Powiedz mi Panie ...

Data: 2016-03-09 17:17:19
Autor: stevep
Powiedz mi Panie ...
# Radio mi gra mi艂osny sw贸j blok
S膮czy si臋 g艂os tak s艂odki, jak grzech
Kt贸ry to dzi艣 papieros na noc
Kt贸ry to 艂yk pal膮cy, jak pieprz

Widz臋 to tak jaskrawo, jak w dzie艅
Tuli j膮 zn贸w i szepcze sam mi贸d
Dla nich ta noc za kr贸tka na sen
Ogie艅 jest w nich i cud
Komu skarb, komu 艂za, komu p艂acz i 偶al...

Powiedz mi Panie czemu nie ja, dlaczego nie ja
Ta艅cz臋 z Nim dzi艣
Powiedz mi Panie czemu nie ja, dlaczego nie ja
Z Nim dziel臋 sny
Powiedz mi Panie czemu nie ja, dlaczego nie ja
Mog臋 z Nim by膰
Powiedz mi Panie czemu nie ja, dlaczego nie ja
Na reszt臋 dni
Troch臋 boli - serce nie chce bi膰
Troch臋 boli - Panie, pom贸偶 mi

Dla Ciebie jest najbielsza ze 艣wiec
Nasyp mi ziaren nadziei na d艂o艅
Cia艂o me we藕 i duszy mej 艣nieg
Nie daj tak gin膮膰 bez sensu, za grosz

Jak mo偶na by膰 tak 艣lepym, jak On
Chwil臋 jasno艣ci w mi艂o艣ci Mu daj
Jestem najlepsza - m贸wi艂 mi to
Mieli艣my razem podbi膰 艣wiat
Komu skarb, komu 艂za, komu p艂acz i 偶al...

Powiedz mi Panie czemu nie ja, dlaczego nie ja
Dzi艣 ta艅cz臋 z Nim
[...]
Ze strony:
http://skroc.pl/8ca58

--