Powódź wykorzystana politycznie

Data: 2010-08-09 19:53:36
Autor: u2
Powódź wykorzystana politycznie
WSI 24 nie oglądałem dzisiaj, ale są inne źródła informacji :

http://www.niezalezna.pl/article/show/id/37549

"Na antenie TVN24 szef MSWiA Jerzy Miller pochwalił burmistrza Zgorzelca
z PO i zganił burmistrza Bogatyni z PiS

- Gdyby burmistrz Zgorzelca był w Bogatyni, to prawdopodobnie dzisiaj
mielibyśmy trochę inną sytuację - powiedział w TVN24 szef MSWiA.
Burmistrz Zgorzelca Rafał Gronicz jest szefem lokalnych struktur PO. -
Bardzo byłem ujęty skutecznością i takim profesjonalnym podejściem
burmistrza w Zgorzelcu - dodał Jerzy Miller.

- W Bogatyni tej stanowczości zabrakło. Jak słyszałem po przyjeździe do
Bogatyni, że burmistrz nie wie jaki jest stan wody i jak się poziom wody
zmienia z godziny na godzinę to byłem zaskoczony. Gdy się dowiedziałem,
że burmistrz się obawia, że nie będzie miał chleba w mieście, tylko że
nie zadzwonił do żadnego piekarza, no to byłem już trochę zdenerwowany -
minister krytycznie ocenił działania burmistrza Bogatyni Andrzeja
Grzmielewicza, należącego do PiS.

- Ja jestem małym samorządowcem, pan Miller jest ministrem. Czuję tu
próbę zrzucenia odpowiedzialności na moją osobę. Wszyscy w Bogatyni
ratowaliśmy ludzi, osobiście – stwierdził w rozmowie z TVN24 burmistrz
Bogatyni Andrzej Grzmielewicz."

Powódź wykorzystana politycznie