Powiekszenie - Blowup [1966]

Data: 2015-01-06 03:29:50
Autor: Titus Atomicus
Powiekszenie - Blowup [1966]
uwaga, crosspost
Witam,
Cos mnie wzielo na starocie.
Obejrzalem powtornie 'Powiekszenie' Antonioniego (mialem na polce DVD, fajne wydanie z dodatkami - wlasnie sobie jeszcze raz ogladam z komentarzem scena po scenie). http://pl.wikipedia.org/wiki/Powi%C4%99kszenie_(film)
I przyznam, ze podobal mi sie znacznie bardziej niz kiedys. Teraz ogladam to bardziej jako dokument z epoki, ktora minela. I te obrazki z Londynu. I dyskretna muzyke Herbiego Hancocka. I perfekcyjne zdjecia (znaczy kamerowane kadry, uscislam).
I z uwagi na moj nawrot zainteresowania fotografia.
Ale glowny bohater - wlasnie fotograf (stad crosspost na grupe foto) - wciaz wydaje mi sie obrzydliwym aroganckim bufonem.

W sumie dla mnie to thriller godny Hichcocka.
9+/10 bo sceny z mimami jakos mnie wciaz nie przekonuja.

A tak przy okazji cos takiego znalazlem:
http://www.movie-locations.com/movies/b/blowup.html
--
TA

Data: 2015-01-07 22:04:26
[...]