Pouczenie "przy niedzieli"

Data: 2012-12-09 21:27:37
Autor: AZ
Pouczenie "przy niedzieli"
On 2012-12-09, John Kołalsky <john@kowal.invalid> wrote:
A propos kiedysiejszej dyskusji o szansie na pouczenie.

Wypisują, wypisują. Wypiszą to jadę, trudno. Siedzimy, siedzimy. Zaczynam zastanawiać się .. o co im chodziło z tym, gdzie pracuję itd. Czy mi się zdaje, że chcą łapówkę ? Zerkam w portfel. O jest 2x 50. Nagle ni z gruszki, ni z pietruszki nim podjąłem męską decyzję, oddają dokumenty, pouczenie. Przypominam +40 i 8 pkt

"A mogli zabić !!!"
Mnie kiedys zatrzymali, mowie od razu, ze mam przy sobie tylko prawo jazdy i DO,
no to mowi, ze jak znajde to zaprasza do radiowozu. "Poszukalem" i poszedlem.

Rozmowa jak wyzej, z tym, ze chyba z 10 razy padalo pytanie "to co robimy panie
Arturze?" a ja sie upieralem na pouczeniu to wkurwiony oddal co moje i kazal
jechac.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-12-09 23:06:42
Autor: J.F.
Pouczenie "przy niedzieli"
Dnia Sun, 9 Dec 2012 21:27:37 +0000 (UTC), AZ napisał(a):
[...]

Norme wyrobili, czy strajk wloski robia ? Bo zeby im sie akurat bloczki mandatowe skonczyly, to malo prawdopodobne
:-)

J.

Data: 2012-12-09 22:32:49
Autor: AZ
Pouczenie "przy niedzieli"
On 2012-12-09, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

To rok temu bylo jakos w listopadzie. Jeden kierowal ruchem za m. Gdanskim w DC
a drugi wyhaczal samochody w tym i mnie. Pewnie szybciej wyhaczyl kolejnego ktory byl bardziej skory do placenia niz by zajelo mu sprawdzenie moich danych i wypisanie mandatu z ktorego by nic nie mial.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-12-10 12:57:59
Autor: kor_nick
Pouczenie "przy niedzieli"
Rozmowa jak wyzej, z tym, ze chyba z 10 razy padalo pytanie "to co robimy panie
Arturze?" a ja sie upieralem na pouczeniu to wkurwiony oddal co moje i kazal
jechac.

miałem to samo z miesiąc temu koło Kutna.
pół godziny mnie mÄ™czyĹ‚  tym "co zrobimy".
a ja niezmiennie "pouczenie niech pan da".

Data: 2012-12-10 12:01:03
Autor: AZ
Pouczenie "przy niedzieli"
On 2012-12-10, kor_nick <celekNOSPAM@piasta.pl> wrote:
[...]

A jaki byl final?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-12-10 22:50:14
Autor: kor_nick
Pouczenie "przy niedzieli"
miałem to samo z miesiąc temu koło Kutna.
pół godziny mnie mÄ™czyĹ‚  tym "co zrobimy".
a ja niezmiennie "pouczenie niech pan da".

A jaki byl final?

rzucił mi dokumenty i puścił.

w sumie wyjścia nie miał. mam 24 punkty. wiedział o tym.

Data: 2012-12-11 07:48:25
Autor: Mirek Ptak
Pouczenie "przy niedzieli"
Dnia 2012-12-10 22:50,  *kor_nick* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

w sumie wyj¶cia nie miał. mam 24 punkty. wiedział o tym.

Sk±d? Powiedziałe¶?

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om