Data: 2012-03-28 14:15:26 | |
Autor: Krystek | |
Poważna awaria w mBanku? | |
W dniu 2012-03-28 09:35, Zbynek Ltd. pisze:
Żeby tak w środku tygodnia zapowiedzieli wyłączenie dostępu? Powstaje nowy mBank ;) K. -- http://www.krystek.art.pl/ |
|
Data: 2012-03-28 15:12:37 | |
Autor: Zbynek Ltd. | |
Poważna awaria w mBanku? | |
Elo
Krystek napisał(a) : W dniu 2012-03-28 09:35, Zbynek Ltd. pisze: Rzeczywiście: http://banki.wp.pl/kat,6602,title,Nowy-mBank,wid,14369496,wiadomosc.html Ale to nie tej nocy :-) I jak znam życie, to pod maską reorganizacji, optymalizacji, integracji usług, wbudowania Facebooka, Naszej Szkapy, Twittera i Pudelka w jednym, sp... cały interfejs. Wspomnicie jeszcze moje słowa :-) -- Pozdrawiam Zbyszek PGP key: 0x5351FDE3 [Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.] |
|
Data: 2012-03-28 17:52:29 | |
Autor: Pan Sowa | |
Poważna awaria w mBanku? | |
W dniu 2012-03-28 15:12, Zbynek Ltd. pisze:
I jak znam życie, to pod maską reorganizacji, optymalizacji, Zamiast otwierać jakieś oddziały i np. obsługę kasową to robią jakieś integracje z facebookiem i innymi bzdurami. Po co takie coś w banku ? Mr. Owl. |
|
Data: 2012-03-28 18:24:37 | |
Autor: maruda | |
Poważna awaria w mBanku? | |
W dniu 2012-03-28 17:52, Pan Sowa pisze:
W dniu 2012-03-28 15:12, Zbynek Ltd. pisze: To się zdaje się nazywa "wściekłe podrygi zdychającej ostrygi". Ja-tam w mbanku trzymam "na papierosy". (Hint: nie palę!) :) mbank, to już przeszłość. Miał swoje 5 minut (czy 10 lat...). Komuś "nie stało". Czy ślubowaliście coś jakiemuś bankowi przed Bogiem? Jakąś wierność, czy-co? -- Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda |
|
Data: 2012-03-28 19:06:19 | |
Autor: Zbynek Ltd. | |
Poważna awaria w mBanku? | |
maruda napisał(a) :
mbank, to już przeszłość. Miał swoje 5 minut (czy 10 lat...). Komuś "nie stało". Niby nieeee. Ale sentyment pozostał. Ja tam nie narzekam na funkcjonalność www. Jednakże w przypadku pogorszenia się oferty lub funkcjonalności: bye bye sentymenty. -- Pozdrawiam Zbyszek PGP key: 0x5351FDE3 [Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.] |
|
Data: 2012-03-28 19:37:54 | |
Autor: Pan Sowa | |
Poważna awaria w mBanku? | |
W dniu 2012-03-28 19:06, Zbynek Ltd. pisze:
Niby nieeee. Ale sentyment pozostał. Ja tam nie narzekam na Mnie natomiast nawet ta oferta odpowiada, jedyne czego mi brakuje to prawdziwych oddziałów i obsługi kasowej. W końcu mBank nie jest ani najtańszy, bo podstawowe usługi jak polecenie zapłaty czy bezpłatność bankomatów kosztują nie mało (w porównaniu do oferty innych banków, bo przecież to niewielkie pieniądze). W zamian dostajemy niezły dostęp przez internet i możliwość zawierania umów tym kanałem. Ale czy warto za to płacić WIĘCEJ ? Natomiast bank zamiast zrobić oddziały i np. połączyć się z Multibankiem lub przekształcić mKioski w oddziały woli wydać 100 mln zł na integracje z facebookiem i videochaty. Dla mnie to gwóźdź do trumny tego banku. Widać bank celuje w osoby w wieku 18 lat i postanowił olać swoich wieloletnich klientów, których potrzeby wraz z wiekiem po prostu zmieniły się (wzrosły). Mr. Owl. |
|
Data: 2012-03-29 03:40:45 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Poważna awaria w mBanku? | |
"Pan Sowa" jkvi9j$iko$1@usenet.news.interia.pl Mnie natomiast nawet ta oferta odpowiada, jedyne czego mi brakuje to prawdziwych oddziałów i obsługi kasowej. W końcu mBank nie jest ani najtańszy, Chyba drwisz!! To raczej najdroższy bank! bo podstawowe usługi jak polecenie zapłaty czy bezpłatność bankomatów kosztują nie mało (w porównaniu do oferty innych banków, bo przecież to niewielkie pieniądze). W zamian dostajemy niezły dostęp przez internet i możliwość zawierania umów tym kanałem. Ale czy warto za to płacić WIĘCEJ ? Natomiast bank zamiast zrobić oddziały i np. połączyć się z Multibankiem Można już wpłacać w Multi dowolne kwoty. lub przekształcić mKioski w oddziały woli wydać 100 mln zł na integracje z facebookiem i videochaty. Dla mnie to gwóźdź do trumny tego banku. Widać bank celuje w osoby w wieku 18 lat i postanowił olać swoich wieloletnich klientów, których potrzeby wraz z wiekiem po prostu zmieniły się (wzrosły). Moje potrzeby: -- brak problemów -- dostęp via net przez 24 godziny i 7 dni w tygodniu -- brak jakichkolwiek opłat (poza odsetkami za kredyty czy debety oraz opłatami specjalnymi typu dostarczenie wyciągu na złoconej tacy) Dobrze, jeśli gdzieś można wpłacać makulaturę. :) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2012-03-29 03:35:04 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Poważna awaria w mBanku? | |
"maruda" jkve08$p60$1@inews.gazeta.pl Czy ślubowaliście coś jakiemuś bankowi przed Bogiem? Jakąś wierność, czy-co? Duka - 20% Levi's - 30% Pawo - 40% Smyk - 15% Stefanel - 20% Top Secret - 25% Troll - 25% VIP Collection - 20% WITTCHEN - 20% Wilsoor - 20% Rabat obowiązuje z dowolną kartą mBanku. W przypadku sklepów sieci Smyk należy pobrać ze strony mBanku kupon rabatowy. http://www.mbank.pl/karty/promocje/program-rabatowy-kwiecien2012.html Ja ślubowałem przed 25 latami, że pójdę sobie z tego z banku, w którym będą mnie źle traktować. Kilka lat temu ślubowałem, że jeśli Citi będzie prowadził mi rachunek za darmo, to wrócę tam. No i zaraz dano mi tam kartę kredytową za darmo z możliwością lania za periodyki. Ślubowałem też, że do jeśli wrócę do BGZ, to raczej na skutek bardzo dobrej oferty. Optima mnie nie zachęciła, ale Baśka -- owszem. -=- Obiecałem też, że będę wytrwale zwalczał banki nieuczciwe, o ile będę mógł. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2012-03-29 09:19:17 | |
Autor: RD | |
Poważna awaria w mBanku? | |
W dniu 2012-03-28 18:24, maruda pisze:
mbank, to już przeszłość. Miał swoje 5 minut (czy 10 lat...). Komuś "nie W przypadku handlu w internecie, konto w mBanku pozytywnie wpływa na odbiór firmy/sprzedawcy przez Klienta, kiedy ten również ma konto w mBanku. A znaczna część kupujących przez internet ma. Wpłat dokonuję we wpłatomacie Multibanku (jeśli trzeba), ale zwykle dokonuje przelewu na inne konto firmowe (w innym banku), więc brak oddziału aż tak nie przeszkadza. Codzienna bolączka to wyszukiwarka - mogłaby być lepsza, umożliwiająca wyszukiwanie dowolnego ciągu znaków z pól typu nadawca/tytuł przelewu. Ale generując odpowiednie pliki eksportu da się to załatwić "na około". Niestety brak oddziału to w określonych (rzadkich jednak) przypadkach duży minus. Ot, chociażby ostatnio, miałem przez 10 dni zablokowane konto, w tym 7 dni czekałem na odpowiedź banku na moją "dyspozycję" (reklamację tego stanu rzeczy). Po 6 dniach dostałem informację z przeprosinami, że zawinił pracownik i odblokowali konto. Tyle, że przez te 10 dni miałem spore problemy z dokonywaniem płatności - brakiem takiej możliwości. Za ten czas i nerwy, tłumaczenia kontrahentom braku przelewu/wpłat - bank mi nic nie zwrócił ... Ale tak mogłoby być w każdym banku, chociaż wydaje mi się, że załatwiłbym to szybciej w oddziale dowolnego banku, niż przez telefon - gdzie można tylko się wypłakać, a na rozpatrzenie sprawy trzeba czekać w kolejce 7 dniowej. |
|
Data: 2012-03-29 16:19:51 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Poważna awaria w mBanku? | |
"RD" jl12dn$ird$1@node2.news.atman.pl przeprosinami, że zawinił pracownik i odblokowali konto. Tyle, że przez te 10 dni miałem spore problemy z dokonywaniem płatności - brakiem takiej możliwości. Za ten czas i nerwy, tłumaczenia kontrahentom braku przelewu/wpłat - bank mi nic nie zwrócił ... Brzmi jak kryminalna sprawa. IMO bank raczej powinien był dążyć do jakiejś ugody z Tobą, bo nieprawne blokowanie cudzych pieniędzy raczej nie jest błahostką. Także blokowanie dostępu do pustych kont nie jest błahostką -- bank umówił się z Tobą, że będzie świadczył Tobie usługi, gdy tymczasem przez 10 dni nie wywiązuje się z tej umowy. Ale tak mogłoby być w każdym banku, W każdym ZuluGoolaBanku, nie w każdym banku. Raczej -- tak mogłoby być w żadnym banku. -=- Zawsze mogą wystąpić jakieś nieporozumienia, ale IMO ważne jest, jak są rozwiązywane wszelkie problemy i jak często one występują. Odblokowanie dostępu IMO powinno nastąpić **niezwłocznie** po otrzymaniu od banku informacji o istnieniu jakiejś blokady i stwierdzeniu Twoich praw do tego konta, czyli w tak zwaną chwilę po zweryfikowaniu Twojej tożsamości. -=- Dla mnie to coś, o czym piszesz, jest szokujące!!! Dla mnie nawet kilka godzin bez dostępu, gdy ten dostęp jest mi potrzebny to duży problem. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|