Poważna gra na Wii/Gamecube?

Data: 2010-01-16 22:32:41
Autor: smogg
Poważna gra na Wii/Gamecube?
Witam,
po ponad 6 tygodniach posiadania Wii i zagrywaniu się codziennie w Wii-gry, zapragnąłem czegoś poważnego - co polecicie? Coś bardziej realnego niż Mario, Boom Boxy, Bloby i podobne. Na razie zacząłem Dead Space na Wii i powiem, że jest zajebiście :)

Drugie pytanie dotyczy zapisywania stanu gry podczas grania w gry z GC, mam konsole przerobioną softmodem, czy da radę zrobić coś, aby można było zapisywać stan gry GC bez karty pamięci GC ?

pozdro
smogg

Data: 2010-01-16 04:15:20
Autor: dziki
Poważna gra na Wii/Gamecube?
On 16 Sty, 12:32, smogg <smo...@NOSPAMop.pl> wrote:
Witam,
po ponad 6 tygodniach posiadania Wii i zagrywaniu się codziennie w
Wii-gry, zapragnąłem czegoś poważnego - co polecicie?

na gacka: RE 4
no more heroes
mad world

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2010-01-17 12:45:37
Autor: dr nauk boskich
Poważna gra na Wii/Gamecube?
mgs, metroid, f zero gxxxxxxxxxx, re1

Data: 2010-01-17 18:20:21
Autor: dziki
Poważna gra na Wii/Gamecube?
On 17 Sty, 12:45, dr nauk boskich <c...@o2.pl> wrote:
mgs, metroid, f zero gxxxxxxxxxx, re1

f zero gx to bym raczej do powaznych nie zaliczyl; chyba ze za malo w
to gralem ;)
zreszta niech kazdy oceni sam:
http://www.youtube.com/watch?v=xlFHjOk7FzQ

pozdrawiam,
dziki..

Data: 2010-01-18 14:45:07
Autor: gctechs
Poważna gra na Wii/Gamecube?
Dnia 18-01-2010 o 03:20:21 dziki <artur.dzida@gmail.com> napisał(a):

[...]

Co innego design/zalozenia fabularne, co innego gameplay...

--
....::-- _GomezCore Technologies_-- ::...
..DRUM.&.BASS..TECHNO..HARDCORE..NOIZE.

Poważna gra na Wii/Gamecube?