzie wydruk jest zatytułowany "Przelew na konto krajowe - weryfikacja danych" i nie ma na nim danych nadawcy przelewu, ale mam zamiar przetestować reakcję US na takie potwierdzenie. Jak nie zapomnę to dam znać co wyszło.

--
Jacek Midura

Data: 2009-11-21 07:18:35
Autor: Jacek Erazmus
On 20 Lis, 23:23, Jacek Midura <ja...@m.krakow.pl> wrote:
Tomek pisze:

> [...]

weryfikacja danych" i nie ma na nim danych nadawcy przelewu, ale mam
zamiar przetestować reakcję US na takie potwierdzenie. Jak nie zapomnę

Polbank jeśli chodzi o bankowość elektroniczną wyznacza "nowe"
standardy :)

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-11-21 21:27:09
Autor: Wojciech Nawara
Jacek Midura pisze:

[...]

A ja dodam, że na "liście przelewów" przelewy wyszukujemy po... uwaga... dacie złożenia zlecenia, a nie po dacie samego przelewu.

Tzn. jeśli 1.11.2009 zleciłeś przelew przyszły, z datą realizacji 10.11.2009, to jeśli wyszukasz przelewy z datą 10.11.2009 to... przelewu   nie znajdziesz. W wyszukiwarkę musisz wpisać 1.11.2009. Zdziwiony? :-)

Ergo - jeśli chcesz drukować potwierdzenia z listy przelewów, to musisz się zaopatrzyć w kajecik i notować.

Jak to było - po prostu, po ludzku? :-)

WN

Potwierdzenie przelewu z Polbanku