Powiadacie, że wiara w Boga jest dla głupich?

Data: 2012-01-12 21:01:52
Autor: Mr Bean
Powiadacie, że wiara w Boga jest dla głupich?
Data: 2012-01-12 15:40:39
Autor: whitey
Powiadacie, że wiara w Boga jest dla głupich?
On 12/01/12 13:01, Mr Bean wrote:
http://www.proroctwa.com/wiec-powiadasz.jpg

;)

Ojej, niektorzy na tej liscie to Zydzi. Nie sprawdziles wczesniej
Fasola?! Taki szkolny blad...

;->

--
whitey

Data: 2012-01-12 18:00:00
Autor: Earl
Powiadacie, że wiara w Boga jest dla głupich?
Dnia 2012-01-12, o godz. 21:01:52
Mr Bean <MrBean@hotmail.com> napisał(a):

http://www.proroctwa.com/wiec-powiadasz.jpg

;)

No cóż, mądrość w jednej dziedzinie nie implikuje mądrości w innej, a
bzdury urągające inteligencji publicznej wtłoczone w młode umysły
potrafią przetrwać nawet potop racjonalnych argumentów i dowodów, to po
pierwsze.

Po drugie: większość z tych uczonych, jeśli rzeczywiście to powiedzieli,
miało na myśli jakąś deistyczną siłę stwórczą, a nie twojego boga,
który lubił se pojeździć na osiołku po bliskowschodnich pagórkach, bo
akurat semiccy uczeni hulajnogi jeszcze nie wynaleźli.

Poza tym na szczęście mało ich i przeważnie dawno to było. Teraz w
pana Bozię wierzy najwyżej kilka procent uczonych i to nie w twojego
zazwyczaj. Bo jak tu wierzyć w boga, który planetę stworzył trzy
dni przed gwiazdami? Obciach trochę, nie sądzisz?

Życzę zdrowia. --
"Nie ma wiary bez niewoli.
Nie ma bólu, co nie boli."
KULT

Data: 2012-01-12 18:16:23
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Earl" <earl@x.pl> napisał w wiadomości news:20120112180000.15ead92edhcppc0...
[...]

Masz niewątpliwie rację. Bajkowe przedstawienie Boga i jego czynów przypomina gorszą kopię mitów greckich.
Wszechświat powstał ileś tam miliardów lat temu w wyniku Wielkiego Wybuchu. I tu jest pies pogrzebany, bo ktoś ten proces zainicjował wciskając guzik. Kto?

Data: 2012-01-12 14:07:39
Autor: J-23
On 12 Sty, 18:16, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Earl" <e...@x.pl> napisał w wiadomościnews:20120112180000.15ead92edhcppc0...

I tu jest pies pogrzebany, bo ktoś ten proces zainicjował wciskając guzik.
Kto?

ale kto zrobil rzeczony guzik?

Data: 2012-01-12 23:21:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:3638c3ea-6c4a-4b9a-9df6-ab919bf73327i26g2000vbt.googlegroups.com...
[...]

=========================

Właśnie!

Data: 2012-01-12 21:51:49
Autor: J-23
On 12 Sty, 23:21, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:3638c3ea-6c4a-4b9a-9df6-ab919bf73327i26g2000vbt.googlegroups.com...
> [...]

> Kto?

> --
> Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"

========================>
Właśnie!

ja mysle ze wujo Stefan, bo on rozne takie rzeczy robi

Data: 2012-01-13 02:29:59
Autor: abangel666
Powiadacie, że wiara w Boga jest dla głupich?

Użytkownik Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:4f0f1570$0$1463$65785112@news.neostrada.pl...

Bajkowe przedstawienie Boga i jego czynów
przypomina gorszą kopię mitów greckich.

tak, "gorszą" tyle, ze nie greckich a egipskich

ab.

Data: 2012-01-13 09:24:49
Autor: whitey
On 12/01/12 17:16, Bogdan Idzikowski wrote:
Wszechświat powstał ileś tam miliardów lat temu w wyniku Wielkiego
Wybuchu. I tu jest pies pogrzebany, bo ktoś ten proces zainicjował
wciskając guzik. Kto?

bog? Nie podoba mi sie ze tak ten bog power traci z biegiem czasu. Cos
Cos tym jest nie tak. Grubymi nicmi to szyte wszystko.
Kiedys to poruszal slonce, piorunami ciskal, pokazal sie nawet podobno.
Potem juz slabiej bylo z ta moca w miare rozwoju nauki. Sam sie przestal
pokazywac, za to syna wyslal.
Teraz to wogole lipa, bo ustalono ze _proawdopodobnie_ tylko wcisnal
guzik. Na ziemie tylko matke wysyla non stop, a i tak w jakies zadupia
jak Sokolka czy Miejugorie...

--
whitey

Data: 2012-01-12 18:39:04
Autor: Marek Czaplicki
Mr Bean pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 12 styczeń 2012 14:01:

http://www.proroctwa.com/wiec-powiadasz.jpg

;)

Kawałek na samym końcu mnie rozbroił. A jakie było prawdopodobieństwo, że sir Fred Hoyle takim jakim jest czy był powstanie, w chwili gdy wszechświat powstawał? Dużo w wykazie fizyków, ludzi którzy na co dzień mają do czynienia z rachunkiem prawdopodobieństwa. Dostrzec w nich można ludzi którzy są "zdumieni", że w ogóle istnieje coś, zamiast że nie istnieje nic. Jakie jest prawdopodobieństwo w chwili że coś istnieje, że ma istnieć "nic". Zerowe. Samo to że coś istnieje ma być dowodem na istnienie "siły sprawczej"?

Powiadacie, że wiara w Boga jest dla głupich?