Potworne wieści z Chin...

Data: 2019-06-18 00:12:25
Autor: LordBluzg(R)
Potworne wieści z Chin...

Przecież to koszmar!!! [koszmar w biały dzień? -- skąd
mam wiedzieć, czy w Chinach jest teraz dzień?!]

Dziurę sobie wywierć w ziemi i patrz:) Jak będzie dzień to będzie światełko :] Chyba nikt za darmo nie będzie Ci świecił latarką :], żeby Cię zmylić. Chociaż, jesli się znajdzie podobny złośliwiec...to kto wie :)

Chińczyk, aby zarobić, posunie się nawet do drastycznego
obniżenia cen -- tak drastycznego, że nawet ja mogę sobie
pozwolić na kupno!!! [straszne pożądanie zysku...]

Nie, taki chińczyk wie, że są na świecie takie Elemele, które wymagają tylko od innych a od siebie wcale :)
--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Potworne wieści z Chin...