Powiadamianie o dostępności po zalogowaniu. Da się wyłączyć?

Data: 2012-09-22 12:16:25
Autor: Hubert Meyer
Powiadamianie o dostępności po zalogowaniu. Da się wyłączyć?
Ave.
Jest sobie telefon w simplusie. Gdy zaloguję się do sieci po włączeniu telefonu lub utracie zasięgu, przychodzi powiadomienie o próbach połączenia (jeśli takie były podejmowane). To że nie musi, to już wiem. Ale mimo wyłączenia tej usługi po mojej stronie, do osoby która dzwoniła przychodzą powiadomienia o moim zalogowaniu. Czy tak być musi czy DA SIĘ to to WYŁĄCZYĆ? Bywa niekiedy denerwujące, gdy ledwo włączysz telefon a tu X osób na raz do ciebie dzwoni.
Pozdrawiam.
--
Hubert

Powiadamianie o dostępności po zalogowaniu. Da się wyłączyć?