"Powiesimy go za jaja albo oskalpujemy". Aktorka wulgarnie grozi premierowi Morawieckiemu

Data: 2020-06-24 02:01:22
Autor: mrbluesky.pl
"Powiesimy go za jaja albo oskalpujemy". Aktorka wulgarnie grozi premierowi Morawieckiemu
   Mam w du*ie cały ten rząd, tych wszystkich skurczybyków, tego Szumowskiego c***a wartego i Morawieckiego z nim powiązanego. Możecie mnie cmoknąć gdzieś. Jak Boga kocham, to się dla was nie skończy dobrze - podsumowuje aktorka. Następnie wezwała odbiorców do uczestniczenia w... globalnej medytacji.      Proszę was, żebyśmy 30 czerwca zrobili medytację globalną. Jestem przekonana, że siła energetyczna naszej globalnej modlitwy zdziała cuda, zatrzyma siły militarne i rozświetlimy swoją mocą tę planetę -- -
Co ona "medytuje" ze "KOchajonc Boga" ma w d...wladzem danom od niegoz wlasnie ;P
Ona PO prostu ma w d... wlasne dzieci bo woli je oddawac na wychowanie do szKOl ;)

"Powiesimy go za jaja albo oskalpujemy". Aktorka wulgarnie grozi premierowi Morawieckiemu