Powiedz stanowcze NIE wrednemu Orbanowi - Europa

Data: 2015-07-25 16:33:50
Autor: A. Filip
Powiedz stanowcze NIE wrednemu Orbanowi - Europa
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Viktor-Orban-chcemy-Europy-dla-Europejczykow-i-Wegier-dla-Wegrow,wid,17730188,wiadomosc.html

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaĹ‚a KukliĹ„kisch 21 wieku.
Grzmot listopada duĹĽo zboĹĽa zapowiada.  (PrzysĹ‚owie polskie)

Data: 2015-07-25 12:16:32
Autor: szklanynocnik
Powiedz stanowcze NIE wrednemu Orbanowi - Europa będzie dla Afrykańczyków!
W dniu sobota, 25 lipca 2015 16:33:56 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
| która będzie należała do Europejczyków, i chcemy zachować Węgry dla Węgrów -

Specjalnie nie ¶ledzę, ale węgrzy na serio jaki¶ mur buduj±, abo maj± wybudować. Czyli multikulti raczej nie u nich.

Data: 2015-07-25 16:51:37
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w sobota, 25 lipca 2015 16:33:

> [...]
| którzy uciekają przed nędzą, stanowią zagrożenie dla Europy i Węgier. -
| Chcemy Europy, która będzie należała do Europejczyków, i chcemy zachować

Ja tam na Orbana nie głosowałem, ani przeciwko niemu też. Więc spoko z mojej strony. Ale facet ma zadatki na "wielkiego" przywódcę. Wystarczyło parę lat władzy absolutnej i od razu mówi o sobie w liczbie mnogiej. :-)

Data: 2015-07-25 12:05:08
Autor: Marek
W dniu sobota, 25 lipca 2015 16:51:41 UTC+2 użytkownik Marek Czaplicki napisał:
> [...]

> Ja tam na Orbana nie głosowałem, ani przeciwko niemu też. Więc spoko z mojej strony. Ale facet ma zadatki na "wielkiego" przywódcę. Wystarczyło parę lat władzy absolutnej i od razu mówi o sobie w liczbie mnogiej. :-)

Moze pare milionow Wegrow za nim stoi ?

Data: 2015-07-26 16:55:47
Autor: Marek Czaplicki
Powiedz stanowcze NIE wrednemu Orbanowi - Europa będzie dla Afrykańczyków!
Marek pisze na pl.soc.polityka w sobota, 25 lipca 2015 21:05:

W dniu sobota, 25 lipca 2015 16:51:41 UTC+2 uĹĽytkownik Marek Czaplicki
napisał:
> [...]

strony. Ale facet ma zadatki na "wielkiego" przywódcę. Wystarczyło parę lat
władzy absolutnej i od razu mówi o sobie w liczbie mnogiej. :-)

Królowie też tak mówili, a wystarczało tylko aby za nimi stały tylko geny które otrzymali od ojca i matki. :-)

Data: 2015-07-26 16:59:55
Autor: A. Filip

napisał:
> [...]

Moze pare milionow Wegrow za nim stoi ?

Królowie też tak mówili, a wystarczało tylko aby za nimi stały tylko geny
ktĂłre otrzymali od ojca i matki. :-)

Tym królom co ich angole ścięły albo francuziki zgilotynowały *TEŻ*?

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaĹ‚a KukliĹ„kisch 21 wieku.
Gdzie ci duĹĽo obiecujÄ…, maĹ‚Ä… torbÄ™ przynieĹ›.  (PrzysĹ‚owie serbskie)

Data: 2015-07-26 19:35:44
Autor: Marek Czaplicki

napisał:
> [...]

ktĂłre otrzymali od ojca i matki. :-)

Tym królom co ich angole ścięły albo francuziki zgilotynowały *TEŻ*?

A jak się zostawało królem w tych krajach? Wystarczyło wyjść z odpowiedniej macicy i już. :-)

Data: 2015-07-25 12:17:37
Autor: szklanynocnik
[...]

A ty masz zadatki na łosia co będzie łożył na nierobów.

Data: 2015-07-25 12:32:40
Autor: Zenek Kapelinder
Powiedz stanowcze NIE wrednemu Orbanowi - Europa będzie dla Afrykańczyków!
Kilka lat temu jak byłem w Hiszpanii to w ichniej tv pokazywali zamieszki.. Skala jak niewielkie powstanie. W jakim¶ mie¶cie czy kulku miastach na południu spalone urzędy, posterunki policji, samochody. Taki co w ichnim krzywym języku gadał przetłumaczył i obja¶nił. Nielegalni imigranci się zbuntowali bo rz±d zabrał im czę¶ć kasy kazał i¶ć do pracy i dzieci posłać do szkół. Nie twierdzę że wszyscy imigranci z Afryki s± tacy jak ci w Hiszpani. Tam pewno było trochę takich co poszukali pracy, wysłali dzieci do szkół. Ale podejrzewam że było ich tak mało że żadnej wiarygodnej statystyki nie da się zrobić. Polska jest w o tyle szczę¶liwej sytuacji że tutaj biednie i będ± uciekali na zachód. Grunt żeby ich specjalnie nie starać się łapać jak będ± uciekali.

Data: 2015-07-25 12:32:42
Autor: Zenek Kapelinder

Data: 2015-07-25 12:21:34
Autor: Zenek Kapelinder
Powiedz stanowcze NIE wrednemu Orbanowi - Europa będzie dla Afrykańczyków!
Ja znowu nic nie mam do Afrykańczyków, pod warunkiem że w Afryce żyj±.

Powiedz stanowcze NIE wrednemu Orbanowi - Europa