Poważna wpadka kandydata KO. Skłamał w ważnej sprawie, dwa razy w ciągu 30 sekund

Data: 2020-06-21 12:32:32
Autor: Lord Donald
Poważna wpadka kandydata KO. Skłamał w ważnej sprawie, dwa razy w ciągu 30 sekund
Poważna wpadka kandydata KO. Skłamał w ważnej sprawie, dwa razy w ciągu 30 sekund

- Cztery lata temu nie byłem posłem - powiedział kandydat KO Rafał Trzaskowski, kiedy zapytano go o głosowanie w sprawie wieku emerytalnego. Po konsultacji ze współpracownikami oświadczył, że oczywiście cztery lata temu był posłem ,,i to bardzo dumnym, ale nie głosowaliśmy wtedy podwyższenia, ani obniżenia wieku emerytalnego". To również szybko wytknięto mu kłamstwo, bo właśnie wtedy w Sejmie głosowano nad tą sprawą. A poseł Rafał Trzaskowski był przeciwko obniżeniu wieku przejścia na emeryturę.

Trzaskowski w sobotę w Sorkwitach na Mazurach był pytany przez dziennikarkę TVP Olsztyn o jego stanowisko w sprawie wieku emerytalnego, ponieważ ,,cztery lata temu jako poseł głosował przeciwko obniżeniu wieku".

- Cztery lata temu nie byłem posłem - odpowiedział bez wahania Trzaskowski i dodał: - Ja mówię jasno, bo ja jestem przede wszystkim szczery, o tym, że jeżeli pewne kwestie związane z problemami III Rzeczpospolitej zostały trafnie zdiagnozowane, to trzeba z tego wyciągać wniosek.

Jednak chwilę po zakończeniu konferencji prasowej Trzaskowski porozmawiał ze swoimi sztabowcami, po czym zawrócił do mikrofonu i oświadczył, że chce skorygować swoją wypowiedź dotyczącą wieku emerytalnego. Jak stwierdził: - dzisiaj trzeba korygować wszystko".

- Pan poseł zwrócił mi uwagę, oczywiście cztery lata temu byłem posłem, i to bardzo dumnym, ale nie głosowaliśmy wtedy podwyższenia, ani obniżenia wieku emerytalnego - powiedział Trzaskowski.

To też nieprawda. W grudniu 2015 r., jako poseł PO, Trzaskowski głosował za odrzuceniem projektu obniżającego wiek emerytalny w pierwszym czytaniu. Z kolei w listopadzie 2016 r. był przeciwko przyjęciu ustawy w tej sprawie. Wyniki obu głosowań można sprawdzić na stronie Sejmu.

https://twitter.com/SamPereira_/status/1274345219543138311

Trzaskowski skłamał też zarzucając prezydentowi Andrzejowi Dudzie, że w trakcie swojej kadencji nie wykazał inicjatywy ustawodawczej. Prezydent złożył w Sejmie 31 projektów ustaw - to więcej niż Aleksander Kwaśniewski (w trakcie obu kadencji liczonych z osobna) czy Bronisław Komorowski. Obniżenie wielu emerytalnego było właśnie jedną z inicjatyw prezydenta Dudy. Ustawę uchwalono cztery lata temu - w listopadzie 2016 r.

Rafał Trzaskowski dopiero przy trzecim podejściu sprostował swoje poprzednie informacje i przyznał, że głosował przeciwko obniżeniu wieku emerytalnego.

https://s4.tvp.pl/images2/d/1/6/uid_d1687df696bda85eba39d4123974872d1592668870968_width_907_play_0_pos_0_gs_0_height_515.jpg

https://www.tvp.info/48617468/powazna-wpadka-kandydata-ko-sklamal-w-waznej-sprawie-dwa-razy-w-ciagu-30-sekund?fbclid=IwAR3VEq_iJNsGz0bUMoutAYGYTgBjvvFOq-o7n47rI2tudXwUIBNucAZFHJI

Widać debile wyznawcy PO uwierzą mu że to przecież nie oni głosowali za podwyższeniem wieku emerytalnego. Zapewne to były wtedy wstrętne PiSiory, to oni wtedy uknuli spisek i podwyższyli wiek emerytalny. Widać dobrze wiedzą, że ich intelektualni inaczej kretyni ich wyznawcy i tak uwierzą we wszystko co im powiedzą, to więc walą te swój kłamliwy bełkot i obiecają im jak zawsze gruszki na wierzbie, bo jak to przecież to nie oni rządzili przed 2015, to przecież nie ich ręka głosowała, POwcy podobnie jak PSLowcy walą teraz przygłupa. Żal mi tylko tych debili co ten ich kłamliwy bełkot łykają, nic nie zmądrzeli mimo 25 lat kłamstw, zapewne wśród nich są jeszcze frajerzy co wierzą że w końcu Bolek im wypłaci obiecane 100mln.

Data: 2020-06-21 12:04:35
Autor: Zenek Kapelinder
Poważna wpadka kandydata KO. Skłamał w ważnej sprawie, dwa razy w ciągu 30 sekund
On z tych co prawdę powiedzą jak się pomylą.

Data: 2020-06-21 12:08:35
Autor: Ed Pleva
Poważna wpadka kandydata KO. Skłamał w ważnej sprawie, dwa razy w ciągu 30 sekund

  https://images89.fotosik.pl/203/2b6fae0863a69b1a.jpg