Powiadamianie na smartfona o pozycji i alarmie samochodu

Data: 2018-02-20 09:46:04
Autor: Irek.N.
Powiadamianie na smartfona o pozycji i alarmie samochodu
Jak zapewnisz sieć, to możesz nawet widzieć gdzie samochód jedzie :)
Zobacz pod hasłem Black Vue. Ceny kamer z kosmosu, ale taka 750-ka chyba niczego sobie. Widzi w ciemności, rozdzielczość znakomita i to przy 60klatkach. Tylko ta cena...
Acha - żre dużo prądu, trochę ponad 0.3A i sama nie nadzoruje wyłączenia, trzeba zewnętrzny moduł albo pod istniejącą wyłączalną instalację (czasami w samochodzie coś się wyłącza po czasie).

Tylko tyle mogę pomóc, na samym powiadamianiu się niestety nie znam.

Miłego.
Irek.N.

Powiadamianie na smartfona o pozycji i alarmie samochodu