Powiew przedwiośnia

Data: 2011-03-10 17:38:08
Autor: Franz
Powiew przedwiośnia
Hejjj!

Zapachniało już. :)
Wczoraj w Beskidzie Śląskim na pętli nad Leśnicą: Brenna - Stary Groń - Salmopol - Trzy Kopce - Orłowa - (prawie)Równica - Brenna.
http://wfs.hostei.com/Brenna11/Brenna11.php
--
Pozdrawiam,
Franz

Data: 2011-03-11 07:52:38
Autor: bans
Powiew przedwiośnia
W dniu 2011-03-10 17:38, Franz pisze:

Wczoraj w Beskidzie Śląskim na pętli nad Leśnicą: Brenna - Stary Groń -
Salmopol - Trzy Kopce - Orłowa - (prawie)Równica - Brenna.
http://wfs.hostei.com/Brenna11/Brenna11.php

Zdziwiłem się, serio, myślałem, że tam jeszcze sporo śniegu.

I pięknie, czas rower szykować :)

--
bans

Data: 2011-03-11 11:40:30
Autor: Marek
Powiew przedwiośnia
bans:

I pi knie, czas rower szykowa :)

Niby tak. Ale ja mam ciągle jeszcze narty naszykowane :/.
Przedwiośniem powiewa przez całą zimę, a sama zima się obcyndala. W
efekcie miałem w górach więcej roweru niż skiturów.
A wolałbym odwrotnie, bo przecież latem to nie zbilansuje się na
zero ;).

--
Marek

Powiew przedwiośnia