Powiesił się strażnik, który pilnował zabójcy Olewnika

Data: 2009-07-17 20:53:01
Autor: awe
Powiesił się strażnik, który pilnował zabójcy Olewnika
No panowie, bravo - ja nic nie chce mowic ale zle sie dzieje w panstwie polskim - my wyborcy PiS' zawsze to wiedzielismy, a wy z PeLO i ESELDE - chyba tez nie mieliscie wiekszych watpliwosci a jesli byly to kolejna szpileczka

http://wiadomosci.wp.pl/kat,94474,title,Powiesil-sie-straznik-ktory-pilnowal-zabojcy-Olewnika,wid,11325857,wiadomosc.html
awe

Data: 2009-07-17 21:09:30
Autor: jadrys
awe pisze:
[...]

Kto za tym wszystkim może stać?

Data: 2009-07-17 21:40:13
Autor: Piotr
Dnia Fri, 17 Jul 2009 20:53:01 +0200, awe napisał(a):

[...]

Facet miał kłopoty rodzinne i finansowe... Ciekawe czy grał hazardowo?
Piotr

Data: 2009-07-18 00:23:08
Autor: Slawek SWP
Użytkownik awe napisał:
[...]

Wysoki sądzie, Heniek... Znaczy denat, schodził po schodach, niósł nóż, potknął się, upadł i wbił sobie ten nóż w plecy... I tak 17 razy...

--
Sławek SWP

Data: 2009-07-18 10:52:33
Autor: bourbaki
Powiesił się strażnik, który pilnował zabójcy Olewnika
http://wiadomosci.wp.pl/kat,94474,title,Powiesil-sie-straznik-ktory-pilnowal-zabojcy-Olewnika,wid,11325857,wiadomosc.html
awe

no zdaza sie ... blida tez sie zastrzelila ... mam nadzieje, ze
tym razem nie bedzie fali masowych samobojst wsrod politykow
tej proweniencji ...

Powiesił się strażnik, który pilnował zabójcy Olewnika