Power Without the Price: PlayStation PLUS

Data: 2010-06-17 06:54:47
Autor: Katanka
Power Without the Price: PlayStation PLUS
Artur Bross wrote:

Katanka? Co Ty na to? :-)

Jarałem się, obo gdzieś wyczytałem, że będzie Voice Chat dla kilku osób niezaleznie od gry. Niestety to były tylko plotki, więc PSN+ nie kupię, bo wszystkie te rzeczy, które wymieniłes mnie nie interesują. Gdyby dodali VC to wchodzę to od razu.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-06-17 00:13:04
Autor: neuro
On Jun 17, 6:54 am, "Katanka" <katank...@interia.pl> wrote:

[...]

    WOW! Chłopcy, widże, że jesteście podjarani, że będziecie w końcu
mogli zapłacić SONY za te same usługi, co posiadacze X360 ;]
Welcome to the real world, Neo!

p.

Data: 2010-06-19 10:56:22
Autor: Katanka
neuro wrote:
[...]

To znaczy co. Po opłaceniu Live M$ daje graczowi w ciagu roku 48 pełnych gier wartych około 1000zł? Ciekawe co powiadasz ...

Data: 2010-06-20 10:28:09
Autor: @dams

Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hvi0nn$96l$1@inews.gazeta.pl...
neuro wrote:
[...]

Coś muszą dać jeżeli chcą brać hajs - skoro nawet VC nie ma. Zresztą proste jest że jeżeli wprowadza się płatną usługę wyciągając fanboyom główny argument z ręki przynajmniej na początek. Swoją drogą to ciekawe jest to że posiadacze PS zamiast wieszać psy na firmie która zaczyna wyciągać od nich kolejny hajs to się cieszą że spełniają się ich marzenia... żenua :]

Data: 2010-06-20 11:06:34
Autor: Katanka
neuro wrote:
[...]

No zaraz zaraz. Nikt nie zmusza do kupowania PSN+, bo nie jest on do gry niezbędny. To tylko gadzet - chcesz to kupujesz, nie chcesz to nie. Live trzeba opłacać, bo bez tego w multi nie pograsz. IMO rozwiązanie Sony jest 10x lepsze. Jedyny problem to brak Voice Chata niezależnie od gry i to na niego najbardziej czekam.

Data: 2010-06-20 14:06:08
Autor: @dams
[...]

Możliwe że lepsze ale kierunek działań jasny ($) - różnica w cenie konsol ogromna i decyzja przekalkulowana.  Co do Voice Chata to w sumie lipa bo online to faktycznie duża strata.

pozdrawiam

Data: 2010-06-20 14:11:57
Autor: Katanka
@dams wrote:

Możliwe że lepsze ale kierunek działań jasny ($) - różnica w cenie
konsol ogromna i decyzja przekalkulowana.  Co do Voice Chata to w
sumie lipa bo online to faktycznie duża strata.

Voice Chat jest, ale nie ma go niezaleznie od gry a to już jest niedogodność podczas ustawek online.

Data: 2010-06-20 14:15:50
Autor: @dams

Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hvl0ia$sdo$1@inews.gazeta.pl...
@dams wrote:

[...]

wiem, wiem

Power Without the Price: PlayStation PLUS