Powiało straszną nudą ....

Data: 2009-07-29 01:20:16
Autor: Antenka
Powiało straszną nudą ....
Nic się nie dzieje...a więc bywajcie :D

Antenka

Data: 2009-07-29 11:51:33
Autor: jadrys
Powiało straszną nudą ....
Antenka pisze:
Nic się nie dzieje...a więc bywajcie :D

Antenka

Idziesz skoczyć z mostu "Rocha" do Warty?

Data: 2009-07-29 03:06:43
Autor: Antenka
Powiało straszną nudą ....

Idziesz skoczyć z mostu "Rocha" do Warty?

Nie, ale właśnie za 5 minut jadę  na Wildę. Módl się za mnie, żeby mi
znowu nie wyrwali torebki. A torebkę mam śliczną w kolorze cicikowo-
różowym :DDD, Jęderek, módl się za mnie, please! ;-)

Antenka :D

Data: 2009-07-29 12:27:32
Autor: Vic
Powiało straszną nudą ....
Antenka wrote:
 A torebkę mam śliczną w kolorze cicikowo-
różowym :DDD,

Festyniara?

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-07-29 08:36:57
Autor: Antenka
Powiało straszną nudą ....
Festyniara?

Dobrze, że nie porównałeś mnie do tej landryny Dody. A niby dlaczego
latem kobieta nie ma prawa ubierać się kolorowo hmm? Życie w Polsce
jest dostatecznkie szare. Bure kolory to kolory zimy a mamy pełnię
lata! :-P Czy różowy kolor to coś złego?

Antenka

P.s. Faceci...jak zwykle nie są na topie..nie mają pojęcia co modne w
tym sezonie :)

Data: 2009-07-31 08:20:35
Autor: Vic
Powiało straszną nudą ....
Antenka wrote:
[...]

Nic zlego, ale to kolor dobry dla nastolatek. I ten "cicik"...

P.s. Faceci...jak zwykle nie są na topie..nie mają pojęcia co modne w
tym sezonie :)

Moda jest do dupy.

Data: 2009-07-31 00:50:54
Autor: Antenka
Powiało straszną nudą ....

Ha ha ha...typowe męskie gadanie :)

Antenka

Data: 2009-07-31 09:52:05
Autor: osdupka
Powiało straszną nudą ....

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:276fcb04-81fb-4f15-8a24-a2010cc490f6g31g2000yqc.googlegroups.com...

Ha ha ha...typowe męskie gadanie :)

Antenka

<typowo> kuro!

a. rem

Data: 2009-07-29 14:18:16
Autor: Panslavista
Powiało straszną nudą ....

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości
Antenka wrote:
>  A torebkę mam śliczną w kolorze cicikowo-
> różowym :DDD,

Festyniara?

Raczej festina lente...

Data: 2009-07-29 11:02:19
Autor: Antenka
Powiało straszną nudą ....

Raczej festina lente...

A po co się szybko spieszyć Panie Slavisto? Podchorąży zawsze zdąży
o! :)

Antenka

Data: 2009-07-29 19:50:58
Autor: raff
Powiało straszną nudą ....
Vic pisze:
Antenka wrote:
 A torebkę mam śliczną w kolorze cicikowo-
różowym :DDD,

Festyniara?

Hehe, nie ma jak konskie zaloty ;)

R.

Data: 2009-07-29 11:07:05
Autor: Antenka
Powiało straszną nudą ....
On 29 Lip, 19:50, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
Vic pisze:

> Festyniara?

Hehe, nie ma jak konskie zaloty ;)

R.

Raffaelo, a są jakieś zaloty? ha ha ha :D

Antenka

Data: 2009-07-29 12:37:56
Autor: jadrys
Powiało straszną nudą ....
Antenka pisze:
[...]

Niestety nie dam rady się pomodlić - już nawet "ojcze nasz" zapomniałem.. Ale zapewniam Cię że ze strony rodowitych "wildzian" nic Ci nie grozi..

Data: 2009-07-29 08:28:28
Autor: Antenka
Powiało straszną nudą ....
Niestety nie dam rady się pomodlić - już nawet "ojcze nasz"
zapomniałem.. Ale zapewniam Cię że ze strony rodowitych "wildzian" nic
Ci nie grozi..

Rozumiem, że obdzwoniłeś wszystkie "wildeckie eki", że nie mają mnie
bić i okradać. Bardzo dziękuję - wróciłam do domu w jednym
kawałku :DDD. Wiesz, nawet dzisiaj wildzianie wydali mi się wyjątkowo
przyjaźni :)

Antenka

Data: 2009-07-30 10:29:28
Autor: jadrys
Powiało straszną nudą ....
Antenka pisze:
[...]

Bo Oni są przyjaźni gdy się ich pozna z bliska.

Data: 2009-07-30 02:17:43
Autor: Antenka
Powiało straszną nudą ....
Antenka pisze:>> Niestety nie dam rady się pomodlić - już nawet "ojcze nasz"

hmm....

Antenka

Data: 2009-07-29 14:49:40
Autor: zbig
Powiało straszną nudą ....

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:35509370-6680-47fe-ad1d-29f4bf9e36c9c14g2000yqm.googlegroups.com...
Nic się nie dzieje...a więc bywajcie :D

Prości ludzie często się nudzą. Skomplikuj się trochę, to życie wyda się ciekawsze.

Data: 2009-07-29 08:22:14
Autor: Antenka
Powiało straszną nudą ....
Prości ludzie często się nudzą. Skomplikuj się trochę, to życie wyda się
ciekawsze.

Nie potrafisz czytać??? Napisałam, że powiało nudą na pl.soc.polityka.
Mnie nie musisz tego mówić, bowiem ludzie inteligetni tacy jak ja, ci
nigdy się nie nudzą, co nie znaczy, że nie unikają nudnego towarzytwa
np. takiego zbiga :-E

Antenka

Powiało straszną nudą ....