Poważna awaria w mBanku?

Data: 2012-03-28 09:35:24
Autor: Zbynek Ltd.
Poważna awaria w mBanku?
Elo

Żeby tak w środku tygodnia zapowiedzieli wyłączenie dostępu?
"...w związku z pracami modernizacyjnym­i w nocy z 28 na 29 marca
br... "

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2012-03-28 07:37:13
Autor: jureq
Poważna awaria w mBanku?
Dnia Wed, 28 Mar 2012 09:35:24 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

Żeby tak w środku tygodnia zapowiedzieli wyłączenie dostępu? "...w
związku z pracami modernizacyjnym­i w nocy z 28 na 29 marca br... "

Prawdopodobnie zmiana sposobu naliczania podatku....

Data: 2012-03-28 14:15:26
Autor: Krystek
Poważna awaria w mBanku?
W dniu 2012-03-28 09:35, Zbynek Ltd. pisze:
Żeby tak w środku tygodnia zapowiedzieli wyłączenie dostępu?
"...w związku z pracami modernizacyjnym­i w nocy z 28 na 29 marca
br... "

Powstaje nowy mBank ;)

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-03-28 15:12:37
Autor: Zbynek Ltd.
Poważna awaria w mBanku?
Elo

Krystek napisał(a) :
[...]

Rzeczywiście:
http://banki.wp.pl/kat,6602,title,Nowy-mBank,wid,14369496,wiadomosc.html
Ale to nie tej nocy :-)

I jak znam życie, to pod maską reorganizacji, optymalizacji,
integracji usług, wbudowania Facebooka, Naszej Szkapy, Twittera i
Pudelka w jednym, sp... cały interfejs. Wspomnicie jeszcze moje
słowa :-)

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2012-03-28 17:52:29
Autor: Pan Sowa
Poważna awaria w mBanku?
W dniu 2012-03-28 15:12, Zbynek Ltd. pisze:
[...]

Zamiast otwierać jakieś oddziały i np. obsługę kasową to robią jakieś integracje z facebookiem i innymi bzdurami. Po co takie coś w banku ?

Mr. Owl.

Data: 2012-03-28 18:24:37
Autor: maruda
Poważna awaria w mBanku?
W dniu 2012-03-28 17:52, Pan Sowa pisze:
[...]

To się zdaje się nazywa "wściekłe podrygi zdychającej ostrygi".
Ja-tam w mbanku trzymam "na papierosy". (Hint: nie palę!)
:)

mbank, to już przeszłość. Miał swoje 5 minut (czy 10 lat...). Komuś "nie stało".
Czy ślubowaliście coś jakiemuś bankowi przed Bogiem? Jakąś wierność, czy-co?

--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-03-28 19:06:19
Autor: Zbynek Ltd.
Poważna awaria w mBanku?
maruda napisał(a) :
mbank, to już przeszłość. Miał swoje 5 minut (czy 10 lat...). Komuś "nie stało".
Czy ślubowaliście coś jakiemuś bankowi przed Bogiem? Jakąś wierność, czy-co?

Niby nieeee. Ale sentyment pozostał. Ja tam nie narzekam na
funkcjonalność www. Jednakże w przypadku pogorszenia się oferty lub
funkcjonalności: bye bye sentymenty.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2012-03-28 19:37:54
Autor: Pan Sowa
Poważna awaria w mBanku?
W dniu 2012-03-28 19:06, Zbynek Ltd. pisze:
Niby nieeee. Ale sentyment pozostał. Ja tam nie narzekam na
funkcjonalność www. Jednakże w przypadku pogorszenia się oferty lub
funkcjonalności: bye bye sentymenty.

Mnie natomiast nawet ta oferta odpowiada, jedyne czego mi brakuje to prawdziwych oddziałów i obsługi kasowej. W końcu mBank nie jest ani najtańszy, bo podstawowe usługi jak polecenie zapłaty czy bezpłatność bankomatów kosztują nie mało (w porównaniu do oferty innych banków, bo przecież to niewielkie pieniądze). W zamian dostajemy niezły dostęp przez internet i możliwość zawierania umów tym kanałem. Ale czy warto za to płacić WIĘCEJ ?

Natomiast bank zamiast zrobić oddziały i np. połączyć się z Multibankiem lub przekształcić mKioski w oddziały woli wydać 100 mln zł na integracje z facebookiem i videochaty. Dla mnie to gwóźdź do trumny tego banku. Widać bank celuje w osoby w wieku 18 lat i postanowił olać swoich wieloletnich klientów, których potrzeby wraz z wiekiem po prostu zmieniły się (wzrosły).

Mr. Owl.

Data: 2012-03-29 03:40:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Poważna awaria w mBanku?

"Pan Sowa" jkvi9j$iko$1@usenet.news.interia.pl

Mnie natomiast nawet ta oferta odpowiada, jedyne czego mi brakuje to prawdziwych oddziałów i obsługi kasowej. W końcu mBank nie jest ani najtańszy,

Chyba drwisz!! To raczej najdroższy bank!

[...]

Można już wpłacać w Multi dowolne kwoty.

[...]

Moje potrzeby:

 -- brak problemów
 -- dostęp via net przez 24 godziny i 7 dni w tygodniu
 -- brak jakichkolwiek opłat (poza odsetkami za kredyty
    czy debety oraz opłatami specjalnymi typu dostarczenie
    wyciągu na złoconej tacy)

Dobrze, jeśli gdzieś można wpłacać makulaturę. :)

Data: 2012-03-29 03:35:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Poważna awaria w mBanku?

"maruda" jkve08$p60$1@inews.gazeta.pl

Czy ślubowaliście coś jakiemuś bankowi przed Bogiem? Jakąś wierność, czy-co?

  Duka - 20%
  Levi's - 30%
  Pawo - 40%
  Smyk - 15%
  Stefanel - 20%
  Top Secret - 25%
  Troll - 25%
  VIP Collection - 20%
  WITTCHEN - 20%
  Wilsoor - 20%

  Rabat obowiązuje z dowolną kartą mBanku.
  W przypadku sklepów sieci Smyk należy pobrać ze strony mBanku kupon rabatowy.

  http://www.mbank.pl/karty/promocje/program-rabatowy-kwiecien2012.html

Ja ślubowałem przed 25 latami, że pójdę sobie z tego
z banku, w którym będą mnie źle traktować.

Kilka lat temu ślubowałem, że jeśli Citi będzie prowadził mi
rachunek za darmo, to wrócę tam. No i zaraz dano mi tam kartę
kredytową za darmo z możliwością lania za periodyki.

Ślubowałem też, że do jeśli wrócę do BGZ, to raczej na skutek bardzo
dobrej oferty. Optima mnie nie zachęciła, ale Baśka -- owszem.

-=-

Obiecałem też, że będę wytrwale zwalczał banki nieuczciwe, o ile będę mógł.

Data: 2012-03-29 09:19:17
Autor: RD
Poważna awaria w mBanku?
W dniu 2012-03-28 18:24, maruda pisze:

mbank, to już przeszłość. Miał swoje 5 minut (czy 10 lat...). Komuś "nie
stało".
Czy ślubowaliście coś jakiemuś bankowi przed Bogiem? Jakąś wierność,
czy-co?

  W przypadku handlu w internecie, konto w mBanku pozytywnie wpływa na odbiór firmy/sprzedawcy przez Klienta, kiedy ten również ma konto w mBanku. A znaczna część kupujących przez internet ma.

  Wpłat dokonuję we wpłatomacie Multibanku (jeśli trzeba), ale zwykle dokonuje przelewu na inne konto firmowe (w innym banku), więc brak oddziału aż tak nie przeszkadza.

  Codzienna bolączka to wyszukiwarka - mogłaby być lepsza, umożliwiająca wyszukiwanie dowolnego ciągu znaków z pól typu nadawca/tytuł przelewu.
  Ale generując odpowiednie pliki eksportu da się to załatwić "na około".

  Niestety brak oddziału to w określonych (rzadkich jednak) przypadkach duży minus. Ot, chociażby ostatnio, miałem przez 10 dni zablokowane konto, w tym 7 dni czekałem na odpowiedź banku na moją "dyspozycję" (reklamację tego stanu rzeczy). Po 6 dniach dostałem informację z przeprosinami, że zawinił pracownik i odblokowali konto. Tyle, że przez te 10 dni miałem spore problemy z dokonywaniem płatności - brakiem takiej możliwości. Za ten czas i nerwy, tłumaczenia kontrahentom braku przelewu/wpłat - bank mi nic nie zwrócił ...

  Ale tak mogłoby być w każdym banku, chociaż wydaje mi się, że załatwiłbym to szybciej w oddziale dowolnego banku, niż przez telefon - gdzie można tylko się wypłakać, a na rozpatrzenie sprawy trzeba czekać w kolejce 7 dniowej.

Data: 2012-03-29 16:19:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Poważna awaria w mBanku?

"RD" jl12dn$ird$1@node2.news.atman.pl

[...]

Brzmi jak kryminalna sprawa. IMO bank raczej powinien był dążyć do
jakiejś ugody z Tobą, bo nieprawne blokowanie cudzych pieniędzy
raczej nie jest błahostką. Także blokowanie dostępu do pustych
kont nie jest błahostką -- bank umówił się z Tobą, że będzie
świadczył Tobie usługi, gdy tymczasem przez 10 dni nie
wywiązuje się z tej umowy.

Ale tak mogłoby być w każdym banku,

W każdym ZuluGoolaBanku, nie w każdym banku.

Raczej -- tak mogłoby być w żadnym banku.

-=-

Zawsze mogą wystąpić jakieś nieporozumienia, ale IMO ważne jest,
jak są rozwiązywane wszelkie problemy i jak często one występują.
Odblokowanie dostępu IMO powinno nastąpić **niezwłocznie** po
otrzymaniu od banku informacji o istnieniu jakiejś blokady
i stwierdzeniu Twoich praw do tego konta, czyli w tak zwaną
chwilę po zweryfikowaniu Twojej tożsamości.

-=-

Dla mnie to coś, o czym piszesz, jest szokujące!!!
Dla mnie nawet kilka godzin bez dostępu, gdy ten
dostęp jest mi potrzebny to duży problem.

Poważna awaria w mBanku?