Pouczenie "przy niedzieli"

Data: 2012-12-09 20:02:29
Autor: PK
Pouczenie "przy niedzieli"
On 2012-12-09, John Kołalsky <john@kowal.invalid> wrote:
A propos kiedysiejszej dyskusji o szansie na pouczenie.

Jadę sobie miastem. 70-tka. Niedziela, droga 3 pasmowa, mały ruch więc ...

Ode mnie to byś dostał mandat za tę "3 pasmową" jeszcze :D.

Wypisują, wypisują. Wypiszą to jadę, trudno. Siedzimy, siedzimy. Zaczynam zastanawiać się .. o co im chodziło z tym, gdzie pracuję itd. Czy mi się zdaje, że chcą łapówkę ? Zerkam w portfel. O jest 2x 50. Nagle ni z gruszki, ni z pietruszki nim podjąłem męską decyzję, oddają dokumenty, pouczenie. Przypominam +40 i 8 pkt

Kurde pilicjant chciał zagadać jak człowiek, a Ty od razu grzebiesz
w portfelu. Lekarz Cię nigdy nie spytał gdzie pracujesz? A seksowna
blondyna w barze?

"A mogli zabić !!!"

Jakbyś miał pecha, to te 2x50 mogłoby się skończyć "do 10 lat",
a w praktyce pewnie rokiem w zawieszeniu, co też się za człowiekiem
ciągnie. Generalnie nie warto. 400 zł nie fortuna - na wigilię
(statystycznie) wydasz więcej, a przecież można zrobić zdrowszy
wariant i iść do McDonalda.

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-12-09 21:32:48
Autor: AZ
Pouczenie "przy niedzieli"
On 2012-12-09, PK <PK@nospam.com> wrote:

Kurde pilicjant chciał zagadać jak człowiek, a Ty od razu grzebiesz
w portfelu. Lekarz Cię nigdy nie spytał gdzie pracujesz? A seksowna
blondyna w barze?

No jak Cie lekarz pyta o takie rzeczy to sonduje jak mocno moze Cie zgolic ;-)

Sorry, za pytanie - w Polsce zyjesz?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-12-09 22:11:24
Autor: PK
Pouczenie "przy niedzieli"
On 2012-12-09, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:
No jak Cie lekarz pyta o takie rzeczy to sonduje jak mocno moze Cie zgolic ;-)

A jak Cię lakarz pyta o choroby weneryczne, to chce Cię przelecieć?

Sorry, za pytanie - w Polsce zyjesz?

W Polsce żyję.
Nigdy lekarzowi niczego nie dałem bez paragonu. I nie dam.

Skąd ta myśl, że jak się żyje w kraju łapówkarzy, to trzeba się do nich
przyłączać? :)

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-12-09 22:29:56
Autor: AZ
Pouczenie "przy niedzieli"
On 2012-12-09, PK <PK@nospam.com> wrote:

A jak Cię lakarz pyta o choroby weneryczne, to chce Cię przelecieć?

To, ze mnie lekarz pyta o stan mojego zdrowia nie jest niczym dziwnym ale po co
mu wiedziec gdzie pracuje?

W Polsce żyję.
Nigdy lekarzowi niczego nie dałem bez paragonu. I nie dam.

Skąd ta myśl, że jak się żyje w kraju łapówkarzy, to trzeba się do nich
przyłączać? :)

To, ze nie dajesz lapowek daje Ci automatycznie to, ze nigdy tego co by chetnie
wzial nie spotkasz?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-12-09 23:51:07
Autor: PK
Pouczenie "przy niedzieli"
On 2012-12-09, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:
To, ze mnie lekarz pyta o stan mojego zdrowia nie jest niczym dziwnym ale po co
mu wiedziec gdzie pracuje?

Żeby zagadać. Żeby rozmowa była miła. Badanie chwilę trwa, więc można
o czymś pogadać i rozluźnić pacjenta. Temat pogody się pewnie nudzi po
2-3 kliencie, a mają ich dziennie około 20.
Podejrzewam, że kierowca na tylnej kanapie też może się trochę
zestresować. Dobrze, że policjanci potrafią sobie z tym jakoś radzić.

To, ze nie dajesz lapowek daje Ci automatycznie to, ze nigdy tego co by chetnie
wzial nie spotkasz?

Jak dotąd nie spotkałem, a trochę placówek medycznych już "testowałem".
Przy czym przyznaję, że od kilku lat leczę się głównie prywatnie.
W prywatnych placówkach ten problem raczej nie powinien istnieć.

Poza tym zakładam, że mentalność pacjentów będzie się zmieniała
i dojdziemy do momentu, gdy łapówka dla lekarza stanie się czymś
nieakceptowalnym społecznie. Wtedy problem zniknie sam.

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-12-09 21:53:40
Autor: John Kołalsky
Pouczenie "przy niedzieli"

Użytkownik "PK" <PK@nospam.com>

A propos kiedysiejszej dyskusji o szansie na pouczenie.

Jadę sobie miastem. 70-tka. Niedziela, droga 3 pasmowa, mały ruch więc ...

Ode mnie to byś dostał mandat za tę "3 pasmową" jeszcze :D.

Każdy ma jakieś hobby

WypisujÄ…, wypisujÄ…. WypiszÄ… to jadÄ™, trudno. Siedzimy, siedzimy. Zaczynam
[...]

Ludzie nawet jak chodnikiem idÄ™ pytajÄ… o to :-)

"A mogli zabić !!!"

Jakbyś miał pecha, to te 2x50 mogłoby się skończyć "do 10 lat",
a w praktyce pewnie rokiem w zawieszeniu, co też się za człowiekiem
ciÄ…gnie.

Ustalmy, że do oskarżenia mnie nie potrzeba w ogóle bym posiadał owe 2x 50 nie mówiąc o tym, bym musiał wręczać.

Generalnie nie warto. 400 zł nie fortuna - na wigilię
(statystycznie) wydasz więcej, a przecież można zrobić zdrowszy
wariant i iść do McDonalda.

Ustalmy, nie dałem. Dostałem najzwyklejsze w świecie pouczenie za +40. Nie mam tylko złudzeń, że celem tej gadki było skłonienie mnie do wyjęcia tej stówki. Wystarczyłoby włożyć w dokumenty, ale ja ani nie chciałem ani początkowo nie wiedziałem, że mam co dać ani, że rysuje się szansa na proste uniknięcie +8pkt. Szczytem było jak kiedyś dawno zreflektowałem się w trakcie takiej gadki i poprosiłem by mi na chwilę dali dokumenty i wsadziłem by skończyło się na przeczyszczeniu tablicy. A to wszystko piszę w kontekście tego, że zasadniczo nigdy nie ma pouczenia za znacznie lżejsze wykroczenia. Temat łapówki jest tylko dobrym przyczynkiem do tego, by rozważyć jaki naprawdę wymiar ma troska o bezpieczeństwo. To jest kwestia władzy a nie pieniądza.

Data: 2012-12-09 22:06:23
Autor: Maciek
Pouczenie "przy niedzieli"
W dniu 2012-12-09 21:02, PK pisze:
[...]
Ta, jasne :-> Którego to dziś mamy? Grudzień? Prawie połowa miesiąca?
Każdy orze jak może na swojego karpika :->

Maciek

Data: 2012-12-10 06:54:32
Autor: Shrek
Pouczenie "przy niedzieli"
On 2012-12-09 21:02, PK wrote:
> Kurde pilicjant chciał zagadać jak człowiek, a Ty od razu grzebiesz
> w portfelu. Lekarz Cię nigdy nie spytał gdzie pracujesz? A seksowna
> blondyna w barze?

Ja spotkałem takich co pytali najpierw, gdzie pracuje, potem skąd wracam. Jak odpowiedziałem, że z obiadu w restauracji, to zapytali jakie tam ceny, bo może też by z kolegą wpadli na obiad;) Żeby uciąć głupie dyskusje powiedziałem, że nie mam kasy, tylko kartę, to zaczęli się interesować kto ze mną w samochodzie jedzie. I wcale nie zastanawiali się czy ze mną pod bankomat nie podjechać;)

Szkoda, że nie nagrałem, ale właśnie podchodziłem do tego tak jak ty i idąc do radiowozu aż tak nachalnej gadki się nie spodziewałem. Dodam, że prewencja nie drogówka.

Shrek.

Data: 2012-12-11 10:42:44
Autor: Adam Wysocki
Pouczenie "przy niedzieli"
PK <PK@nospam.com> wrote:

Kurde pilicjant chcia³ zagadaæ jak cz³owiek, a Ty od razu grzebiesz
w portfelu. Lekarz Ciê nigdy nie spyta³ gdzie pracujesz? A seksowna
blondyna w barze?

Policjant chcia³ zagadaæ, bo orze³ek orze³ka nie karze. Zawsze o to pytaj±.

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2012-12-13 20:53:36
Autor: jerzu
Pouczenie "przy niedzieli"
On Tue, 11 Dec 2012 10:42:44 +0000 (UTC), gof@somewhere.invalid (Adam
Wysocki) wrote:

Policjant chcia³ zagadaæ, bo orze³ek orze³ka nie karze.

Nie te czasy.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-12-15 10:14:54
Autor: Shrek
Pouczenie "przy niedzieli"
Wysocki) wrote:

Policjant chcia³ zagadaæ, bo orze³ek orze³ka nie karze.

Nie te czasy.

Te, te. Jak mi ostatnio pisali, to siê wprost zapytali czy stary nie robi w policji... Nie robi;)

Shrek.

Data: 2012-12-16 16:54:58
Autor: Adam Wysocki
Pouczenie "przy niedzieli"
jerzu <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote:

Policjant chcia³ zagadaæ, bo orze³ek orze³ka nie karze.

Nie te czasy.

Oj te, mam przyk³ad sprzed paru tygodni :)

http://motogof.tumblr.com/

Pouczenie "przy niedzieli"