Powietrze w kole jest-nie ma, jest-nie ma, ...

Data: 2020-09-27 12:45:52
Autor: PeJot
Powietrze w kole jest-nie ma, jest-nie ma, ...
W dniu 2020-09-27 o 12:23, ±ćęłń󶼿 pisze:
Kolejny raz mam sytuację:
Nabijam do ok. 90 psi (nauczyłem się PSI bo cyfry wielkie, a atmosfery mikroskopijne), rower w domu, gumy (klasycznie dętka zaw. auto + opona) twarde ja kamień.
Przez noc dzień noc dzień nic nie schodzi.
Wsiadam, dojeżdżam do furtki, już miękko (tył).
Co to?

Okolice zaworka nadpękane (miałem, w czasie jazdy ci¶nienie spadało)?
Snake (miałem, w czasie jazdy ci¶nienie spadało)?
Mikroszkło w oponie (miałem, w czasie jazdy ci¶nienie spadało)?
Mikrodrucik w oponie (miałem, w czasie jazdy ci¶nienie spadało)?
Łatka puszcza (miałem, w czasie jazdy ci¶nienie spadało)?

Stawiam na ostatnie. Dzisiejsze łatki to dziadostwo.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2020-09-27 13:31:21
Autor: ±ćęłń󶼿
Powietrze w kole jest-nie ma, jest-nie ma, ...
Ale dlaczego łatka trzymałaby nawet kilka dni na postoju, a puszczałaby przy jeĽdzie?
Łatki na klej, markowe (ze sklepu auto oponiarskiego).
Swoj± drog±... nie opłaca się łatać.
Po¶więcony czas, ryzyko (o którym piszesz), starzej±ce się i wysychaj±ce kleje, "zapasy" kupione i schowane tak dobrze, że wnuki znajd±...
Dętka ok. 15 zł, i ten zapach gumy z talkiem o poranku ;-))
Ale nie lubię wyrzucać niestarych staroci.
¦rodowisko itp. itd.

-- -- -

Data: 2020-09-27 07:58:10
Autor: Olivander
Powietrze w kole jest-nie ma, jest-nie ma, ...
rozwi±zanie: vollgummireife :-)

Data: 2020-09-27 13:55:05
Autor: PeJot
W dniu 2020-09-27 o 13:31, ±ćęłń󶼿 pisze:
Ale dlaczego łatka trzymałaby nawet kilka dni na postoju, a puszczałaby przy jeĽdzie?

Bo wszystko w ¶rodku żyje.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2020-09-27 14:04:17
Autor: ±ćęłń󶼿
Powietrze w kole jest-nie ma, jest-nie ma, ...
No tak, dętki powinno się łatać od ¶rodka.

-- -- -
Bo wszystko w ¶rodku żyje.

Data: 2020-09-28 08:41:49
Autor: Jan Cytawa
  ±ćęłń󶼿 pisze:

Łatki na klej, markowe (ze sklepu auto oponiarskiego).
Swoj± drog±... nie opłaca się łatać.
Po¶więcony czas, ryzyko (o którym piszesz), starzej±ce się i wysychaj±ce

Ja uwazam, ze sie oplaca. Przy normalnej malej dziurce ryzyka prawie nie ma. Chyba, ze przegapie cos, co jest wbite w opone. Ale wtedy i nowa detka sie przedziurawi.

A w zabudowanych holendrach wymiana detki to masakra. Jak sie ma szczescie i szybko znajdzie dziurke, to latanie jest najlepsze.

Jan Cytawa

Data: 2020-09-29 05:15:09
Autor: mmateusz
poniedziałek, 28 wrze¶nia 2020 o 08:41:54 UTC+2 Jan Cytawa napisał(a):
±ćęłń󶼿 pisze:
> Łatki na klej, markowe (ze sklepu auto oponiarskiego). > Swoj± drog±... nie opłaca się łatać. > Po¶więcony czas, ryzyko (o którym piszesz), starzej±ce się i wysychaj±ce
Ja uwazam, ze sie oplaca.

Mam ¶rednio po 10-12 łatek na dętce,  wiec gdybym miał za każdym razem kupować now± dętkę, to bym nie wyrobił :P
Jeżdżę na za małym ci¶nieniu i notorycznie łapię snejki - niestety nie mam warunków na przej¶cie na bezdętki/mleczko.

--
mmateusz

Powietrze w kole jest-nie ma, jest-nie ma, ...