Power Ranking CNN/SI

Data: 2009-08-28 17:19:47
Autor: Tomasz Radko
Power Ranking CNN/SI
1. Spurs
2. Cavs
3. Lakers
4. Celtics
5. Magic
6. Blazers
7. Nuggets
8. Wizards
9. Mavs
10. Hornets

15. Pistons

22. Rockets

Trzymam zakład o każde pieniądze (czapek gruszek mam już po sufit), że Spurs nie będą mieli największej liczby zwycięstw w r-s. I że Rockets wygrają więcej meczów niż Pistons. Ech, jak niewiele trzeba wiedzieć, żeby publikować w najbardziej prestiżowym magazynie sportowym w USA.

pzdr

TRad

Data: 2009-08-28 09:03:29
Autor: L'e-szczur
Power Ranking CNN/SI
On 28 Sie, 17:19, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
[...]

A jak bedzi wygladal ranking jesli po prostu zsumujesz ppg z
ostatniego sezonu (lub w przypadku Wizards z ostatniego pelnego
sezonu) podstawowej 8 zawodnikow kazdej z druzyn? To by wyjasnialo
niska pozycje Rockets.
Tak na oko Spurs wypadaja w okolicach 125-130 ppg, a Cavs gdzies w
okolicy 120. I zagadka rozwiazana ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-28 18:20:42
Autor: Tomasz Radko
Power Ranking CNN/SI
L'e-szczur pisze:

[...]

Ba, że "kawiarnia" będzie niedoceniać Rockets to wiedziałem (toż żadna z trzech gwiazd zeszłego sezonu nie będzie grać), ale od dziennikarza oczekuję czegoś więcej.

Tak na oko Spurs wypadaja w okolicach 125-130 ppg, a Cavs gdzies w
okolicy 120. I zagadka rozwiazana ;-)

Nawet nie. Spurs mają serce mistrza i dużo liderszipu. I dodali gwiazdę zdobywającą ponad 20 ppg.

A ten pismak jeszcze nie jest najgorszy, bo zauważył przynajmniej, że Artest niekoniecznie musi być wzmocnieniem Lakers. Co prawda zaczyna od "You can't argue that the Trevor Ariza-for-Ron Artest swap doesn't look good on paper" - yes, we can! Ale kończy rozsądnie - "Will the 29-year-old forward accept a complementary role? Will he play within the offense and control his shot selection?"

Czyli takim komletnym matołem to jednak nie jest. BTW Berri zgadza się, że Wizards mogą faktycznie być w okolicy Nuggets. Rockets, Pistons, SPurs to dużo większe przegięcia.

pzdr

TRad

Data: 2009-08-28 09:52:38
Autor: L'e-szczur
Power Ranking CNN/SI
On 28 Sie, 18:20, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> [...]

> okolicy 120. I zagadka rozwiazana ;-)

Nawet nie. Spurs mają serce mistrza i dużo liderszipu. I dodali gwiazdę

A Cavs maja najlepszego ziutka na ziemi i tez dodali potencjalne 20
ppg.

[...]

No argument here.

Czyli takim komletnym matołem to jednak nie jest. BTW Berri zgadza się,
że Wizards mogą faktycznie być w okolicy Nuggets. Rockets, Pistons,
SPurs to dużo większe przegięcia.

Ale przy okazji poczynil sporo optymistycznych zalozen. I chociaz to z
Arenasem mogloby sie sprawdzic. Umoczylem 6.5M$, a jest szansa ze
wydam kolejne 7.5M$ ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-08-28 19:05:55
Autor: Tomasz Radko
Power Ranking CNN/SI
L'e-szczur pisze:

[...]

Ale nie mają serca mistrza i w ogóle to są luzerzy.

[...]

Tak, ja bym przy over/under 52.5 obstawiał raczej under, ale prognoza 54 zwycięstw Wizards to mniejszy świr niż pierwsze miejsce Spurs czy 41-41 Pistons (bo tak należy chyba czytać 15 miejsce w rankingu?).

I chociaz to z
Arenasem mogloby sie sprawdzic. Umoczylem 6.5M$, a jest szansa ze
wydam kolejne 7.5M$ ;-)

I kibice Wizards dadzą Ci wp****ol, jak Arenas znowu się połamie.

pzdr

TRad

Data: 2009-08-28 11:43:30
Autor: L'e-szczur
Power Ranking CNN/SI
On 28 Sie, 19:05, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
L'e-szczur pisze:

> A Cavs maja najlepszego ziutka na ziemi i tez dodali potencjalne 20
> ppg.

Ale nie mają serca mistrza i w ogóle to są luzerzy.

Ale Stern chce zeby wygrali. I media. Jordan tez byl luzerem przez 7
lat, az w koncu zaskoczyl. A James jest podobno nawet lepszy od MJ'a
(nie wierze ze cos takiego przeszlo mi przez kabel).

> [...]

zwycięstw Wizards to mniejszy świr niż pierwsze miejsce Spurs czy 41-41
Pistons (bo tak należy chyba czytać 15 miejsce w rankingu?).

Ja tez raczej obtawialbym under. Ale jestem w stanie sobie wyobrazic
zdrowych Spurs wygrywajacych 62-64 spotkania. Chrzanic Jeffersona -
Manu musi byc zdrowy.

> I chociaz to z
> Arenasem mogloby sie sprawdzic. Umoczylem 6.5M$, a jest szansa ze
> wydam kolejne 7.5M$ ;-)

I kibice Wizards dadzą Ci wp****ol, jak Arenas znowu się połamie.

Oszczedze kibicom Wizards zachodu i sam sobie dam łomot ze znowu
umoczylem z kiperami :-)
Ale prawo powrotu do sredniej mowi, ze kiedys musze z nimi trafic,
wiec czemu nie teraz.

Pozdro

L'e-szczur

Power Ranking CNN/SI