Powiem szczerze...

Data: 2013-04-07 19:10:59
Autor: Jacek Biały
Powiem szczerze...
....że do polskich komuchów czuję mniej zrozumienia niz do rosyjskich.
Tam był prawdziwy holokaust, u nas konformizm i wazelina.
jb

Data: 2013-04-08 15:39:52
Autor: Trybun
Powiem szczerze...
W dniu 2013-04-07 19:10, Jacek Biały pisze:
...że do polskich komuchów czuję mniej zrozumienia niz do rosyjskich.
Tam był prawdziwy holokaust, u nas konformizm i wazelina.
jb

Byłeś tam i bardzo cie komszyzm w ZSRR zawiódł? Czy wyczytałeś to w książce Suworowa, i na podstawie tego wysnuwasz aż tak daleko idące wnioski że brak ci zrozumienia?

Data: 2013-04-08 22:46:51
Autor: jr
Powiem szczerze...

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kjuhai$lu8$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nie obrazaj Suworowa, bo on nie jest komuchem. Juz nie jest komuchem (czego i tobie z calego serca zycze).

Data: 2013-04-09 10:01:26
Autor: Trybun
Powiem szczerze...
W dniu 2013-04-08 22:46, jr pisze:

[...]

Ale na pytanie nie potrafisz odpowiedzieć, jaki jest tego powód? Boisz się przyznać że cała twoja nienawiść do komuszyzmu wzięła się z kart książek napisanych przez frustrata?

Data: 2013-04-09 22:24:38
Autor: jr
Powiem szczerze...

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kk0huf$gdl$3node2.news.atman.pl...
[...]

Do kradziezy sygnetu tez mam sie przyznac?

Data: 2013-04-12 12:03:25
Autor: Trybun
Powiem szczerze...
W dniu 2013-04-09 22:24, jr pisze:

[...]

Akurat do tego nie musisz:-P

Data: 2013-04-12 15:29:20
Autor: jr
Powiem szczerze...

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kk8m5f$1i1$1node1.news.atman.pl...

| Akurat do tego nie musisz

To dlaczego zarzucasz komus kradziez?

Data: 2013-04-10 16:43:32
Autor: stevep
Powiem szczerze...
Dnia 09-04-2013 o 10:01:26 Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> napisał(a):

[...]

Skąd ci to przyszło do głupiego łba, przecież każdy wystarczająco długo  żyjący sprawdził "dobrodziejstwa" najlepszego ustroju na sobie.

--
stevep

Data: 2013-04-10 23:11:21
Autor: jr
Powiem szczerze...

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.wvbxuuch50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

-- -- --

Nie wyzywaj Stefciu pana prokuratora, bo jeszcze pan prokurator kaze ci sie do czegos przyznac, na przyklad do tego ze mu cos ukradles,  na przyklad jakis las, albo jezioro...

Data: 2013-04-11 08:59:59
Autor: stevep
Powiem szczerze...
Dnia 10-04-2013 o 23:11:21 jr <bezadresu@jr.pl> napisał(a):

[...]

Eeee, "pan prokurator" jeszcze wierzy, że wszystko jest wspólne nawet  żony, której nie ma na zasadzie "barana  nie dom bo mom".
--
stevep

Powiem szczerze...