Powiedziała mi biedronka "kudy Dudzie do Bronka".

Data: 2016-05-07 10:38:31
Autor: Pajdak
Powiedziała mi biedronka "kudy Dudzie do Bronka".

Użytkownik "stevep" <steveo011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.yg2p8wvw77twfsstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Mało jednak słychać o zagranicznych przywódcach, którzy w ostatnich
miesiącach odwiedzaliby Polskę. I faktycznie, nie było ich wielu.

Jarek nie pozwalał to Andrzej sie nie spotykał.
Jeszcze mu coś nagadają do głowki i zechce być prezydentem a nie tylko pełniącym obowiązki.

--
Lepudruk

Powiedziała mi biedronka "kudy Dudzie do Bronka".