Poważna awaria w NBP

Data: 2013-02-01 23:34:53
Autor: Waldek
Poważna awaria w NBP
W dniu 2013-02-01 22:38, witrak() pisze:

Przelewy do innych banków wysłane II sesją do godz. 12:15 i III
sesją do godziny 15:00 obciążyły rachunki bankowe natomiast z
opóźnieniem mogą uznać rachunki beneficjentów.

Sesja z NBP do Wiewiórek wyszła i została IMO
bez opóźnień zaksięgowana - przynajmniej na moim ror-ku
możliwe że dotyczy wybiórczo poniektórych banków
- a wiem, bo sam sobie wysyłałem wypłate ;)

Pozdro

Data: 2013-02-01 23:44:04
Autor: Kamil Jońca
Poważna awaria w NBP
Waldek <mam@nie.dam> writes:

[...]

Moje przelewy które (*wydaje misię, że*) poszły drugą sesją, doszły bez
opóźnień.
KJ

Because we don't think about future generations, they will never forget us.
-- Henrik Tikkanen

Data: 2013-02-02 10:03:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Poważna awaria w NBP

"Kamil "Jońca"" 87lib7u023.fsf@alfa.kjonca

Moje przelewy które (*wydaje misię, że*)
poszły drugą sesją, doszły bez opóźnień.

Mój z Mille do Meritka też. A zlecałem lanie gdzieś około 11 godziny.

Data: 2013-02-02 11:22:20
Autor: witrak()
PowaĹźna awaria w NBP
Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
wrote on 2013-02-02_10:03

[...]

Myślę, że to dotyczyło faktycznie wybranych banków, tyle że nie
wiedzieli ktĂłrych moĹźe jeszcze oprĂłcz tamtych;-)

witrak()

Data: 2013-02-02 10:21:01
Autor: assembea
Poważna awaria w NBP
> [...]

> opóźnieniem mogą uznać rachunki beneficjentów.

Sesja z NBP do Wiewiórek wyszła i została IMO

A to ciekawe - ciekawe, bo wyczekiwane przeze mnie w piątek (prawdziwe) wynagrodzenie do wiewiórek nie dotarło i zdążyłem już zrobić awanturę pracodawcy - a właściwie działającej w jego imieniu Pani Krysi. A Pani Krysia, jak to Pani Krysia - wygląda na to, że nie wie, co to sesje elixir... (albo przekonująco udaje).

A czy inni, którzy lali tego dnia do BGZ, mogliby potwierdzić bezproblemowe zaksięgowanie drugiej i trzeciej sesji?

Poważna awaria w NBP