Powiadomienia w iOS

Data: 2014-09-20 13:36:27
Autor: atm
Powiadomienia w iOS
Konkretnie mam na mysli powiadomienia z alertem z Kalendarza.
Powiadomienie slicznie daje o sobie znac a nastepnie ląduje
w menu Powiadomienia dostepnym z gornej belki.
Zalozmy, ze znadja sie tam trzy powiadomienia. Czy jest mozliwosc usuniecia stamtad tylko jednego pozostawiac pozostale dwa?

Data: 2014-09-20 14:00:52
Autor: masti
Powiadomienia w iOS
atm wrote:

[...]