Powazne klopoty Nergala

Data: 2010-08-23 17:57:47
Autor: abc
Powazne klopoty Nergala
Data: 2010-08-23 16:00:41
Autor: Eulalia Browarek
Powazne klopoty Nergala

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c729a80$0$27023$65785112news.neostrada.pl...
http://fronda.pl/news/czytaj/nadzieja_dla_nergala

Jak umrze, to powiecie że: "kara boska"
Jak przeżyje, to powiecie, że "modlitwa pomogła"

cwane ;)

Zennon

Data: 2010-08-23 18:04:27
Autor: abc
Powazne klopoty Nergala
http://fronda.pl/news/czytaj/nadzieja_dla_nergala

Jak umrze, to powiecie że: "kara boska"
Jak przeżyje, to powiecie, że "modlitwa pomogła"

cwane ;)

 Pomódl się o nawrócenie tego nieszczęśnika.

Data: 2010-08-23 16:06:30
Autor: Eulalia Browarek
Powazne klopoty Nergala

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c729c12$0$22796$65785112news.neostrada.pl...
http://fronda.pl/news/czytaj/nadzieja_dla_nergala

Jak umrze, to powiecie że: "kara boska"
Jak przeżyje, to powiecie, że "modlitwa pomogła"

cwane ;)

Pomódl się o nawrócenie tego nieszczęśnika.

Ja się modlę za Ciebie sekciarzu, bo robisz większą szkodę KK niż Nergal z Dodą razem wzięci.

Zennon

Data: 2010-08-23 18:08:37
Autor: abc
Powazne klopoty Nergala
Pomódl się o nawrócenie tego nieszczęśnika.

Ja się modlę za Ciebie sekciarzu, bo robisz większą szkodę KK niż Nergal z
Dodą razem wzięci.

Pomódl się też za siebie.

Data: 2010-08-23 16:11:19
Autor: Eulalia Browarek
Powazne klopoty Nergala

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c729d0b$0$20993$65785112news.neostrada.pl...
Pomódl się o nawrócenie tego nieszczęśnika.

Ja się modlę za Ciebie sekciarzu, bo robisz większą szkodę KK niż Nergal z
Dodą razem wzięci.

Pomódl się też za siebie.

Myślałem, że Ty się pomodlisz ;))))

Zennon

Data: 2010-08-24 21:16:29
Autor: Kaczysta
Powazne klopoty Nergala

[...]

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

A po co? Służył szatanowi, to niech się teraz z nim spotka.
AZ

Data: 2010-08-24 14:53:08
Autor: Rabin ZEC
Powazne klopoty Nergala
On 24 Sie, 21:16, "Kaczysta" <mecha...@gmail.pl> wrote:

> Pomódl się o nawrócenie tego nieszczęśnika.

A po co? Służył szatanowi, to niech się teraz z nim spotka.
AZ

Odpowiedź godna faryzeusza, co prawda abc to oszołom ale tu ma rację.
Rabin ZEC

Data: 2010-08-23 16:47:35
Autor: Hans Kloss
Powazne klopoty Nergala
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
http://fronda.pl/news/czytaj/nadzieja_dla_nergala

Sheitan wzywa go do siebie :) wiec na jego nawrocenie raczej nie licz:
www.behemoth.pl/site/index.php/pol#calosc.310.MOJA_DROGA_KU_NAWROCENIU...
J-23

Data: 2010-08-29 02:08:52
Autor: ab.666
Powazne klopoty Nergala
Nergal na pytanie o "swoje nawrócenie" odpowiedział też:
- Przecież nie zachorowałem na głowę.
:)

ab.

Data: 2010-08-23 18:35:00
Autor: u2
Powazne klopoty Nergala
W dniu 2010-08-23 17:57, abc pisze:
http://fronda.pl/news/czytaj/nadzieja_dla_nergala

Widać, że ma coś nie po kolei  w swojej główce :)

Powazne klopoty Nergala