Powiesił się bo nie dostał pracy

Data: 2011-11-07 05:32:37
Autor: stevep
Powiesił się bo nie dostał pracy
Dnia 06-11-2011 o 18:59:31 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

Ludzie w Polsce wieszają się, bo nie mają godziwej pracy...

Dowiedziałem się od sąsiadów, że Krzysiek powiesił się, bo nie dostał  pracy...
2-go listopada przed południem powiedział żonie, że idzie do pośredniaka  i jak nie dostanie pracy, to przyjdzie i się powiesi. Żona jego jechała  na pobliską wioskę do rodziny, gdzie miała w dzień zaduszny odwiedzić  groby bliskich.. Po powrocie po południu zaczęła szukać męża po całym  domo. Coś ją cknęło i zaczęła myśleć o tym, co Krzysiek mówił przed  południem. Weszła do garażu... i zobaczyła wiszącego męża...

Hm, nie mogę zrozumieć niektórych ludzi, ja to bym się chyba powiesił,  jak bym musiał iść do niewolniczej pracy.

Ale po części rozumiem zniewolonych ludzi, każdy chce mieć godziwą  pracę, a takiej już w Polsce nie ma, ta była tylko w PRLu...

Jak sobie pomyślę, że jutro rano musiałby wstać i iść tyrać na jakiegoś  Żyda... Nie brrr, jest dobrze, jak jest...

Praca godziwa była tylko w PRLu...

boukun
Też się powieś.

--
stevep

Data: 2011-11-07 12:34:15
Autor: boukun

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v4j6wnvl50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Po waszym trupie...

boukun

Data: 2011-11-07 16:09:07
Autor: stevep
Dnia 07-11-2011 o 12:34:15 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Gdy czterdziesty roczek miją dłuższa torba niż fuzyja.

--
stevep

Data: 2011-11-07 16:33:27
Autor: boukun

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v4k0dhg650oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Ale nie u mnie, zawsze miałem malutkie jajeczka, za to fujara...

boukun

Data: 2011-11-08 08:18:02
Autor: stevep
Dnia 07-11-2011 o 16:33:27 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]