Powiało straszną nudą ....

Data: 2009-07-29 11:51:33
Autor: jadrys
Powiało straszną nudą ....
Antenka pisze:
Nic się nie dzieje...a więc bywajcie :D

Antenka

Idziesz skoczyć z mostu "Rocha" do Warty?

Data: 2009-07-29 03:06:43
Autor: Antenka
Powiało straszną nudą ....

Idziesz skoczyć z mostu "Rocha" do Warty?

Nie, ale właśnie za 5 minut jadę  na Wildę. Módl się za mnie, żeby mi
znowu nie wyrwali torebki. A torebkę mam śliczną w kolorze cicikowo-
różowym :DDD, Jęderek, módl się za mnie, please! ;-)

Antenka :D

Data: 2009-07-29 12:27:32
Autor: Vic
Powiało straszną nudą ....
Antenka wrote:
 A torebkę mam śliczną w kolorze cicikowo-
różowym :DDD,

Festyniara?

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-07-29 08:36:57
Autor: Antenka
Powiało straszną nudą ....
Festyniara?

Dobrze, że nie porównałeś mnie do tej landryny Dody. A niby dlaczego
latem kobieta nie ma prawa ubierać się kolorowo hmm? Życie w Polsce
jest dostatecznkie szare. Bure kolory to kolory zimy a mamy pełnię
lata! :-P Czy różowy kolor to coś złego?

Antenka

P.s. Faceci...jak zwykle nie są na topie..nie mają pojęcia co modne w
tym sezonie :)

Data: 2009-07-31 08:20:35
Autor: Vic
Powiało straszną nudą ....
Antenka wrote:
[...]

Nic zlego, ale to kolor dobry dla nastolatek. I ten "cicik"...

P.s. Faceci...jak zwykle nie są na topie..nie mają pojęcia co modne w
tym sezonie :)

Moda jest do dupy.

Data: 2009-07-31 00:50:54
Autor: Antenka
Powiało straszną nudą ....

Ha ha ha...typowe męskie gadanie :)

Antenka

Data: 2009-07-31 09:52:05
Autor: osdupka
Powiało straszną nudą ....

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:276fcb04-81fb-4f15-8a24-a2010cc490f6g31g2000yqc.googlegroups.com...

Ha ha ha...typowe męskie gadanie :)

Antenka

<typowo> kuro!

a. rem

Data: 2009-07-29 14:18:16
Autor: Panslavista
Powiało straszną nudą ....

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości
Antenka wrote:
>  A torebkę mam śliczną w kolorze cicikowo-
> różowym :DDD,

Festyniara?

Raczej festina lente...

Data: 2009-07-29 11:02:19
Autor: Antenka
Powiało straszną nudą ....

Raczej festina lente...

A po co się szybko spieszyć Panie Slavisto? Podchorąży zawsze zdąży
o! :)

Antenka

Data: 2009-07-29 19:50:58
Autor: raff
Powiało straszną nudą ....
Vic pisze:
Antenka wrote:
 A torebkę mam śliczną w kolorze cicikowo-
różowym :DDD,

Festyniara?

Hehe, nie ma jak konskie zaloty ;)

R.

Data: 2009-07-29 11:07:05
Autor: Antenka
Powiało straszną nudą ....
On 29 Lip, 19:50, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
Vic pisze:

> Festyniara?

Hehe, nie ma jak konskie zaloty ;)

R.

Raffaelo, a są jakieś zaloty? ha ha ha :D

Antenka

Data: 2009-07-29 12:37:56
Autor: jadrys
Powiało straszną nudą ....
Antenka pisze:
[...]

Niestety nie dam rady się pomodlić - już nawet "ojcze nasz" zapomniałem.. Ale zapewniam Cię że ze strony rodowitych "wildzian" nic Ci nie grozi..

Data: 2009-07-29 08:28:28
Autor: Antenka
Powiało straszną nudą ....
Niestety nie dam rady się pomodlić - już nawet "ojcze nasz"
zapomniałem.. Ale zapewniam Cię że ze strony rodowitych "wildzian" nic
Ci nie grozi..

Rozumiem, że obdzwoniłeś wszystkie "wildeckie eki", że nie mają mnie
bić i okradać. Bardzo dziękuję - wróciłam do domu w jednym
kawałku :DDD. Wiesz, nawet dzisiaj wildzianie wydali mi się wyjątkowo
przyjaźni :)

Antenka

Data: 2009-07-30 10:29:28
Autor: jadrys
Powiało straszną nudą ....
Antenka pisze:
[...]

Bo Oni są przyjaźni gdy się ich pozna z bliska.

Data: 2009-07-30 02:17:43
Autor: Antenka
Powiało straszną nudą ....
Antenka pisze:>> Niestety nie dam rady się pomodlić - już nawet "ojcze nasz"

hmm....

Antenka

Powiało straszną nudą ....