Powietrze uchodzące z opony - jak zaradzić?

Data: 2010-08-27 08:30:19
Autor: Damork
Powietrze uchodzące z opony - jak zaradzić?
Na mównicę wtargnął "Marcin N", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
ryknął:

Witam,

Miałem sobie starą oponę w motocyklu. Powietrze z niej w ogóle nie uciekało. Jak nadmuchałem wiosną, tak trzymała kilka miesięcy.

Przyszło mi ją wymienić na nową i już nie jest tak różowo. W tej chwili traci ok 0.2 atm w ciągu 3 tygodni.
Wymieniał mi ją fachowy warsztat. Czy macie jakąś radę na takie wyciekanie powietrza?

Przede wszystkim sprawdź maszynkę - przy zmianie opony też powinna być
wymieniona i możliwe że mimo że nowa automat lekko przepuszcza. Tak czy
inaczej możesz ją profilaktycznie dokręcić - jeśli w ogóle się da, to
znaczy że była za słabo wkręcona i powietrze powinno przestać uchodzić.
Jeśli to nie to, to gorzej. Mógł gumiarz na przykład źle felgę wyczyścić i
bokiem uchodzi... W każdym razie jeśli nie pomoże dokręcenie maszynki, to
najskuteczniejszą metodą odnalezienia miejsca uchodzenia powietrza jest
zdjęcie koła i micha lub wanna z wodą. --
Pozdrawiam Piotr Mockałło
Czarna Dama XJ 600N
http://www.osiatkowania.pl

Data: 2010-08-27 09:13:19
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Damork napisał(a):
Przede wszystkim sprawdź maszynkę

Co to ta maszynka? Do golenia?

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-08-27 09:25:51
Autor: Damork
Powietrze uchodzące z opony - jak zaradzić?
Na mównicę wtargnął "Kamil Nowak 'Amil'", poprawił mikrofon, rozwarł
paszczę i ryknął:

Damork napisał(a):
Przede wszystkim sprawdź maszynkę

Co to ta maszynka? Do golenia?

Nie, taka służąca do wywoływania do tablicy pseudointeligentów od siedmiu
boleści.
Wentyl, zawór powietrza, maszynka i jeszcze kilka nazw używanych zamiennie
jako określenie tej samej części. Której byś w sklepie nie wymienił,
sprzedawca będzie wiedział o co chodzi.
Dotarło, czy zdjęcie podlinkować?

--
Pozdrawiam Piotr Mockałło
Czarna Dama XJ 600N

Data: 2010-08-27 07:32:03
Autor: AZ
On 2010-08-27, Damork <damorkUSUN_TO@wp.pl> wrote:

Nie, taka służąca do wywoływania do tablicy pseudointeligentów od siedmiu
boleści.
Wentyl, zawĂłr powietrza, maszynka i jeszcze kilka nazw uĹźywanych zamiennie
jako określenie tej samej części. Której byś w sklepie nie wymienił,
sprzedawca będzie wiedział o co chodzi.
Ale Google nie wie o co chodzi! Wpisujac "maszynka wulkanizacja" sa same
obrazki maszyn do wulkanizacji, a jak wpisze "maszynka kolo" to mi wyskakuja
maszynki do miesa.

Nie lepiej od razu powiedziec wentyl lub zaworek? Wszyscy wtedy wiedza
o co chodzi a nie rzucac jakims okresleniem z branzy?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-08-27 10:23:06
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Damork napisał(a):
Dotarło, czy zdjęcie podlinkować?

Dawaj. Najlepiej takie z maszynka w dupie.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-08-27 16:50:54
Autor: Ivam
Użytkownik "Damork" <damorkUSUN_TO@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1qyojj3tv9q8d$.he0gnezc29a7.dlg@40tude.net...
Wentyl, zawór powietrza, maszynka i jeszcze kilka nazw używanych zamiennie
jako określenie tej samej części. Której byś w sklepie nie wymienił,
sprzedawca będzie wiedział o co chodzi.

A weke jadles? W malopolsce to oczywiste co to jest, ale tu gdzie teraz mieszkam w ogole nie wiedzieliby czy pisac to przez "w" czy "v", bo zupelnie obce slowo.

W jakim miescie? U mnie na 100% nie beda wiedzieli o co kaman, a ja tez pierwsze slysze, zeby na wentyl mowic "maszynka".

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-08-27 11:18:52
Autor: Jacot
Kamil Nowak 'Amil' <kn@qumak.spaaaaam.pl> wrote:

Damork napisał(a):
Przede wszystkim sprawdź maszynkę

Co to ta maszynka? Do golenia?

Ojtam. Sliczny "staropolski regionalizm";)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2010-08-27 12:52:00
Autor: huck

Damork napisał(a):
Przede wszystkim sprawdź maszynkę

Co to ta maszynka? Do golenia?

Ojtam. Sliczny "staropolski regionalizm";)
jacot młode piszom
to nie wiedza ze to kiedys było jedyne okreslenie
huck

Data: 2010-08-27 14:52:27
Autor: Vir
Powietrze uchodzące z opony - jak zaradzić? [OT]

Ojtam. Sliczny "staropolski regionalizm";)

Mój wujek na podlaskiej wsi poszedł do komórki "rower poładować". Też nie wiedziałem , co miał zamiar z nim robić ;-)

--
Vir
Duża czarna bawarka, średnia srebrna cebula i mała czarna japonka

Data: 2010-08-27 23:31:40
Autor: Jasio
Użytkownik "Vir" napisał w wiadomości news:i58cec$foe$1news.onet.pl...

Ojtam. Sliczny "staropolski regionalizm";)

Mój wujek na podlaskiej wsi poszedł do komórki "rower poładować". Też nie wiedziałem , co miał zamiar z nim robić ;-)

Amil by wiedział.
Aha, ale z dwoma pedałami naraz to się nie da być z przodu chyba, co?

--
Jasio
vx etz

Data: 2010-08-28 00:53:02
Autor: zefir
W dniu 2010-08-28 00:31, Jasio pisze:
[...]

Z tyłu, z tyłu trzeba być.

--
pzdr.
zefir

Powietrze uchodzące z opony - jak zaradzić?