Powietrze w kole jest-nie ma, jest-nie ma, ...

Data: 2020-09-27 12:23:03
Autor: ąćęłńóśźż
Powietrze w kole jest-nie ma, jest-nie ma, ...
Kolejny raz mam sytuację:
Nabijam do ok. 90 psi (nauczyłem się PSI bo cyfry wielkie, a atmosfery mikroskopijne), rower w domu, gumy (klasycznie dętka zaw. auto + opona) twarde ja kamień.
Przez noc dzień noc dzień nic nie schodzi.
Wsiadam, dojeżdżam do furtki, już miękko (tył).
Co to?

Okolice zaworka nadpękane (miałem, w czasie jazdy ci¶nienie spadało)?
Snake (miałem, w czasie jazdy ci¶nienie spadało)?
Mikroszkło w oponie (miałem, w czasie jazdy ci¶nienie spadało)?
Mikrodrucik w oponie (miałem, w czasie jazdy ci¶nienie spadało)?
Łatka puszcza (miałem, w czasie jazdy ci¶nienie spadało)?

Inny pomysł?

Data: 2020-09-27 12:45:52
Autor: PeJot
W dniu 2020-09-27 o 12:23, ±ćęłń󶼿 pisze:
[...]

Stawiam na ostatnie. Dzisiejsze łatki to dziadostwo.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2020-09-27 13:31:21
Autor: ±ćęłń󶼿
Powietrze w kole jest-nie ma, jest-nie ma, ...
Ale dlaczego łatka trzymałaby nawet kilka dni na postoju, a puszczałaby przy jeĽdzie?
Łatki na klej, markowe (ze sklepu auto oponiarskiego).
Swoj± drog±... nie opłaca się łatać.
Po¶więcony czas, ryzyko (o którym piszesz), starzej±ce się i wysychaj±ce kleje, "zapasy" kupione i schowane tak dobrze, że wnuki znajd±...
Dętka ok. 15 zł, i ten zapach gumy z talkiem o poranku ;-))
Ale nie lubię wyrzucać niestarych staroci.
¦rodowisko itp. itd.

-- -- -

Data: 2020-09-27 07:58:10
Autor: Olivander
Powietrze w kole jest-nie ma, jest-nie ma, ...
rozwi±zanie: vollgummireife :-)

Data: 2020-09-27 13:55:05
Autor: PeJot
W dniu 2020-09-27 o 13:31, ±ćęłń󶼿 pisze:
Ale dlaczego łatka trzymałaby nawet kilka dni na postoju, a puszczałaby przy jeĽdzie?

Bo wszystko w ¶rodku żyje.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2020-09-27 14:04:17
Autor: ±ćęłń󶼿
Powietrze w kole jest-nie ma, jest-nie ma, ...
No tak, dętki powinno się łatać od ¶rodka.

-- -- -
Bo wszystko w ¶rodku żyje.

Data: 2020-09-28 08:41:49
Autor: Jan Cytawa
  ±ćęłń󶼿 pisze:

Łatki na klej, markowe (ze sklepu auto oponiarskiego).
Swoj± drog±... nie opłaca się łatać.
Po¶więcony czas, ryzyko (o którym piszesz), starzej±ce się i wysychaj±ce

Ja uwazam, ze sie oplaca. Przy normalnej malej dziurce ryzyka prawie nie ma. Chyba, ze przegapie cos, co jest wbite w opone. Ale wtedy i nowa detka sie przedziurawi.

A w zabudowanych holendrach wymiana detki to masakra. Jak sie ma szczescie i szybko znajdzie dziurke, to latanie jest najlepsze.

Jan Cytawa

Data: 2020-09-29 05:15:09
Autor: mmateusz
poniedziałek, 28 wrze¶nia 2020 o 08:41:54 UTC+2 Jan Cytawa napisał(a):
±ćęłń󶼿 pisze:
> Łatki na klej, markowe (ze sklepu auto oponiarskiego). > Swoj± drog±... nie opłaca się łatać. > Po¶więcony czas, ryzyko (o którym piszesz), starzej±ce się i wysychaj±ce
Ja uwazam, ze sie oplaca.

Mam ¶rednio po 10-12 łatek na dętce,  wiec gdybym miał za każdym razem kupować now± dętkę, to bym nie wyrobił :P
Jeżdżę na za małym ci¶nieniu i notorycznie łapię snejki - niestety nie mam warunków na przej¶cie na bezdętki/mleczko.

--
mmateusz

Data: 2020-09-28 08:49:49
Autor: Ignacy
W dniu niedziela, 27 wrze¶nia 2020 12:23:06 UTC+2 użytkownik ±ćęłń󶼿 napisał:
[...]

Proponuje otworzyć przewód doktorski, pod tytułem: Na ¶w. Hieronima, powietrze w kole jest albo go ni ma, czyli, cuda z kołem rowerowym.

Data: 2020-10-01 10:03:02
Autor:
Powietrze w kole jest-nie ma, jest-nie ma, ...
dziura po prostu. inny pomysl nie jest potrzebny.
jak rower stoi to scianki dziury trzymaja sie razem i nie schodzi. im wieksze cisnienie tym bardzie moze sie to zamykac automatycznie.
jak ruszysz nawet bez rajdera, to ugiecie detki 'otworzy' dziure i schodzi.
i tu odwrotnie - wyzsze cisnienie szybciej ucieknie przez taki zawor.
-- -- -- -
ja nie rozumiem tej wojny w rowerach gravelo szoso miejskich z tymi detkami...
znam przypadek bo holender, dvpa mojej zony i polskie miasto to jest triumwirat nie do pokonania.
az do czasu jak w swoim sciezkowcu poszedlem w bezdentke.
kupilem nowa, wentyl samochodowy, wyplukalem przez niego talk, troche mleka do srodka.
i PO SPRAWIE.
definitywnie koniec problemow.
co was powstrzymuje przed tym rozwiazaniem?

Data: 2020-10-07 12:34:21
Autor: ąćęłńóśźż
Powietrze w kole jest-nie ma, jest-nie ma, ...
Nabiłem 90 psi, i na korytarzu przed dwa tygodnie trzyma jak szatan (jeżdżę na innym).
PojeĽdziłem blisko domu ze 2-3 km i trzyma :-o
Ale znaj±c zło¶liwo¶ć rzeczy martwych pu¶ci akurat jak będę uciekał przed żulami w oberwaniu chmury :-(

-- -- -
dziura po prostu.

Data: 2020-10-14 13:34:36
Autor: Ignacy
W dniu czwartek, 1 paĽdziernika 2020 10:03:10 UTC+2 użytkownik abn...@gmail.com napisał:

[...]

A jak na mleko reaguje wentyl, po pół roku lub dłużej?

Data: 2020-10-08 10:54:16
Autor: bans
niedziela, 27 wrze¶nia 2020 o 12:23:06 UTC+2 ±ćęłń󶼿 napisał(a):

Przez noc dzień noc dzień nic nie schodzi. Wsiadam, dojeżdżam do furtki, już miękko (tył).

To jeszcze nic. Dwa razy już zdarzyło mi się że po napompowaniu koła wieczorem rano zastałem flaka - napompowałem znów i... nie powtórzył się. Uznałem że to przez to że nie rzuciłem skrzatom odrobiny strawy i się zem¶ciły. Kiedy¶ sikały do mleka, teraz spuszczaj± powietrze noc± ;)

--
bans
http://rowerigory.pl

Data: 2020-10-09 09:01:33
Autor: ąćęłńóśźż
Powietrze w kole jest-nie ma, jest-nie ma, ...
Mi przestawiły szyfr w zapięciu.
Pomy¶lałem, że r±czki skrzacie s± małe i nie mogły przestawić więcej niż o jeden, więc nie było aż tak wiele kombinacji do sprawdzenia, co najwyżej 3^5 ;-)

-- -- -

Data: 2020-10-09 08:49:02
Autor: bans
pi±tek, 9 paĽdziernika 2020 o 09:01:45 UTC+2 ±ćęłń󶼿 napisał(a):
Mi przestawiły szyfr w zapięciu. Pomy¶lałem, że r±czki skrzacie s± małe i nie mogły przestawić więcej niż o jeden, więc nie było aż tak wiele kombinacji do sprawdzenia, co najwyżej 3^5 ;-)

Ostatnio zdarzyło mi się otwierać linkę zamykan± na szyfr kuzynowi, kazałem mu ci±gn±ć lekko za linkę, a ja sprawdzałem kombinacje. Wszystkie 1000 kombinacji, bo nic nie pamiętał... Akurat gdy zrezygnowany powiedział "Dobra, olej to, przetnę j±..." to pu¶ciło... Gdzie¶ powyżej 750 :))) Ale przy zapięciu jak twoje - 5-cyfrowym - to bym odpu¶cił ;)

--
bans
http://rowerigory.pl

Data: 2020-10-09 10:29:02
Autor: WS
On Friday, October 9, 2020 at 5:49:04 PM UTC+2, bans wrote:

[...]

bo to sposobem trzeba ;)
https://www.youtube.com/watch?v=oJxATHarGQw
https://www.youtube.com/watch?v=fSS2ZdrenAs

Data: 2020-10-14 07:32:26
Autor: Olivander
Powietrze w kole jest-nie ma, jest-nie ma, ...
bo to sposobem trzeba ;) jutublinki
teoria jest znana, a praktyka sux

np. dobry guiness dla tego, kto pierwszy otworzy moj± linkę, której hasło przepadło w pomroce .. czegotam
na szczę¶cie linka wisiała na ¶cianie, nie trzeba było ci±ć

jak kto niepiwny, może być np.Karmi, schłodzone
loco City of Oliva

Powietrze w kole jest-nie ma, jest-nie ma, ...