Poważna awaria w NBP

Data: 2013-02-02 10:24:15
Autor: assembea
Poważna awaria w NBP
witrak, a skąd masz tego newsa? Jakoś nie widzę go w necie. Jak można to potwierdzić?

Data: 2013-02-04 20:07:59
Autor: witrak()
PowaĹźna awaria w NBP
assembea <assemblea@interia.pl> wrote on 2013-02-02_19:24
witrak, a skąd masz tego newsa? Jakoś nie widzę go w necie. Jak
można to potwierdzić?

Pocztą pantoflową dostałem, ale ze źródła, któremu ufam ;-)

witrak()

Data: 2013-02-05 14:02:20
Autor: Zbynek Ltd.
Poważna awaria w NBP
witrak() napisał(a) :
assembea <assemblea@interia.pl> wrote on 2013-02-02_19:24
witrak, a skąd masz tego newsa? Jakoś nie widzę go w necie. Jak
można to potwierdzić?

Pocztą pantoflową dostałem, ale ze źródła, któremu ufam ;-)

Hmmm... usiłowałem ustawić parametry dla poczty pantoflowej, ale czytnik nie chce mi zapamiętać ustawień ;-)

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2013-02-05 14:12:29
Autor: witrak()
PowaĹźna awaria w NBP
Zbynek Ltd. <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> wrote on
2013-02-05_14:02
witrak() napisał(a) :
[...]

Bo to nie jest publiczny serwer ;-)

witrak()

Data: 2013-02-05 11:31:41
Autor: assembea
Poważna awaria w NBP
Wątpliwa ta poczta pantoflowa ;) zwłaszcza, że nikt tutaj (znany tu) nie potwierdził, że faktycznie nastąpiło opóźnienie w księgowaniu. Tj. u mnie później zaksięgowało, ale obecnie wiem, że to niesolidność nadawcy, nie kłopoty NBPu są tu winne.

Najważniejsze, że już naprawili. :D

Data: 2013-02-05 11:41:51
Autor: assembea
Poważna awaria w NBP
A w dobie powszechnych teorii spiskowych powstaje kolejne pytanie: czy to ,,spokojnie, to tylko awaria'', czy też nasze banki się nie wyrabiają ;-) A może NBP nie chciał w terminie wypłacić pensji i mieć na to papierek? ;-)

Data: 2013-02-06 02:36:40
Autor: MacGregor
Poważna awaria w NBP
W dniu wtorek, 5 lutego 2013 20:31:41 UTC+1 użytkownik assembea napisał:
[...]

No to ja potwierdzę ;-)
Opóźnienie ok 1h w rozrachunku.
Banki mogą (na swoją odpowiedzialność) zaksięgować przychodzące przelewy przed komunikatem o rozrachunku.

Poważna awaria w NBP