Power Off, a napięcie na mysz, klawiaturę i USB jest podawane

Data: 2011-12-31 18:26:53
Autor: Rafal
Power Off, a napięcie na mysz, klawiaturę i USB jest podawane
Płyta : Asus P8P67
Po wyłączeniu, czyli na naciśnięciu power off podawane jest napięcie
na klawiaturę, mysz i wszystkie urządzenia USB.

Pytanie : czy ten typ tak ma?
Chodzi o to, że obecne płyty tak mają, bo na starej płycie P45 tak nie
miałem.
Można to jakoś wyłączyć?

Data: 2011-12-31 18:34:25
Autor: GRAG
W dniu 2011-12-31 18:26, Rafal pisze:
[...]

Ja mam starszą płytę gigabyte G41 i też tak ma

Data: 2011-12-31 19:30:29
Autor: RadoslawF
Dnia 2011-12-31 18:26, Użytkownik Rafal napisał:

[...]

W niektórych płytach można, poczytaj instrukcję di swojej.
Klawiatura jak rozumiem też na USB ?

Pozdrawiam

Data: 2011-12-31 19:38:17
Autor: Rafal
RadoslawF wrote:

> [...]

> miałem.
> Można to jakoś wyłączyć?

W niektórych płytach można, poczytaj instrukcję di swojej.

nie, mysz i klawiaturę mam przez klasyczne złącze.
w instrukcji ani słowa o tym... chyba.

Data: 2012-01-02 01:04:09
Autor: Mariusz
Power Off, a napięcie na mysz, klawiaturę i USB jest podawane
On Sat, 31 Dec 2011 18:26:53 +0100, Rafal wrote:

Można to jakoś wyłączyć?

W biosie patrzyłeś ?

--
Mar.

Data: 2012-01-02 09:40:11
Autor: Rafal
Mariusz wrote:

On Sat, 31 Dec 2011 18:26:53 +0100, Rafal wrote:

> Można to jakoś wyłączyć?

W biosie patrzyłeś ?

tak,
ale nic takiego tam nie wypatrzyłem
a która opcja za to odpowiada?

Data: 2012-01-02 23:22:50
Autor: Adam
W dniu 2012-01-02 09:40, Rafal pisze:
Mariusz wrote:

[...]

Nie kojarzę tej płyty, ale sporo płyt miewało zworkę do włączania napięć na PS2 i/lub USB celem włączania jej za pomocą Hot-Key czy jakichś klawiszy dedykowanych.

--
Pozdrawiam.

Adam.

Power Off, a napięcie na mysz, klawiaturę i USB jest podawane