Pouczenie "przy niedzieli"

Data: 2012-12-09 21:40:18
Autor: neoniusz
Pouczenie "przy niedzieli"
On 09.12.2012 20:37, John Kołalsky wrote:
A propos kiedysiejszej dyskusji o szansie na pouczenie.

Ja wczoraj zapomnialem wlaczyc swiatel - jakos szybko ruszalem a bylo jasno od latarni. Policmajstry mi mignely swiatlami (10 metrow od miejsca z ktorego ruzylem) i sie kapnalem, ze zapomnielem wlaczyc. A mogli zabic... :)

Data: 2012-12-09 22:16:20
Autor: John Kołalsky
Pouczenie "przy niedzieli"

UĹĽytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org>

[...]

Też coś takiego zaliczyłem

A mogli zabic... :)

Prawda ?

Data: 2012-12-10 06:56:02
Autor: Shrek
Pouczenie "przy niedzieli"
On 2012-12-09 22:16, John Kołalsky wrote:

[...]

Mnie kiedyś wpuścili przy zmianie pasa migając światłami... przez pojedynczą ciągłą. Chwilę się wahałem czy to uprzejmość czy podpucha. Okazało się, że byli uprzejmi;)

Shrek.

Data: 2012-12-16 15:39:15
Autor: z
Pouczenie "przy niedzieli"
W dniu 2012-12-10 06:56, Shrek pisze:
Mnie kiedy¶ wpu¶cili przy zmianie pasa migaj±c ¶wiatłami... przez
pojedyncz± ci±gł±. Chwilę się wahałem czy to uprzejmo¶ć czy podpucha.
Okazało się, że byli uprzejmi;)

Niestety mimo tych normalnych ludzkich zachowań i tak mam bardzo ograniczone zaufanie zwłaszcza do ludzi którzy powinni ¶wiecić przykładem. Takie czasy. Sami sobie na opinię zasłużyli.

Pouczenie "przy niedzieli"