Powiem wam, jak to by³o

Data: 2011-11-19 16:53:04
Autor: boukun
Powiem wam, jak to by³o
Powiem wam, jak to by³o z tym pobiciem ch³opaka przez policjanta podczas Marszu Niepodleg³o¶ci. Jak wiadomo ch³opak, tak jak przewidywa³em, zosta³ pobity, skuty i zawieziony na komendê. Wieczorem ju¿ policja wiedzia³a, ¿e w sieci, tudzie¿ na YouTube kursuj± filmiki z pobicia tego¿ ch³opaka przez policjanta. Nie oszukujmy siê, s³u¿by na ca³ym ¶wiecie inwigiluj± na okr±g³o internet. Trzeba by³o zatem co¶ z tym zrobiæ, bo ch³opak dozna³ dotkliwych obra¿eñ i z pewno¶ci± ¿±da³ lekarza i pomocy medycznej. Ju¿ tego wieczoru szerokim echem roznios³a siê po Polsce wie¶æ o tym, ¿e policja zaatakowa³a i pobi³a spokojnie maszeruj±cych uczestników demonstracji czy te¿ przechodniów i zdawali sobie z tego sprawê, ¿e bêdzie siê musia³a z tego zdarzenia t³umaczyæ. Wiadomo te¿, ¿e tzw. s±dy rodem ze stanu wojennego 24 godzinne s± wymierzone przeciwko narodowi i demonstrantom. S±d nad ch³opakiem odby³ siê najprawdopodobniej w sobotê, a mo¿e nawet w poniedzia³ek. Policjant, który bra³ udzia³ w pobiciu, jest jak te¿ wiadomo, na zwolnieniu lekarskim. W trakcie bicia tego¿ ch³opaka, by³ ca³y i zdrowy. Ja podejrzewam, ¿e w³a¶nie za to zosta³ skazany ten¿e zatrzymany ch³opak, ¿e rzekomo pobi³ wcze¶niej tego¿ policjanta. Jak to siê sta³o, kto by³ ¶wiadkiem zdarzenia, czy tylko policjanci koledzy? Te pytania nale¿y publicznie i niezw³ocznie wyja¶niæ. Zadyma w Warszawie by³a wielka, na filmach widzieli¶my, jak m³odzi ludzie kopi± w tarcze policjantów i jak jeden z nich siê wywraca. Dlaczego akurat tego tylko ch³opaka i jeszcze tylko jednego innego skazano na 3 miesiêczny areszt? Czy to tylko zbieg okoliczno¶ci, ¿e nagrywaj±cy moment zdarzenia z pobicia tego ch³opaka kamerzysta Nowego Ekranu uchwyci³ akurat najgro¼niejszego przestêpcê zamieszek z 11-go grudnia? Czy to mo¿liwe, ¿e akurat ten pobity ch³opak, by³ najwiêkszym przestêpc± tych¿e rozruchów? Czy jest to mo¿liwe, ¿e pobi³ on wcze¶niej tego¿ policjanta i ten ostatni go rozpozna³ gdy zmierza³ z innymi m³odymi lud¼mi w kierunku tych¿e odddzia³ów policji?

Te i inne pytania, m. in. jak dosz³o do oskar¿enia tego ch³opaka i skazania, nale¿y jak najszybciej, publicznie wyjasniæ. Dlaczego w ¿adnych mediach nikt nie dr±¿y tego tematu? I jeszcze chc± abonament...

Tfu!

boukun

Data: 2011-11-19 17:13:19
Autor: boukun
Powiem wam, jak to by³o

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ja8jh4$n4f$1mx1.internetia.pl...
[...]

http://www.youtube.com/watch?v=5Qzumniiseo&feature=relmfu

Tutaj rzecznik policji przyznaje, ¿e zna ten filmik. Ten¿e powy¿ej z zawiadomienia Nowego Eranu TV jest z 14-go, ch³opak ju¿ zosta³ najprawdopodobniej skazany, a w sprawie jego pobicia wszczêto zaledwie postêpowanie wyjasniaj±ce?

Oprócz internetowego Nowego Ekranu nie ma w Polsce wolnych i niezale¿nych, zaanga¿owanych spo³ecznie mediów publicznych...

boukun

Data: 2011-11-19 17:54:36
Autor: Remek
Powiem wam, jak to by³o
U¿ytkownik "boukun" napisa³:

Oprócz internetowego Nowego Ekranu nie ma w Polsce wolnych i niezale¿nych,
zaanga¿owanych spo³ecznie mediów publicznych...

Publicznych? Jakie media masz konkretnie na my¶li? Bo te nominalnie publiczne s±
pod kontrol± PO, wiêc nie ma czego dobrego siê spodziewaæ. My¶la³em o za³o¿eniu
jakiego¶ portalu, ale z kim? Takich jak Ty ze ¶wiec± szukaæ na grupach. Reszta
to najemne kundle, albo zindoktrynowane g³upki. Poza tym ludzie siê boj±.
Wpadnie ABWera, zabierze sprzêt i w³a¶ciciela.

Remek

PS. Tnij cytaty. A ju¿ cytowanie ca³ego swojego poprzedniego posta to przesada
:)

Data: 2011-11-19 17:02:45
Autor: obserwator
Powiem wam, jak to by³o
Remek <dupa@gmail.com> napisa³(a): Takich jak Ty ze ¶wiec± szukaæ na grupach. Reszta
to najemne kundle, albo zindoktrynowane g³upki. Poza tym ludzie siê boj±.

widze ze znasz sie swietnie na ludziach piszacych w sieci:))))

Wpadnie ABWera, zabierze sprzêt i w³a¶ciciela.

...bez przesady. Jeszcze tak zle nie jest, ale moze tak byc jesli bedziesz
straszyl ludzi:)

Data: 2011-11-20 15:23:56
Autor: Remek
Powiem wam, jak to by³o
U¿ytkownik " obserwator" napisa³:

..bez przesady. Jeszcze tak zle nie jest, ale moze tak byc jesli bedziesz
straszyl ludzi:)

S³ysza³e¶ o stronie antykomor.pl?

Remek

Data: 2011-11-21 05:27:28
Autor: stevep
Powiem wam, jak to by³o
Dnia 20-11-2011 o 15:23:56 Remek <dupa@gmail.com> napisa³(a):

[...]

Wsad¼ j± sobie w dupê kretynie.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-11-21 13:45:54
Autor: Remek
Powiem wam, jak to by³o
U¿ytkownik "stevep" napisa³:

Wsad¼ j± sobie w dupê kretynie.

Ho, ho! By³a ABWera, czy nie? Bo to jest temat. A Ty nie maj±c argumentów
szczekasz jak kundel Bronis³awa bul Komorowskiego. ¯a³osme.

Remek

Data: 2011-11-19 18:07:24
Autor: pluton
Powiem wam, jak to by³o

Wpadnie ABWera, zabierze sprzêt i w³a¶ciciela.

To zaloz stronke w ameryce. ABWera moze ci nadmuchac.

Nullification

Data: 2011-11-19 17:20:47
Autor: MAG
Powiem wam, jak to by³o
U¿ytkownik boukun napisa³:
[...]

Ogl±danie tre¶ci zamieszczanych na ogólnodostêpnych serwerach to inwigilacja? A jak by¶ to nazwa³, gdyby takich filmików nie ogl±dali?

lekarskim. W trakcie bicia tego¿ ch³opaka, by³ ca³y i zdrowy. Ja podejrzewam, ¿e w³a¶nie za to zosta³ skazany ten¿e zatrzymany ch³opak, ¿e rzekomo pobi³ wcze¶niej tego¿ policjanta.

Nie wiem za co, ale skazani w niedzielê przyznali siê do zarzucanych im czynów.

(...)
Te i inne pytania, m. in. jak dosz³o do oskar¿enia tego ch³opaka i skazania, nale¿y jak najszybciej, publicznie wyjasniæ. Dlaczego w ¿adnych mediach nikt nie dr±¿y tego tematu? I jeszcze chc± abonament...

Jeste¶ aktywny na grupach, to i mo¿e do czynów swoj± energiê zaprzêgniesz? Dasz radê! A potem koniecznie podziel siê ustaleniami. W miarê mo¿liwo¶ci z oszczêdnym zastosowaniem jêzykowych ozdobników nadaj±cych sensacyjny ton.

Pozdrawiam,
MAG

Data: 2011-11-19 16:58:47
Autor: obserwator
Powiem wam, jak to by³o
MAG <mag27@nie_poczta.onet.pl> napisa³(a):

Nie wiem za co, ale skazani w niedzielê przyznali siê do zarzucanych im czynów.

jesli nie wiesz to sie sprobuj dowiedziec, to nie jest w dobie internetu zaden problem. Mozesz nawet z tym brutalnie pobitym przez gestapowca podobno
pracujacego w polskiej policji, osobiscie sie skontaktowac i porozmawiac.

Tutaj wywiad z nim:

http://vod.gazetapolska.pl/709-jego-kopal-w-twarz-policjant-sadysta

Mam nadzieje, ze nie popierasz takich brutalnych metod walki z Polakami ktorzy
brali udzial w pokojowym marszu w dniu swieta Niepodleglosci Polski?

Kim byli bandyci z antify i kto ich i po co do Polski sprowadzil w tak waznym
dla Polakow dniu, tez warto sie dowiedziec. Informacje na ten temat sa niestety tylko dostepne w sieci, a nie
postkomuszych masmediach, takich jak np. GW:))

Data: 2011-11-19 17:44:44
Autor: boukun
Powiem wam, jak to by³o

U¿ytkownik "MAG" <mag27@nie_poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ja8l19$9g9$1news.onet.pl...
U¿ytkownik boukun napisa³:
[...]

Je¶li jeste¶ prywatn± osob±, to czy jeste¶ w stanie wszystkie, choæby nawet interesuj±ce ciê filmiki, tematy obejrzeæ?

[...]

Dziwne, ¿e akurat tych dwóch, pobitych przez policjantów, zosta³o najszybciej i najostrzej skazanych...

(...)
[...]

Tak jak siê domy¶la³em, coraz ja¶niej sprawa siê przedstawia:

Dlaczego zaczêli¶cie uciekaæ?

- Ja nie ucieka³em. Nic z³ego nie robi³em. Zatrzyma³em siê. To widaæ na filmie. Dwa razy psikniêto mi w twarz gazem, by³em kopany. Kopany równie¿ kilkakrotnie poza tym co zarejestrowa³a kamera. Nie by³em bity metalowym prêtem, ktory trzyma³ drugi policjant.

Jakie odniós³ pan obra¿enia?

- Mam zwolnienie lekarskie do koñca tygodnia, schodz± mi zadrapania na g³owie. Rozwo¿ê w pracy ludzi samochodem wiêc, muszê wróciæ do zdrowia, g³owa jest tutaj wa¿na. Nie mogê nara¿aæ innych.

Czy pobito jeszcze kogo¶ z waszej grupy.

- Tak, kolegê na komisariacie. Zosta³ tam tak podduszony, ¿e a¿ zemdla³. Nie ma jednak ¿adnych ¶ladów.

Chocia¿ pan by³ bity, to jednak pan zosta³ oskar¿ony?

- Postawiono mi zarzut pobicia funkcjonariusza, ale by³o odwrotnie, to przecie¿ widaæ. Zarzucono mi, ¿e naruszy³em jego nietykalno¶æ cielesn±. Zastosowa³em si³ê fizyczn± polegaj±ca na szarpaniu za ubranie podczas pe³nienie przez niego obowi±zków s³u¿bowych. Dziwna sprawa. Zarzucano mi te¿, ¿e mia³em ochraniacze na ³okcie, na kolana. Mia³em tylko rêkawiczki, którymi siê je¼dzi na rowerze, czy æwiczy na si³owni. Policjant mi mówi³, ¿e to s± rêkawiczki do walki w klatkach. Mam protokó³, ¿e mi je zatrzymano. Dosta³em 3 miesi±ce aresztu, ale bêdê domaga³ siê zmiany tej sytuacji.

http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/pobity_przez_policjanta:_on_mnie_kopal,_ale_to_ja_dostalem_3_miesiace_aresztu_16961

Jestem ciekaw, czy te¿ w trybie dora¼nym dowiemy siê, jaki by³ akt oskar¿enia w tej sprawie, jaki prokurator go wyda³, czy by³y jakie¶ naciski w tej sprawie, jaki sêdzia wyda³ wyrok, jakie by³o uzasadnienie wyroku? Je¶li ¿adnego, to dlaczego akurat siê oskar¿ony przyzna³? Pytania siê mno¿±. Tak jak siê domy¶lam, ch³opak siê wyra¿a, ¿e cyt. "Postawiono mi zarzut pobicia funkcjonariusza, ale by³o odwrotnie...". Tu widaæ najwyra¼niej, ¿e zarzut dotyczy³ pobicia w³a¶nie tego policjanta, który go spokojnie spaceruj±cego skopa³, przy pomocy innych policjantów... Tu siêm,nmo¿± kolejne pytania, jakich urazów i w jakich okoliczno¶ciach dozna³ ten policjant, kto, jaki leka¿ i na jakiej podstawie wyda³ mu zwolnienie lekarskie. Czy wymagane by³o porêczenie Tuska? itp...

boukun

Powiem wam, jak to by³o