Power On By PS/2 Keyboard - a co z USB ?

Data: 2009-12-03 13:29:57
Autor: ...piiit...
Power On By PS/2 Keyboard - a co z USB ?
Witam.
Mam w biosie taką funkcję Power On By PS/2 Keyboard - Power Key/Any Key/Disabled
Jest to bardzo fajna funkcja, bo nie muszę się schylać żeby włączyć kompa, tylko naciskam klawisz POWER na klawiaturze PS/2.
Niestety mam uszkodzone gniazdo PS/2 klawiatury i chciałem sobie podłączyć klawiaturę USB, tylko żeby można było nią w ten sam sposób uruchamiać komputer. Ale wydaje mi się że jest to nie możliwe?
Zresztą nie widziałem klawiatur USB z klawiszem POWER.
A z tego, co czytałem to przelotki USB na PS/2 nie obsługują klawiszy funkcyjnych klawiatury.
Ważne jest też dla mnie aby uruchomienie odbywało się klawiszem POWER a nie dowolnym, tak aby dziecko nie uruchamiało mi kompa.
Jak to wygląda z tym USB?

Data: 2009-12-03 18:37:50
Autor: PC
Power On By PS/2 Keyboard - a co z USB ?
Dużo zależy od płyty. Ja mam jakiegoś GigaByte i właczam kompa hasłem np xxx + ENTER. Mogę też ustawić klik lub 2klik na myszce.

PC

Data: 2009-12-03 19:27:25
Autor: Servant
Power On By PS/2 Keyboard - a co z USB ?
"...piiit..." <fexel@wp.pl> napisał(a) w wiadomosci do grupy
dyskusyjnej
Niestety mam uszkodzone gniazdo PS/2 klawiatury i chciałem sobie
podłączyć klawiaturę USB, tylko żeby można było nią w ten sam
sposób uruchamiać komputer. (...) nie widziałem klawiatur USB z
klawiszem POWER

Jak już znajdziesz taką klawiaturę (coś mi się nie widzi, żeby nie było), poszukaj w BIOS usb legacy support albo dos support i włącz.
Może pomoże

Servant

Power On By PS/2 Keyboard - a co z USB ?