Potwory kontra obcy

Data: 2009-06-07 21:08:04
Autor: Habeck Colibretto
Potwory kontra obcy
Tragedia. Nudny jakby zrobił je dwunastolatek i poprawiał podstarzały
tatuś, który myśli, że jest zabawny. Nie warto (choć moje dzieci
zadowolone).

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2009-06-07 21:33:54
Autor: Titus Atomicus
Potwory kontra obcy
In article <1wovvpegn30nm$.dlg@habeck.pl>,
 Habeck Colibretto <habeck@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Tragedia. Nudny jakby zrobił je dwunastolatek i poprawiał podstarzały
tatuś, który myśli, że jest zabawny.
Nie warto

O, to jednak recenzent 'co jest grane' mial racje? Dal 3/6.

(choć moje dzieci
zadowolone).

No to juz nie wiem. Czy chcesz powiedziec, ze nie wiedza co dla nich dobre?

TA

Data: 2009-06-07 16:53:59
Autor: rs
Potwory kontra obcy
On Sun, 07 Jun 2009 21:33:54 +0200,

[...]

dzieci wiedza najlepiej co jest dla nich dobre (jesli o zabawki
chodzi) i ich przeczucia sa najlepszym wskaznikiem jakosci tego filmu.
nawet starsze dzieciaki, chocby podswiadomie znajda w nim cos dla
siebie, choc jak to zinterpretuja, to juz inna sprawa. rowna akcja, dosc zgrabna parodia filmow sci-fi, pare uklonow w
kierunku doroslych. bawilem sie przednio, mimo, ze design wygladu
postaci mnie w zaden sposob nie zachwycil. <rs>

Data: 2009-06-08 00:49:17
Autor: Tiber
Potwory kontra obcy
Użytkownik, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomości Titus_Atomicus-38807E.21335407062009@news.onet.pl pobredza:

Tragedia. Nudny jakby zrobił je dwunastolatek i poprawiał podstarzały
tatuś, który myśli, że jest zabawny.
Nie warto

O, to jednak recenzent 'co jest grane' mial racje? Dal 3/6.

A kto taki? Może miał po prostu gorszy dzień.

(choć moje dzieci
zadowolone).

No to juz nie wiem. Czy chcesz powiedziec, ze nie wiedza co dla nich
dobre?

Ale czego nie rozumiesz? Że dzieci mają inne oczekiwania niż dorośli i czasem łatwiej je zadowolić?

--
tbr

Data: 2009-06-08 02:04:39
Autor: Titus Atomicus
Potwory kontra obcy
In article <h0hg5d$7ll$1@news.onet.pl>,
 "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

> O, to jednak recenzent 'co jest grane' mial racje? Dal 3/6.

A kto taki? Może miał po prostu gorszy dzień.

Pawel T. Felis

> No to juz nie wiem. Czy chcesz powiedziec, ze nie wiedza co dla nich
> dobre?

Ale czego nie rozumiesz? Że dzieci mają inne oczekiwania niż dorośli i czasem łatwiej je zadowolić?

Nie. Po prostu ze dzieci maja inne oczekiwania niz dorosli.
JAki jest sens oceny filmu dla dzieci pod katem oczekiwan doroslych?

TA

Data: 2009-06-08 10:58:10
Autor: Habeck Colibretto
Potwory kontra obcy
Dnia 08.06.2009, o godzinie 02.04.39, na pl.pregierz,pl.rec.film,
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):

[...]

Też ma dzieci.

[...]

Bo to są filmy rodzinne. Po prostu ostrzegam takich, którzy lubią tego
rodzaju animacje (komputerowe). Ta jest po prostu kiepska.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2009-06-08 16:37:09
Autor: Tiber
Potwory kontra obcy
Użytkownik, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomości Titus_Atomicus-7CCB71.02043908062009@news.onet.pl pobredza:

[...]

No to rzeczywiście coś nie tak ze zdrowiem.

[...]

A skąd przekonanie, że film jest tylko dla dzieci i dorośli nie mogą oceniać?

--
tbr

Data: 2009-06-07 21:59:26
Autor: Marek Dyjor
Potwory kontra obcy
Habeck Colibretto wrote:
Tragedia. Nudny jakby zrobił je dwunastolatek i poprawiał podstarzały
tatuś, który myśli, że jest zabawny. Nie warto (choć moje dzieci
zadowolone).

imho to jest film dla dzieci... a nie dla dorosłych

spora część bajek jest tak durna że aż boli, choćby "bolek i lolek" dziecko to mogło trawić dorosły raczej nie.

Data: 2009-06-07 22:45:25
Autor: stab
Potwory kontra obcy

Użytkownik "Habeck Colibretto" <habeck@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1wovvpegn30nm$.dlghabeck.pl...
Tragedia. Nudny jakby zrobił je dwunastolatek i poprawiał podstarzały
tatuś, który myśli, że jest zabawny. Nie warto (choć moje dzieci
zadowolone).

to sie bardzo ciekawie zapowiada, jesli jestesmy przy filmach animowanych
dla doroslych
http://www.imdb.com/title/tt1049413/

Pozdrawiam,

pozdrawiam

Data: 2009-06-07 16:56:42
Autor: rs
Potwory kontra obcy
On Sun, 7 Jun 2009 22:45:25 +0200, "stab" <stab@wp.pl> wrote:

[...]

bo to jest swietny kawal roboty. ale to pixar, wiec nie dziwota. choc
pierwsza czesc filmu jest po prostu tak przygnebiajaca, ze nie wiem
czy dzieciaki to zdzierza. jak to zycie. niemniej piekna. pozniej jest
juz jazda bez trzymanki. <rs>

Data: 2009-06-08 10:39:46
Autor: pawelk
Potwory kontra obcy
Habeck Colibretto pisze:
Tragedia. Nudny jakby zrobił je dwunastolatek i poprawiał podstarzały
tatuś, który myśli, że jest zabawny. Nie warto (choć moje dzieci
zadowolone).

Poszedłem z grupą znajomych na ten film. Wszystko stare byki od 25 lat wzwyż. Zarówno my jak i reszta kina rżeliśmy ze śmiechu niemal przez cały film. Jedna z lepszych bajek ostatnio.

Data: 2009-06-08 11:00:15
Autor: Habeck Colibretto
Potwory kontra obcy
Dnia 08.06.2009, o godzinie 10.39.46, na pl.pregierz,pl.rec.film, pawelk
napisał(a):

[...]

Cholera... czyżbym był jednak za stary? A może to młodsze pokolenie takie
dziecinne?
Zaraz! A czy to nie przypadkiem wpływ grupy?!!!!1111 Od zawsze wiadomo, że
w grupie raźniej i nawet niewybredny humor jest śmieszniejszy (a już po
piwkach kilku to wiele nie trzeba).

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2009-06-08 13:03:41
Autor: pawelk
Potwory kontra obcy
napisał(a):

[...]

Heh, to Ty w kinie sam byłeś (oprócz dzieci)?  No i co to jest "wybredny" dowcip w bajkach dla dzieci?

Na sali nie było żadnych dzieci, więc nie wiem jak się maluchom podobał, ale ogólnie sala wychodziła zadowolona.

Data: 2009-06-08 22:08:27
Autor: Habeck Colibretto
Potwory kontra obcy
Dnia 08.06.2009, o godzinie 13.03.41, na pl.pregierz,pl.rec.film, pawelk
napisał(a):

[...]

Nie. Byłem z wieloma dorosłymi i wieloma dziećmi. Dzieci zadowolone,
dorośli mniej. Generalnie oczywiście.

 No i co to jest "wybredny" dowcip w bajkach dla dzieci?

Czyli ubawiłeś się na bajcie dla dzieci. Czyżby było coś na rzeczy z tym
zdziecinniałym pokoleniem?

Na sali nie było żadnych dzieci, więc nie wiem jak się maluchom podobał, ale ogólnie sala wychodziła zadowolona.

Przepraszam! To tylko film, więc nie bierz tego tak do siebie.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Potwory kontra obcy