Power Without the Price: PlayStation PLUS

Data: 2010-06-16 22:25:12
Autor: Artur Bross
Power Without the Price: PlayStation PLUS
Na pocz膮tek zagadka: kto pami臋ta, jaka firma widjogejmowa mia艂a kiedy艣 taki slogan reklamowy???

Teraz przysz艂a pora na PlayStation PLUS!

Odpowied藕 SONY na p艂atn膮 form臋 LIVE. Co tutaj mamy? Du偶o, faktycznie warto艣ciowych rzeczy:

1. Niekt贸re gry i DLC za darmo!
2. Najnowszy odcinek Qore (interaktywny magazyn o grach) ka偶dego miesi膮ca za cen臋 prenumeraty PS PLUS.
3. Automatic Downloads: konsola sama, za nas, 艣ci膮gnie nam ciekawe rzeczy (wiem, wiem... marudzenie, po co to komu, ale w krajach gdzie standardem jest internet 10MB/s (ja mam 100...) funkcja przyda si臋 bardzo.
4. Spr贸buj zanim zagrasz: mo偶na przez godzin臋 testowa膰 dowoln膮 gr臋 i dopiero wtedy zdecydowa膰 si臋 na zakup
5. Rabat na wszystkie gry w PSN
6. Razem wzi臋te: SONY daje nam 50 dolar贸w prezentu, kiedy zarejstrujesz si臋 w PLUS!

I co? Dupki iksboksowe? Nawet, je艣li dostaniecie w Polsce LIVE, warto艣膰 tego, co daje Wam MS jest znikoma.

Warto zaznaczy膰, 偶e ca艂a reszta PSN pozostaje za darmo. Podsumowuj膮c: to za co trzeba p艂aci膰 w LIVE, SONY ma za free, a reszta czyli PLUS to prawdziwa bomba!

Katanka? Co Ty na to? :-)

Data: 2010-06-16 22:57:26
Autor: @dams
Power Without the Price: PlayStation PLUS
a opcja przerobienia konsoli w PLUS jest?

pzdr

Data: 2010-06-17 06:54:47
Autor: Katanka
Power Without the Price: PlayStation PLUS
Artur Bross wrote:

Katanka? Co Ty na to? :-)

Jara艂em si臋, obo gdzie艣 wyczyta艂em, 偶e b臋dzie Voice Chat dla kilku os贸b niezaleznie od gry. Niestety to by艂y tylko plotki, wi臋c PSN+ nie kupi臋, bo wszystkie te rzeczy, kt贸re wymieni艂es mnie nie interesuj膮. Gdyby dodali VC to wchodz臋 to od razu.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-06-17 00:13:04
Autor: neuro
Power Without the Price: PlayStation PLUS
On Jun 17, 6:54燼m, "Katanka" <katank...@interia.pl> wrote:

Jara砮m si, obo gdzie wyczyta砮m, 縠 b阣zie Voice Chat dla kilku os骲
niezaleznie od gry. Niestety to by硑 tylko plotki, wi阠 PSN+ nie kupi, bo
wszystkie te rzeczy, kt髍e wymieni砮s mnie nie interesuj. Gdyby dodali VC to
wchodz to od razu.

    WOW! Ch硂pcy, wid縠, 縠 jeste禼ie podjarani, 縠 b阣ziecie w ko馽u
mogli zap砤ci SONY za te same us硊gi, co posiadacze X360 ;]
Welcome to the real world, Neo!

p.

Data: 2010-06-19 10:56:22
Autor: Katanka
neuro wrote:
On Jun 17, 6:54 am, "Katanka" <katank...@interia.pl> wrote:

[...]

To znaczy co. Po op砤ceniu Live M$ daje graczowi w ciagu roku 48 pe硁ych gier wartych oko硂 1000z? Ciekawe co powiadasz ...

Data: 2010-06-20 10:28:09
Autor: @dams
Power Without the Price: PlayStation PLUS

U縴tkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:hvi0nn$96l$1@inews.gazeta.pl...
neuro wrote:
[...]

Co musz da je縠li chc bra hajs - skoro nawet VC nie ma. Zreszt proste jest 縠 je縠li wprowadza si p砤tn us硊g wyci眊aj眂 fanboyom g丑wny argument z r阫i przynajmniej na pocz眛ek. Swoj drog to ciekawe jest to 縠 posiadacze PS zamiast wiesza psy na firmie kt髍a zaczyna wyci眊a od nich kolejny hajs to si ciesz 縠 spe硁iaj si ich marzenia... 縠nua :]

Data: 2010-06-20 11:06:34
Autor: Katanka
neuro wrote:
[...]

No zaraz zaraz. Nikt nie zmusza do kupowania PSN+, bo nie jest on do gry niezb阣ny. To tylko gadzet - chcesz to kupujesz, nie chcesz to nie. Live trzeba op砤ca, bo bez tego w multi nie pograsz. IMO rozwi眤anie Sony jest 10x lepsze. Jedyny problem to brak Voice Chata niezale縩ie od gry i to na niego najbardziej czekam.

Data: 2010-06-20 14:06:08
Autor: @dams
[...]

Mo縧iwe 縠 lepsze ale kierunek dzia砤 jasny ($) - r罂nica w cenie konsol ogromna i decyzja przekalkulowana.  Co do Voice Chata to w sumie lipa bo online to faktycznie du縜 strata.

pozdrawiam

Data: 2010-06-20 14:11:57
Autor: Katanka
@dams wrote:

Mo縧iwe 縠 lepsze ale kierunek dzia砤 jasny ($) - r罂nica w cenie
konsol ogromna i decyzja przekalkulowana.  Co do Voice Chata to w
sumie lipa bo online to faktycznie du縜 strata.

Voice Chat jest, ale nie ma go niezaleznie od gry a to ju jest niedogodno舵 podczas ustawek online.

Data: 2010-06-20 14:15:50
Autor: @dams
Power Without the Price: PlayStation PLUS

U縴tkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:hvl0ia$sdo$1@inews.gazeta.pl...

wiem, wiem

Data: 2010-06-17 09:23:55
Autor: Uzytkownik
Power Without the Price: PlayStation PLUS
On 16 Cze, 22:25, Artur Bross <adresmusi...@vp.pl> wrote:

I co? Dupki iksboksowe? Nawet, je秎i dostaniecie w Polsce LIVE, warto舵
tego, co daje Wam MS jest znikoma.

jestes prymitywna forma trolla. juz nie takich kozakow usenet
przerabial.

Data: 2010-06-22 12:39:40
Autor: akanid
Power Without the Price: PlayStation PLUS
W dniu 2010-06-16 22:25, Artur Bross pisze:
I co? Dupki iksboksowe?

Grzeczniej fajfusie...

akanid

Power Without the Price: PlayStation PLUS