Poważny wypadek motocyklisty..

Data: 2009-12-07 20:18:22
Autor: Tytus
Poważny wypadek motocyklisty..
Siemka
 "WIADRO"
...w Polsacie w 'Pierwszej Miłości'.. :)

Potracił go dr.Lubicz???

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-12-07 13:42:29
Autor: Lukasz Baranski
Poważny wypadek motocyklisty..
Potracił go dr.Lubicz???

Podobno pewien znany taksowkarz imieniem Rysiek.

__
Lukasz Baranski,
(jeszcze) NT650V, WAW

Data: 2009-12-08 09:00:22
Autor: KLOSZ
Lukasz Baranski pisze:
Potracił go dr.Lubicz???

Podobno pewien znany taksowkarz imieniem Rysiek.

Ale na szczescie uratowal go przejezdzajacy akurat tamtedy dr Burski, i chociaz juz za rogiem czail sie z masciami do ostatniego namaszczenia ksiadz Mateusz, to wyszlo jednak na Burskiego...

Zdrowko
K.

Data: 2009-12-08 15:14:12
Autor: Magic
KLOSZ pisze:
Lukasz Baranski pisze:
[...]

Kurde, jacy oblatani, no.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2009-12-08 16:37:37
Autor: Zapek
Poważny wypadek motocyklisty..
To teraz trza czekac az w M jak Milosc sie kolega wyglebi...

--
Pzdrawiam.
Zapek

P.S.Dobrze kojarze motocyklowe filmy ?

Data: 2009-12-08 17:00:02
Autor: Grzegorz Rogala
Zapek pisze:
To teraz trza czekac az w M jak Milosc sie kolega wyglebi...

Nie ma takiego czegos...
jest M jak Miazga albo M jak Mdłość ale widze koledzy ogladacze obcykani :>>

--
pozdr
Rogal

Data: 2009-12-08 16:10:02
Autor: AZ
PowaĹźny wypadek motocyklisty..
On 2009-12-08, Grzegorz Rogala <alagor@vp.pl> wrote:
Nie ma takiego czegos...
jest M jak Miazga albo M jak Mdłość ale widze koledzy ogladacze obcykani :>>

Latac nie ma kto ale seriale to maja w jednym palcu...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-12-08 09:25:14
Autor: WIADRO
On 2009-12-08, Grzegorz Rogala <ala...@vp.pl> wrote:> Nie ma takiego czegos...
> jest M jak Miazga albo M jak Mdłość ale widze koledzy
> ogladacze obcykani
>:>>

Latac nie ma kto ale seriale to maja w jednym palcu...

Żona ogląda. Ja tam obok sobie gram w motoGP3, a że o moto gadali to
spytałem co to za film.
Strasznie to przeżyliśmy.. Rafał się zwie- chyba paraliż... nie
poru**a już chłopina, a miałem nadzieje że pornola nakręcą :o(

Apropo reżyser płytki(motocykl-wypadek), no ale mają zajęcie na
parędziesiąt odcinków rehabilitacji ,
ale jest światełko w tunelu, bo 'serialowe szmaty' rozróżniają 'motor'
od 'motocykl' :D

Zdrowia

Data: 2009-12-08 20:47:50
Autor: Budyń
Użytkownik "WIADRO" <wiadro@gmail.com> napisał w wiadomości news:2878339c-3aad-43cd-ae69-

ale jest światełko w tunelu, bo 'serialowe szmaty' rozróżniają 'motor'
od 'motocykl' :D

a to jest różnica? sprawdz w słowniku :)

b.

Data: 2009-12-08 15:34:59
Autor: WIADRO
On 8 Gru, 20:47, "Budyń" <bud...@gazeta.pl> wrote:

>ale jest światełko w tunelu, bo 'serialowe szmaty' rozróżniają 'motor'
>od 'motocykl' :D

a to jest różnica? sprawdz w słowniku :)

Słowniki to ja dla PWNu w weekendy piszę  w pięciu lepiej mi znanych
językach.

kiedyś w drukarni opierniczyła mnie wytrawna pani halejówka, za słowo
'motor' i poczułem się jakbym nigdy nie siedział na motocyklu..a że
kiedyś też będę dziadkiem...

Data: 2009-12-08 22:02:06
Autor: masti
Poważny wypadek motocyklisty..
Dnia pięknego Tue, 08 Dec 2009 20:47:50 +0100, osobnik zwany Budyñ
wystukał:

UÂżytkownik "WIADRO" <wiadro@gmail.com> napisaÂł w wiadomoÂści

ale jest œwiate³ko w tunelu, bo 'serialowe szmaty' rozró¿niaj¹ 'motor'
od 'motocykl' :D

a to jest ró¿nica? sprawdz w s³owniku :)

ja odrĂłzniam :)
mĂłj motocykl ma motĂłr w ramie :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-12-09 11:05:10
Autor: KLOSZ
Budyń pisze:
[...]

Oho, zaczyna sie... :]

Data: 2009-12-09 11:18:27
Autor: Budyń
Poważny wypadek motocyklisty..
Użytkownik "KLOSZ" <konradki@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości news:hfntd5$8pq$1nemesis.news.neostrada.pl...

Oho, zaczyna sie... :]

Cicho, zima przyszła a żadnej zadymy jeszcze nie było. A tradycja to co? ;)

b.

Data: 2009-12-09 11:25:53
Autor: gildor
Budyń pisze:
[...]

tradycją to jest zima. a skoro nie przyszła, wbrew fałszywym oskarżeniom, to cichobąć!

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2009-12-09 20:39:40
Autor: de Fresz
On 2009-12-09 11:25:53 +0100, gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> said:

Cicho, zima przyszła a żadnej zadymy jeszcze nie było. A tradycja to co? ;)

tradycją to jest zima. a skoro nie przyszła, wbrew fałszywym oskarżeniom, to cichobąć!

A dlaczego miałaby przyjść? Znowu kalendarz zmienili czy półkulę kawałek przesuneli?

de Fresz

Data: 2009-12-10 10:05:13
Autor: de Fresz
On 2009-12-10 08:08:12 +0100, gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> said:

[...]

A taką tradycję to znam, ale to całoroczna (z przerwami). W każdym razie zima jesienią? Dziwny pomysł.

de Fresz

Data: 2009-12-10 01:19:07
Autor: WIADRO
On 2009-12-10 08:08:12 +0100, gildor <gil...@NOSPAM.gazeta.pl> said:

A taką tradycję to znam, ale to całoroczna (z przerwami). W każdym
razie zima jesienią? Dziwny pomysł.

Mi odpowiada. Jedyną niezmienną rzeczą jest.. zmienność :o)

Data: 2009-12-09 14:28:54
Autor: Glub
"Budyń" <bud_yn@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "KLOSZ" <konradki@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości news:hfntd5$8pq$1nemesis.news.neostrada.pl...

Cicho, zima przyszła a żadnej zadymy jeszcze nie było. A tradycja to
co? ;)

Śniegu ni ma skąd sniezki wziąć?

--
Glub

Data: 2009-12-09 12:48:13
Autor: Magic
On 2009-12-08, Grzegorz Rogala <ala...@vp.pl> wrote:> Nie ma takiego czegos...
[...]

Koledzy pomogą.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2010-01-09 03:36:11
Autor: zbigi
On 2009-12-08, Grzegorz Rogala <ala...@vp.pl> wrote:> Nie ma takiego czegos...
[...]

Luuzik - juz po operacji i dzisiaj nawet dosiadl pierwszy raz wozka. ;)

Apropo reżyser płytki(motocykl-wypadek),

Teraz to pikus - jakos jesienia chyba byl watek "motocykl+ankohol". Niestety nie ogladalem wtedy bom poza Polska byl ;)

no ale mają zajęcie na parędziesiąt odcinków rehabilitacji ,

Gdzies w tle jest kwestia okolicznosci wypadku - niby TIR mu wyjechal z podporzadkowanej, ale cos mi smierdzi, ze koles za szybko jechal - zobaczymy, czy pociagna ten watek ;)

ale jest światełko w tunelu, bo 'serialowe szmaty' rozróżniają 'motor'
od 'motocykl' :D

A ic w chorere - toc on jest typowy yupiszon :P
--
zbigi...

Poważny wypadek motocyklisty..