Poważne pytania na temat legalności fotoradarów w samochodach ITD

Data: 2012-12-18 16:52:39
Autor: EL
Poważne pytania na temat legalności fotoradarów w samochodach ITD

Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:kaq18q$729$1news.task.gda.pl...
Jechałem sobie dzisiaj w Gdyni estakadą, aż tu nagle na odcinku 50m 3 błyski fotoradaru w oczy (był już wieczór).

Okazało się, że na przeciwległym pasie stał nieoznakowany samochód ITD i "łapał" masowo jadących w moją stronę.

Mam kilka poważnych wątpliwości prawnych z tym związanych:

1. Jakim prawem nieoznakowany samochód (który wygląda jak każdy inny) stoi na zakazie postoju na drodze o ruchu przyspieszonym? (Stał na poboczu oddzielonym linią ciągłą.)

2. Dlaczego używa fotoradaru bez zastosowania odpowiednich znaków drogowych? Dlaczego ten jego fotoradar nie jest pomalowany na żółto?

3. Dlaczego robi zdjęcia od tyłu? Przecież to nawet nie jest dowodem wykroczenia.

-- MN

Moze dlatego ze zlamales przepisy o ruchu drogowym ???

Data: 2012-12-18 18:05:28
Autor: Marcin N
W dniu 2012-12-18 16:52, EL pisze:

Moze dlatego ze zlamales przepisy o ruchu drogowym ???

Jezusicku! Kiedy? Które?

--
MN

Data: 2012-12-18 18:25:00
Autor: Jarek S.
Poważne pytania na temat legalności fotoradarów w samochodach ITD
-- MN

Moze dlatego ze zlamales przepisy o ruchu drogowym ???

Przeczytaj może jeszcze raz co napisał zanim zaczniesz bredzić?

Data: 2012-12-18 18:31:25
Autor: Budzik
Poważne pytania na temat legalności fotoradarów w samochodach ITD
Użytkownik EL elmuniac@wytnijto.op.pl ...

Moze dlatego ze zlamales przepisy o ruchu drogowym ???

Dzięki za uświadomienie, że wykazywany w statystykach 50% analfabetyzm wtórny w Polsce to nie jest jakieś przekłamanie.

Data: 2012-12-18 19:50:58
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2012-12-18 19:31, Budzik pisze:
Użytkownik EL elmuniac@wytnijto.op.pl ...
Moze dlatego ze zlamales przepisy o ruchu drogowym ???

Dzięki za uświadomienie, że wykazywany w statystykach 50% analfabetyzm
wtórny w Polsce to nie jest jakieś przekłamanie.

To są patrioci :)
--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

Poważne pytania na temat legalności fotoradarów w samochodach ITD